Ölüm

85 17 25
                                    

Izuku Midoriya

Valizimi yukarıya yerleştirmeye çalışıyordum! Ancak bu aptal valizi yerleştirmek için boyum yetişmiyor.. Hemen önümdeki sarışın uyanmışa benziyordu ve beni görünce ayağa kalktı, benden baya uzundu. Hiçbir şey demeden valizi elimden aldı ve yukarıya yerleştirdi. Teşekkür edip yerime geçtim.

-----------------

Araba yola çıkalı yarım saat falan oldu ve çok sıkıldım... Telefonum çalıyo lannn, sonunda sıkılmamı engelleyecek bir şeyy. Telefonumu çıkarıp kimin aradığına bakarken ekrandaki ''❤✨Annem✨❤'' Doğrusu neden aradığını fazlasıyla merak ediyordum ve dayanamayıp telefonu açtım.

Izuku: Alo?

Birisi: Izuku Midoriya ile mi görüşüyorum?

Izuku: Evet, telefonun sahibinin oğluyum. Bir sorun mu var?

Birisi: Geçmiş olsun efendim, anneniz 20 dakika önce ağır bir kaza sebebiyle hastaneye kaldırıldı. Hayati tehlikeyi atlattık ancak sanırım uzun bir süre komada kalacak gibi gözüküyor. Tekrardan geçmiş olsun efendim, bir gelişme olursa size ileteceğim.

....

Aldığım haberle telefonu yere düşürdüm.. Duyduklarımı kabullenemiyordum... Bir anda gözlerimden yaşlar dökülmeye başladı.. Sesim çıkmıyor ama ağlıyordum.. Toplu ortamlarda ses yapınca utanan birisi olduğum için şuan kendimi öyle sıkıyordum ki...

Yanımdaki sarışın bir şeyin olduğunu farketti galiba ama ses çıkarmadı. Gözüm kararıyor. Uyusam belki geçer? Belki hepsi bir rüyadır?

Bu düşünceyle beraber kendimi kaçınılmaz karanlığın içine bıraktım

Evvet bir bölüm daha

Az ağlayın diye bir kaç bölüm angst yazacam (yazamadım)

Vote ve yorum atın awsular

Sarhoş Aşk (BakuDeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin