Bu bölümü sana yazdımmm BkDksevermmm
Izuku Midoriya
Dürtülmem ile uykumdan uyanmam bir olmuştu, uyandığım zaman yaşadıklarımın rüya olmadığını farkettim ve bunun çağresizliğiyle yanıma indirilmiş olan bavulumu elime alıp otobüsten çıktım. Şimdi cebimdeki azıcık para dışında ne param, ne kalacak yerim ne de hastanede komadan uyanamayan annem dışında kimsem yoktu.. İçsem belki rahatlarım diye düşündüm ve yere düştüğü için parçalanıp elimi kesen telefonumdan en yakın barın yerine baktım..
Şanslı olduğum tek konu olsa gerek ki 5 dklik yürüme mesafesindeydi bar. Hiç beklemeden bara gittim ve en ağırından içki aldım. Aralıksız bir şekilde içmeye devam ediyordum ve bir süre sonra kendimi kaybetmeye başladım...
3. Şahıs ya da her neyse ondan
Birkaç gün önce eşini kendisini aldatırken yakalayıp tatilden tek başına dönen sarışın genç sessiz bir yolculuk yaşadığı için memnundu ancak yanına oturan brokoli kafalı çocuk fazlasıyla dikkatini çekmişti, gözleri zümrüt saçları ise içine girince kaybolunacak bir orman gibi hissettiriyordu sarışına.
Otobüsten inmeden önce yeşillinin bavulunu aşağı indirip onu dürtmüştü. Şimdi ise biraz rahatlamak adına bara gitmiş ve tabikide içkiyi abartıp hafiften sarhoş olmuştu.
Sarışın etrafa bakınırken sabah dikkatini çeken yeşil saçları gördü ve merakla o tarafa doğru ilerledi. Yanına oturdu ve onu izlemeye başladı. Fazlasıyla çökmüş ve bitkin gözüküyordu. İçkiler yüzünden midesi bulanıp lavaboya gitmek için ayağa kalkmıştı ancak ayağa kalkar kalkmaz dengesini kaybedip sallanmaya başlamıştı.
Bakugou çocuğun düşeceğini anlamış ve onu tutmak için ani bir şekilde oturduğu yerden kalkmıştı. Tam düşeceği sırada altına kollarını koyup çocuğu kucaklamıştı, şimdi kucağında bir tepsi brokoli vardı. Yeşilli fazla sarhoş olduğu için bunu burada sikerler diye düşünüp evine götürmeye karar vermişti
Izuku: Ne yağpyosun bweh
Yeşilli daha bunun gibi birçok ısrarda bulunmuştu ancak sarışın vazgeçmeyip ikisinin de içkilerini ödeyip arabasına doğru yol almıştı. Izuku zaten sızdığı için arabanın arka koltuğunda sessizce duruyordu. O sırada evine doğru süren Bakugou ne yapacağını düşünüyordu. Yoldayken Izuku'nun mırıldandıklarını dinledi ve sadece acıdı.
Izuku: Ağa annewm daha ywni hattaneye kaldıwıldı biwe okul vra ağa bnem pram yğok bğen newedew kalcağm (Ama annem daha yeni hastaneye kaldırıldı bide okul var ama benim param yok ben nerede kalacağım)
Bunları dinlerken eve geldiğini farkeden Bakugou arabayı durdurdu ve arkadan Izuku'yu kucaklayıp eve geçti. Ancak sarışının içtikleri yavaş yavaş onu etkilemeye başlamış ve kontrolünü kaybetmesine sebep olmuştu.
Bir sonraki bölüm smut, yine iyisiniz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oy sınırı:5
Oy ve yorum atın yoksa yb yok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarhoş Aşk (BakuDeku)
RandomOkulu kapatıldığı ve başka okula geçtiği için şehir değiştiren Izuku metroda hayatının aşkıyla karşılaşacağını bilmiyordu...