" Hadi ama jimin böyle yapma sadece gidip eğleneceğiz "
" Aman tanrım Taehyung o evin içinde garip şeyler olduğuna dair çok şey duydum"
Taehyung tam tamına 10 dakikadır arkadaşına korku evine beraber gitmek için yalvarıyordu
Ama Jimin gitmemekte çok ısrarcıydı bu yüzden Taehyung elindeki son kozu kullanmaya karar verdi bu Jimin'in asla dayanamayacağı birşeydi." Gerçekten her duyduğuna inanma jim"
" Yah Taehyung senin yüzünden başımız derde girecek"
" Amma da korkaksın, peki bende tek başıma giderim o zaman"
Tahmin ettiği gibi de olmuştu, Jimin onun yanlız gitmesine katiyen hayır demiş ve Taehyungla gitmeye karar vermişti, hala ne kadar korksa da.
■□■□■□■□■
Sonunda Taehyung'un gitmek için kendini yırttığı korku evine gelmişlerdi. Jimin daha eve girmemişken geri dönmeleri gerektiğini düşünüyordu.
Ama Taehyung tam tersi bir şekilde eve bakıyordu, Jimini kolundan tutup eve doğru sürüklemeye başladı." Taehyung geri mi dönsek"
" O kadar geldik Jim içeri gireceğiz "
Jimin öfleyip Taehyung'u takip etti. Ev gerçekten de korkunç görünüyordu.
Taehyung kapıda onlar gibi bekleyen 7-8 kişi gördü ve şaşırdı burada sadece ikisi olmayacak mıydı?
Herkesi ikili alacaklarını düşünüyordu ki korkunç görünen bir adam yanlarına gelip birşey demeden içeri girebilirsiniz dedi, çoğu kişi Taehyung gibi afallamıştı. Ne yani kuralları, yapıp yapmamaları gerekenleri söylemeyecek miydi.
Tabi bu aradan bir kişinin çıkıp
" Ne yani yapmamız gereken birşeyler yok mu? " diye sordu.Sanki çocuk Taehyung'un aklını okumuştu.
"Var tabii, ne olursa olsun ölmemek " diyip kapıyı çocukların suratına kapattı.
Herkes adamın ne dediğini çözmeye çalışıyordu, Taehyung etrafına bakınıyordu ki Jimin Taehyung'un koluna yapışıp söylenmeye başlamıştı." Buraya hiç gelmemeliydik, hepimiz öleceğiz "
" Jim çok abartmıyor musun"
Jimin şok olmuş bi ifadeyle Taehyung'a bakıyordu ki birisi araya girip
" Tamam, madem hep beraber burada zaman geçireceğiz tanışalım. Ben Jin, hadi herkes kendini tanıtsın"
" Buna gerek var mı cidden "
" Evet, burada birlikte duracaksak birbirimizi tanımalıyız "
Hemen arkadan birisi çıkıp
" Selam, bende Felix "
" Ben Jeongguk "
Az önce bu tanışma işine karşı çıkan çocuktu bu. Taehyung isminin Jeongguk olduğunu öğrendiği çocuğu biraz inceledi
Yakışıklı bir yüzü vardı. Taehyung bunları düşünürken diğer kişilerin de ismini dinliyordu." Ben Lisa buda kuzenim Momo "
Ve son olarak Taehyung ve Jimin de kendini tanıttı.
" Peki şimdi ne yapacağız "
Taehyung şuan aşırı derecede evi incelemek ve evin içinde neler olduğunu görmek istiyordu.
" Bence ilk olarak evi inceleyelim"
Taehyung kendini tutamayıp bir anda söylemişti bunu, ve herkes buna katılmış evde birşeyler aramaya başlamışlardı.
Evet korkutucu bir evdi ama şu anlık evde dikkat çeken birşey yoktu.
■□■□■□■□■
Aradan kaç saat geçmişti fakat bu evde ilgi çekici hiçbirşey yoktu.
Sıradan bir ev. Ne bekliyordum ki. diye geçirdi içinden Taehyung.
Sonunda herkes yorulmuş ve akşam karanlığı çökmüştü bu yüzden Felix gidip ışıkları zor da olsa açtı. Işıklar evi çokta aydınlatmasada en azından birbirlerini görebiliyorlardı." Bence artık çıkmalıyız bu evde de birşey yok zaten "
Herkes Lisa'ya katılmıştı.
Taehyung ise evi aramaya çok meraklıydı fakat bakışlarını istemsiz bir şekilde Jeongguktan çekemiyordu.Hiçkimse buraya niye geldiğini anlamamıştı zaten korku eviydi burası fakat ne korkutucu birşey vardı ne de evin içinde birşey bulabilmişlerdi.
Bu yüzden çıkmaya karar verdiler fakat Taehyung'un içinde kötü bir his vardı, çok umursamamaya çalıştı.
Jin hemen kapıya gidip açmaya çalıştı ve dışarda olduğuna inandığı adama bağırıp onları burdan çıkarmalarını söyledi, fakat ne kapı açılmıştı ne de adam birşey söylüyordu, herkes endişelenmeye başlamıştı.
Ve bir anda ampul patlamış ışık gitmişti.
" Sikeyim noluyor "
Jeongguk kendini tutamamış ve bağırmıştı, zaten ışıklar yoktu ve Jeonun bağırmasıyla herkes biraz daha stres olmaya başlamıştı.
Işık varken en azından birbirlerini görebiliyorlardı fakat patlayan ampul yüzünden bunu bile yapamıyorlardı.
Şuan herkesin aklındaki soru burdan nasıl çıkacaklarıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hide and seek | taekook
Misterio / SuspensoKoridorlarında bir katil dolaşan bu evde ya birileri kendini feda edecekti yada hepsi ölecekti. (Kan, şiddet vb. sahneler içerebilir.)