11

6.9K 566 781
                                    

Sabah kalkıp hazırlandıktan sonra aşağı kata kahvaltı için indim. Annem çoktan hazırlamış masa da beni bekliyordu beni görünce gülümsedi.

"Günaydın Taehyung."

"Günaydın anne." Sandalyelerden birini çekip oturduğumda babamın boş sandalyesine baktım.

"Babam gelmeyecek mi?"

"Erken gitti bugün işe." Anladığımı belirterek başımı salladığımda önümde ki tabaktan yemeye başlamıştım. Bir süre sonra aklıma gelenle başımı anneme çevirdim.

"Anne okul çıkışı bir arkadaşımla buluşacağım. Geç kalırım." Annem bakışlarını keskinleştirdi.

"Eve getirdiği çocuk mu?" Başımı hayır anlamında sallayınca daha da ciddileşti.

"Kiminle bulaşacksın o zaman?"

"Sınıftan bir çocuk var. Jeongguk, onunla."

"Nasıl biri?" Sorduğu soruyla bir kaç saniye duraksadım.

"Hoş." Annemin bakışları aniden yumuşadığında ne diyeceğini hemen anlamıştım.

"Hoşlanıyor musun ondan?"

"Hayır, sadece arkadaşım. Hem daha birkaç gün oldu tanışalı nasıl hemen hoşlanayım?"

"Hoşlanabilirsin yani?" Abartmaması için homurdanarak konuştum.

"Anne..."

"Ne var canım? Oğlumun sevdiği çocuğuda mı merak etmeyeyim?" Cevap vermeyince yemeye devam etmişti ki tekrar konuştu.

"Akşam yemeğe getir çocuğu." Şaşkınlıkla başımı kaldırıp anneme baktım.

"Hayır anne."

"Getir dedim, getirir misin demedim." Oflayarak puflayarak yemeğimi bitirdikten sonra hızlıca kalktım ve çantamı alıp çıktım. Okulun kapısı görüş açıma girdiğinde Jeongguk ve Soyeon'u sarmaş dolaş görünce moralim bozulmuştu. Şu kız hayat enerjimi soğuruyor. Jeongguk beni gördüğü gibi kendine sarılan Soyeon'u itip gülümseyerek yanıma geldi.

"Merhaba Taehyung! Çıkışta çıkacağız değil mi?" Başımı salladım.

"Evet. Ve annem seni akşam yemeğe çağırıyor. Gelebilir misin?"

"Ah bilmem ki. Önce anneme haber vermeliyim." Cebinde ki telefonu çıkarıp numara tuşladığında telefonu kulağına çıkardı.

"Alo anne?"

"İyiyim bir şey olmadı. Sadece bir şey soracaktım."

"Çıkışta buluşacağım arkadaşımın annesi akşam yemeğine çağırıyor da gidebilir miyim?"

"Tamam görüşürüz anne." Telefonu kapattığında gülümseyip bana döndü.

"Geliyorum."

***

Sınıfa girdiğimiz de arka da boş olan sıraya yan yana oturduk.

"Meyveli süt mü yoksa meyve suyu mu?"

"Ne?"

"Meyveli sütü mü tercih edersin yoksa meyve suyunu mu?" Biraz düşündükten sonra cevapladım.

"Meyve suyu."

"Aroma olarak?"

"Vişneli." Dediğime gülümseyip hızlıca çantasını açmış ve içinden bir sürü meyve suyu ve meyveli süt çıkarmıştı.

"Hangisini sevdiğini bilmediğimden hepsinden üçer tane aldım. İstediğini al." Şaşkınlıkla önüme yığdığı sütlere ve meyve sularına bakıyordum.

Shy | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin