~🦋~
minholx
Yarın buluşalım mı?Siz
Olur
Nereye gidicezminholx
Sahile fln gider piknik yaparız
Saat 1 gibi alırım seniSiz
Tamam
İyi geceler ^^ <3minholx
İyi geceler güzelim<3~🦋~
Odama giren güneş ışıklarının beni rahatsız etmesiyle gözlerimi aralamış ve esneyerek yatağımdan kalkmıştım. Saate baktığımda 10.30 olduğunu görmüş ve bunun mutluluğu ile kafamı geri yastığa koymuştum ki aklıma Minho ile buluşacağım gelince yerimden zıplamış hemen tuvalete koşmuştum. Hızlıca bir duş almış ve rahat bir şeyler giyip kahvaltı yapmak için mutfağa gitmiştim. Bir kaseye gevrek ve süt koyarken bu gün ne giymem gerektiğini düşünmeye çoktan başlamıştım tabii ki.
O kadar çok düşünüyordum ki artık kafayı yiyecektim. En sonunda sütümü bitirip odama geri geçip boş bakışlarım ile dolabımın içini süzmeye başladım. Yeni aldığımı hatırladığım koyu gri crop gömleği görmem ile bir hışımla elime almış ve altına ne giyebilirim diye bakmaya başlamıştım bu sefer. Rahat ve şık durmasını istediğimden, bol, dizleri kesik kumaş pantolonumu çıkarmıştım.
Saçlarımı kurutmaya başlamış ve saate bakmıştım. Saat 11.30 olmuştu. Evden saat 12.30'ta çıkmayı düşünüyordum yani daha vaktim vardı.
Saçlarımı kurutmuş, üstümü giyinmiş, makyajımı da yapmış ayakkabılarımı giyiyordum. Ayakkabılarımı giydikten sonra kapıyı kilitlerken telefonuma bildirim gelmiş ve direkt telefonuma bakmıştım.
minholx
Çıktın mı evden bebeğim?Gördüğüm mesajla içimde atların yarış yaptığına şahit olurken onu bekletmemek adına ben de ona yazdım.
Siz
Çıktım geliyorum şimdi
Sen nerdesin çıktın mı?minholx
Evet güzelim bir 10 dakikaya orada olurum
Ben beklerim seni duraktaSiz
TamamdırrrDaha önce hiç bu kadar mutlu olduğumu sanmayarak koşarak durağa gittim ve otobüsün gelmesini beklemeye başladım.
~
Otobüsten indiğim de aynı dediği gibi beni bekleyen bir Minho görmüştüm ve kalbim çoktan dursa mı yoksa daha fazla hızlı atarak mı beni gebertse diye kendiyle çelişiyordu.Minho giydiği bol siyah pantolon ve siyah tişörtün üstüne giydiği kot ceketle o kadar sportif ve çekici duruyordu ki dilim tutulmuştu ki bunu o da fark etmiş ve gülerek konuşmaya başlamıştı.
"Niye ışık görmüş tavşan gibi bakıyorsun bana?"
"Ah farkında değildim üzgünüm."
"Üzgün olma. Buraya gel şapşal."
Demiş ve bana sarılmıştı ve ben gerçekten mal gibi hani böyle bildiğiniz hödük mü dersiniz veya direk mi bilemem ama öylece kalmıştım. Belimi sıkan elle benimde sarılmam gerektiğini anlamış ve hafifçe kıkırdayıp kollarımı boynuna dolamış ve kokusunu içime çekmeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Litost
Fanfiction"Bir kelime bile her şeyi anlatmaya yeterdi aslında. "Litost". Tam anlamı bilinmesede bir insanın yapamadığı şeyler yüzünden kendine acıması olarak tanımlandığı söylenir. Sana söyleyemediğim her şey için, sana gösteremediğim sevgim için çok üzgününü...