Selamm! Bayadir bolum atmadigimi fark ettim atiyim dedim<3
Oy atarsaniz sevinirim!
İyi okumalarr________________________________________
Timeskip
Linda'nin gözünden
Sabah alarm calinca oflaya oflaya kalktim ve kufurler savurdum adeta
L:"kodumun alarmi bir gunde pilin falan bitsede okula gitmesem"
Elimi yuzumu yikadim ve mutfakta hazirlanan kahvaltiyi gordum evde kimse yoktu korktum mutfaga gittigimde masada bir not vardi:
"Abicim biliyorsun ki bizim yil donumumuz bu yuzden tatile gidiyoruz 1 hafta falan donemeyecegiz cekmecene yeteri kadar para biraktim seni seviyorum"
Yazilmisti ve sonunda kalp vardi.Kahvalti yaptim ve giyindim.Okula dogru yol aldim.
Uykum oldugu icin stella'yi beklemeden okula gittim.
Sinifa girdim Baji oradaydi oturup kafami siraya koydum ve uyumaya calistim.Timeskip
Boynumda birinin sicak nefesini hissettim ve kufur ederek siradan kalktim.
L:"anani sikeyim bune"
B:"Gunaydin"Diyerek gulumsedi.
Yerime oturdum.L:"Gunaydin da insan boyle mi uyandirilir kafam gotume sıkıştı resmen."
B:"Korkuttuysan ozur dilerim"
L:"Onemli degil de hangi derse girecegiz?"
B:"Oglen molasindayiz sonraki ders fizik"
L:"Ya of ciddi misin o adamin konusmasi cok yavas tahtaya kafasini surtesim gelio"
B:"Bir tek buna mi takildin cidden?"
L:"Evet"Uzun bir sessizligi Baji böldü
B:"Dun gece bir sey yasadin mi?"
L:"Ne gibi?"
B:"Oh,hic bosver"L:"Sen neden oglen buradasin seni hic gormuyorum hep bahcede yersin yemegini"
B:"Yemegimi almamisim kantinden tost alip geldim sen uyurken de yedim zaten ders calismam gerek"
L:"Hep ders calisiyosun"
B:"Tekrar sinifta kalarak annemi uzmek istemiyorum"
L:"İstersen seni calistirabilirim."Baji bana heyecanli bir sekilde bakti gozlerinin parladigini goruyordum.
B:"Gercekten mi?"
L:"Evet,saat 4'te ilerideki parkta bulusalim mi?Hem birseyler de aliriz atistirmalik"
B:"Olur"Timeskip
Okuldan ciktim ustumu degistirmek icin eve geldin.
Bunlari giydin,sirt cantana test kitabi koydun ve biraz para alarak evden ciktin pastaneye ugradin
Donut aldin ve ardindan markete girerek biraz cikolata aldin.
Parka gittiginde Baji oturmus telefonuna bakiyordu saci salikti o gunku gibiydi.
Beni fark ettiginde ellerini salladi el sallamaya calistim
Ama ellerim dolu oldugu icin yapamadim Baji bunu fark etmis olmali ki yanima geldi ve elimdeki posetleri alip masaya goturdu.Biraz test cozduk.Ona da cozmesi icin bir soru verdim yapamayinca tartistik biraz.
L:"Ya Baji yarim saattir anlatiyorum dinlesen"
B:"olmuyo iste soru yanlis bak bana baska soru ver yaparim vallahi anladim ya"Onu dinleyip baska soru verdim onu dogru yapinca benim hatlar gg.
B:"Bak demedim mi?"
L:"Ama o soruda ne vardi neden yapamadik ben deniyim bakim"Her turlu yolu denedim ama olmadi.Bir sure mola verdik aldigimiz yiyecekleri yiyorduk bir yandan da konusuyorduk.
B:"Linda sana bir sey soyleyebilir miyim?"
L:"Evet tabii ki dinliyorum"
Baji ile goz goze geldik gozlerini kacirdi ve elini ensesine koydu.
Cok yakisikli gozukuyordu ona bakarken yanaklarimda yanip tutusma hissettim ve yere dogru baktim.B:"Ben"
L:"sen?"
B:"Oh sey bana bir daha ders calistirirmisin diyecektim?"
L:"Tabii ki calistiririm"Baji'ye bur daha ki bulusmamizda yapip getirmesi icin test kitabindan 20 sayfa test verdim.
Butun herseyi topladiktan sonra test kitaplarini cantama koydum ve Baji ile vedalastik eve dogru yoneldim.
Ona ders anlatirken kafami ona cevirdigimde bana bakiyor olmasi aklima geldi yuzumu kapattim ve hafif sirittim sonra ise eve geldim.Anahtarla kapiyi actim iceri girdim ve kapiyi kapattiktan sonra odama dogru kostum kendimi yataga attim.
Bir sure tavana bakarak guldum ve ustumu degistirdimMutfaga dogru gittim ve kendime birseyler hazirlayip yemeye basladim.
O sirada telefonuma bir mesaj geldi._________________________________________________
Evet canolar burda bitiriyorum.
Oy atmayi unutmayin lutfen<3567 kelime🤧