Prolog

15 1 0
                                    

Pro ty co neznají Haikyuu! anime par věcí na vysvětlení. 

Hlavní postavy: 

Tobio Kageyama - věk: 16, výška: 181 cm 

Shoyo Hinata - věk: 16,  výška: 164 cm

Naši protagonisti jsou ve volejbalovém týmu střední školy Karasuno, ta se nachází v oblasti Miyagi v severním Japonsku. 

Shoyo si zamiloval volejbal díky televiznímu přenosu národního mistrovství Japonska, a obdivuje Malého obra. Jelikož i on je malým vzrůstem a představa pohledu z výšky ho fascinuje. A díky tomu touží se dostat na střední školu Karasuno a do jejich týmu. Na základní škole ale neměl volejbalový tým, takže je v tomto sporu vlastně začátečník. Základy neumí a hlavně chce smečovat. Je hlasitý a plný energie. Věčně vysmátý a takové sluníčko.

Tobio se věnoval volejbalu už na základní škole, a jeho smysl pro nahrávky a preciznost ho katapultovali do povědomý fanoušků. Sám má přezdívku "Král hřiště". Se svým týmem nevycházel dobře, a to vlastní arogancí. Původně  se hlásil na jionou školu a do jiného týmu. Ale odmítli jej a on skončil v Karasuno.  Tobio není moc společenský, ma ze svého starého týmu trauma, a strašně ho iritue právě Hinata.



Kageyama přitiskne Hinatu ke zdi prudkým pohybem, ruce mu drží nad hlavou a ztěžka dýchá.

„Hey, Kageya..." Hinata zmlkne a hledí do očí svého týmového partnera. Ty oči jsou jako kdyby byl polapen v pasti.

„Uteč!" Vykřikne zoufale Kageyama

„Kageya-...?" Hinata je naprosto zmaten, Kageyama jej pustil, teď se opírá o zeď a jeho dech je trhaný.

„Pohni, vypadni ode mě!" Další zoufalý výkřik Nedokážu se držet. Nedokážu myslet.

Hinata vystřelí z místa a když se otočí aby se podíval na Kageyamu vidí jak ten si drží svou dominantní ruku blízko u těla a opírá se o zeď u které byl ještě malý chlapec přišpendlen.

„Neutíkej za ním, nepronásleduj ho. Vydrž to." Mumlá si ztěžka starší chlapec a vyčerpaně sjede podél zdi na zem. Drží si svou pravou ruku a jeho dech se pomalu uklidňuje mumlající jedno jediné jméno. 

Primary targetKde žijí příběhy. Začni objevovat