aldatılma acısı

119 10 2
                                    

Gonca aslı gider gitmez hemen leventi arar bunları dogrulamasını bekler. Levent başta yalanlamak istese bile yapamaz.
" levent sana tek bir soru sen aslıyla berabar oldun mu?"
" şey gonca sen nerden duydun"
" sen boşver bunları nerden duydugumu sen dogrumu onu söyle "
" gonca ben sana anlatacaktım"
" ne zaman çocuk dogunca mı yoksa daha erken durdur siz evlenirken beni nikah şaidi mi yapacaktın."
" ne diyebilirim ki sana ama çok üzgünüm"
" üzgünmüş bir daha asla karşıma çıkma duydun mu asla.
Telefonu yüzüne kapatıp ağlarken Gonca'nın annesi odadan içeri girer ve
"Kızım iyimisin sen "
" iyiyim annem ne oldu bir şey mi isteyecektin sen"
" yok şey diyecektim leventle konuştunuz mu evlilik tarihi alacaktınız ya"
" yok anne yok biz ayrıldık yok evlilik falan"
" ne oldu size niye ağlıyorsun sen kızım sana bir şey mi yaptı söyle ne olur kızım ağlama da söyle lütfen"
" yok anne sadece biz ayrıldık ve sevmiyormuşuz birbirimizi bitti işte."
" nasıl bitti hem sevmiyorsan neden ağlıyorsun kızım "
" konuşmak istemiyorum bu konuda ne olur anne."
" peki kızım sen bilirsin ama konuşmak istersen de dinlerim. Neyse ben aslılara gidiyorum gelirmisin kızım"
" hayır anne hayır sende gitme lütfen"
" beni korkutma ne oluyor anlat kızım bir kabahatmi işledin söyle hadi."
" orasını sorma ama şunu bil ben hiç suçlu degilim"

BİR GENÇ KIZ ÖYKÜSÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin