2. Díl

6 0 0
                                    

Díllek věnuji CoccinelleMia. Užíj si dílek :)


28. června

Hinata nakoukne do šatny před ranním tréninkem. Je tam jen Kageyama, který se právě převléká do tréninkového oblečení. Hinata vjede do šatny Tohle je trochu trapné.

„Dobré ráno."

„Čau." pozdraví na oplátku Kageyama. „Hej, včera sem odešel beze slova, tak promiň."

„To je v pohodě." Hinata se na Kageyamu ani nepodívá.

„Hinato?" Tobio si ho prohlíží.

„Co je?"

„Podívej se sem."

„Proč?"

Tobio chytne Hinatu za bradu a donutí ho aby se na něj podíval. „Jsi nemocný?" Otáže se ale v ten moment oba ztuhnou. Hledí si do očí. Hinata je celý červený, lehce lesknoucí oči. Tobio ho pustí a Hinata od něj utíká „Nic mi není ty tupče!"

„Komu říkáš tupče?!" zakřičí na něj Tobio a sleduje jak bere čáru z šatny. Jakmile se ocitne sám chytne se za tričko.

„Kurva, co to bylo za výraz? Srdce mi z toho poskočilo, idiote!" Nakonec i on odchází ze šatny na ranní trénink.

Tobio sedí na zemi u okna v tělocvičně a sleduje Hinatu jak se baví se Sugawarou.

Teď když se dívám na Hinatu poté, co jsem si uvědomil své pocity, je to jako úplně jiný svět. Je tak zatraceně roztomilý, když se směje.

5. července

Ozve se hvizd píšťalky, která oznamuje konec tréninku.

„Dobře takže si můžete udělat vlastní trénink a nezapomeňte, že od zítřka máte společný trénink s Fukurodani a ostatními školami. Tak na sebe moc netlačte a zdokonalujte si vlastní pohyby." Trenér Ukai je vice než spokojený s výsledky tréninku. Díky Takedovi, učiteli, který dostal volejbalový klub na starost. Je šance dostat se na Jarní pohár o něco vyšší. Byl to právě Takeda, který nedal pokoj a donutil ho aby se podíval na své studenty. A Ukai musí uznat, že mají potenciál. A byl to zase Takeda, který zařídil aby obnovili společné přátelství s ostatními školami a mohli tak malé vrány trénovat se silnými týmy a zase bojovat o titul, stejně jako před lety. Pohled trenéra padne na Hinatu. Jen kdyby přestal zavírat oči při tom jejich šíleném quicku.

Hinata přiběhne k Tobiovi, s míčem na hlavě.

„Žádám o tvé přihrávky.' Tobio se zamyslí,

Ah, správně, zdá se, že se snažíš vylepšit tvůj hodně špatný příjem na polepšit ho na jen mizerný."

„Není tam ani stopa po pochvale."

„Já tě ale chválil!" Tobio mu začne cuchat vlasy.

„Přestaň, budu rozcuchaný." rozčílí se Hinata a uhýbá hlavou.

Kageyama si jen pomyslí A oni jsou někdy učesané? Ale nakonec toho nechají a Kageyama posílá nahrávky na Hinatu jak si to přál.

6. července

I když se tomu říká neopětovaná láska, když o tom přemýšlím je tolik okamžiků, kdy mě hřeje u srdce, že si říkám že to není špatné. Ale...

Kluci vystoupí z autobusu na místě konaní víkendového tréninku. Hinata se baví s Lvem, což je hráč Nekoma týmu.

Tsukishima si povzdechne, „Ale ne , Hinata je příliš oblíbený, náš král není spokojený."

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 25, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Primary targetKde žijí příběhy. Začni objevovat