233 33 143
                                    

~🦋~

Artık gitmem gerektiğini düşünüp kalkarken herkese de görüşürüz demeyi ve sarılmayı ihmal etmemiştim.

Kulaklığımı takıp üzülerek durağa giderken sadece ne yapman gerektiğini düşünüyordum. Garam kesinlikle onu benden alamazdı ve almamalıydı da bunun için kesinlikle her şeyi yapardım.

Ve öylede yapıcaktım. Eve gider gitmez ilk işim Minho'ya yazmak olacaktı.

~🦋~

Eve gelmiş yatağımda uzanır bir şekilde dururken elimde telefonumla Minho ile olan dm kutusu açık bir şekilde bakışıyordum.

Ne yapmam gerektiğini cidden bilmiyorum. Garam ile arasında bir şey var mı gerçekten çok merak ediyorum ama direkt pat diye soramam yoksa çok dikkat çekerdim.

Biraz daha düşünürken en mantıklı olanı yapmaya karar verdim.

Siz
Selamm

Telefonu kapatıp kafamı yastığa gömmüştüm direkt. Ona yazmaya nasıl cesaret ettiğim hakkında bir fikrim yoktu şuan tek bildiğim utanç içinde olduğum ve çığlık atmak istediğimdi.

Telefona bildirim geldiğini duyduğumda şok olarak yatağımdan fırlamış ve telefonu açmıştım.

Düşündüğüm gibi o yazmıştı. Hemde bu kadar çabuk?!?!

minholx
Selam
Naber?

Ağzım 2 metre açık bir şekilde habeş maymunları gibi telefona bakarken bir kaç dakikadır öylece durduğumu Minho'nun mesajı ile anladım.

minholx
Hey
Orda mısın?

Siz
Ah evet kusura bakma annem ile konuşuyordum görüldü kalmış

minholx
Sorun değil selam söyle Seunghe anneme

Anneme... Anneme... Anneme dedi... Sanırım bayılacaktım evet oldukça yakındık ama hiçbir zaman anneme annem demezdi birden ne oldu da böyle davranıyordu ki?

Siz
O da selam söylüyorr
Alıntılandı
Naber
İyi senden naber?

minholx
İyi bende
Bir şey mi oldu birden durduk yere yazdın?

Siz
Hayır bir şey olmadı hem ben sana hiç mi yazmıyorum sanki 😒😒😒

minholx
Yok ondan değil sadece şaşırdım

Siz
Anladım
Bugün çok eğlenceli değil miydi ya

minholx
Evet baya

Şimdi asıl bomba soruyu sormak üzereyim ama o kadar korkuyorum ki alacağım cevaptan yazmaya korkuyorum ama yapacak bir şeyde yoktu.

Siz
Bugün ki kız kimdi ya
Yeni fln mı geldi okula daha önce
görmedim hiç

minholx
Hmhm yeni geldi
Kim Garam adı

LitostHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin