~🦋~
Ama uzun bir süre düşündükten sonra zaten uyuyor anlamaz bile düşüncesi zihnini kaplayınca yavaşça yaklaşmış ve hafif ama etkili bir öpücük bırakmıştı. Dudağına.
Yaptığı şeyin yanlış olduğunun farkına varmasıyla aniden sıçrayıp yataktan kalktı Jisung ve odadan çıkmak için hızlı adımlarla kapıya yöneldi.
Ama odadan çıkmasını engelleyen bir şey olmuştu.
Minho'nun cümlesi.
"Hiç bir şey yapmamış gibi birden öylece gidecek misin?"
~🦋~
Jisung'tan
Arkamı dönüp bakmaya o kadar korkuyordum ki ne yapsam diye düşünürken birden alarm sesi duymamla ter içinde şok etkisi ile uyanmam bir oldu.
Şuan kendimi cennete düşmüşcesine mutlu hissediyordum çünkü o olanları yapmaya asla cesaret edemezdim.
Saate bakmamla saatin daha sabah 9 olduğunu gördüm ama bir sorun vardı bugün Changbin hyung'un doğum günüydü.
Bu yüzden kalkıp direkt lavaboya gidip rutinimi hallettikten sonra telefonumdan Hyunjin'i aradım.
-
"Eşek herif."
"Ne var Jisung ?"
"Chang hyung için hediye bakmaya gidelim mi diye aradım?"
"Olur. Sonra da cafeye geçeriz, cafe tutmuş Changbin."
"Tamam Seungmin'e söylerim o da gelir bizimle."
"Tamam görüşürüz."
-
Üstüme siyah arkası ay desenli bir tişört giyip altıma siyah dar pantolon, belime zincir ve kulaklarıma küpelerimi takarak kendime aynada baktım bir şeylerin eksik olduğunu düşünürken komidinin üstündeki kolyemi görüp boynuma taktım ve tekrar baktım.
Artık tamamdım ama evden çıkmadan önce bir şeyler atıştırmam benim için daha iyi olacaktı çünkü bizimkileri tanıdığım ve yemeği hemen yemiyiceğimizi bildiğim için yemem gerekliydi.
Mutafağa girip bir iki dilim ekmeğe çikolata sürüp yedim ve evden çıktım.
Yolda yürürken de aynı zamanda Seungmin'i aradım.
-
"Seungminnn."
"Efendim Sungie?"
"Bin hyung'a hediye bakıcaz Hyunjin ile sende gelir misin?"
"Tamam gelirim."
"Tamam ben şimdi çıktım evden durağa geçiyorum."
"Tamam inmeye yakın ara gelirim bende."
"Tamam görüşürüz."
-
Minibüsten inip ilk iş olarak Hyunjin'i aramak için telefonumu çıkardım.
"Nerdesin?"
"Evden çıkmadım daha, 20 dakikaya gelirim."
"Tamam o zaman biz Seungmin ile bakmaya başlıyoruz."
"Tamam."
-
Seungmin ile kol kola giderken aynı zamanda ne almamız gerektiğini tartışıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Litost
Fanfiction"Bir kelime bile her şeyi anlatmaya yeterdi aslında. "Litost". Tam anlamı bilinmesede bir insanın yapamadığı şeyler yüzünden kendine acıması olarak tanımlandığı söylenir. Sana söyleyemediğim her şey için, sana gösteremediğim sevgim için çok üzgününü...