( ͡° ͜ʖ ͡°)

120 16 67
                                    

Kucağındaki Izuku'yu yatağa bırakan Bakugou ilk önce yeşillinin sonra ise kendi üstünü çıkarttı ve üstüne doğru gelmeye başladı.

Bakugou: İsmin ne bakalım güzellik?

Izuku: Sananw amq

Bakugou: Bende sana Deku derim o zaman :D

Deku: Ya biş yağat bıwak beni (Ya bir rahat bırak beni)

Fazla sarhoş olmasa bile artık iyice kafayı bulan sarılı kollarını Dekunun yanlarına koyup alt tarafını sürttü ve Deku'yu hafiften inletti

Bakugou: ee deku, sen bana ne diyeceksiwn

Deku: Ne diğecewm?

Bakugou: Bilmem ne demek istersin.. veya ne yapmak istersin güzelim

Bakugou'nun ardından Deku'da sarhoşluğun verdiği istek hissiyle dolmaya başlıyordu.

O sırada sürtünmelerini arttıran Bakugou yüzünden Deku konuşamıyordu ve odayı inlemeleri dolduruyordu . Bununla yetinemeyen Bakugou ona altını çıkarmasını ve beklemesini söyledi ve dolabının yanına gitti. Deku fermuarını açıp pantolonunu yavaşça çıkarırken Bakugou ise elinde kutuyla geri dönmüştü. Bakugou'yu gören Deku ürküp sessizce konuşmaya başlamıştı.

Deku: L-Lüwtfen avıtma bu venim ilkim olcağk (Lütfen acıtma bu benim ilkim olacak)

Fazlasıyla sarhoş olan iki gençte artık konuşmaya çalışmak konusunda pes edip sadece işlerine devam ettiler.

Elindeki kutuyu yatağın yanındaki komidine koyan Baku yatağın kenarında olan dekuya yaklaşıp ''Fermuarımı aç'' diye emir vermişti ancak yeşillinin ellerinin havaya kalkmasıyla "ellerini kullanmadan diye tekrarladı sarı çocuk.
Deku ağzıyla fermuarı indirip beklemişti. Onun beklediği sırada Bakugou pantolonunu çıkarıp Deku'nun boxerına yöneldi. Boxerı da sıyırıp köşeye fırlatınca çıplak kalan genç iyicene utanmış ve geri çekilmişti.

Karşısında duran kocaman şişliğe bakıp korkuyla yutkunan Deku Bakugou'nun altını indirip Baku'nun bacağından çıkarmasını bekledi. Sarılı geri kalkınca korkan Deku'ya bakıp emir veren bir sesle "em" demişti.

Korkudan kıpırdayamayan çocuğa karşı artık katlanamayıp kendi eliyle zorlamıştı. Bakugou'nun aletini boğazında hisseden ve canını yakan genç hibir şey yapamadı çünkü karşısındaki kişi çok güçlüydü. Sarılı Deku'nun saçlarını avucuyla kavrayıp ileri-geri hareket ettiriyordu. Daha fazla dayanamayan Baku karşısındakinin ağlamasını umursamayıp kutudan kelepçe çıkardı. Ellerini yatak başına kelepçeleyip gözlerini bağlamıştı. Kutudan kayganlaştırıcı almaya yeltenecekti ki ihtiyaç duymadı.

Tekrardan "em" diye emir vermişti yeşilliye ve ağzına parmaklarını sokmuştu. Yapacak bir şeyi olmadığı için mecbur denileni yapıyordu çocuk. Bakugou parmaklarının yeterince ıslandığına emin olduktan sonra parmaklarını çocuğun ağzından çıkardı ve çocuğu oturur pozisyona getirdi. Deku kaçmaya çalışıyordu ancak bileklerindeki kelepçe acıtıyordu. 

Bakugou rahat olamayacağını anladığında çocuğun kelepçelerini çıkardı ve ona hareket edecek fırsat vermeden bileklerini tek eliyle kavradı. Çocuğu kucağına alıp ıslak parmaklarını Deku'nun deliğine konumlandırdı. Hiç beklemeden tek parmağını içeri ittirdi.

Deku'nun fazla dar olduğunu düşünen sarışın 2. parmağı sokmayı düşündü. Daha fazla düşünmeden hızla 2. parmağını da soktu ve ona eşlik eden Dekunun inlemeleriyle beraber parmaklarıyla makas hareketi yapmaya başladı.

Bakugou çok sabırsızdı ve daha fazla dayanamayıp parmaklarını çıkarttı. Aletini Deku'nun deliğine konumlandırdıktan sonra sürtmeye başladı. Karşısındaki güzelliğe karşı dayanamayıp ani bir şekilde Deku'nun içine girdi ve hafifçe hareket etmeye başladı. Ancak o sırada ağlamaktan gözleri ağrıyan ve bağırmaktan boğazı yırtılan Deku'yu farketmemişti.

Yeşillinin yaşadığı acı sarhoşluğun da etkisiyle yavaşça zevke dönüşüyordu ve kendini kasmayı bırakıyordu. Kendini kasmayı bırakmasıyla beraber hem sarışın hızlanıyor hem de Deku'nun inlemeleri artıyordu.

En sonunda ikisi birden boşalmışlardı ve bakugo her ne kadar yorgun ve sarhoş olmasına rağmen yeşilliyi de kendiyle beraber yıkayıp kurutmuştu ancak yeşilli hem çok yorgun hemde sarhoş olduğu için hala ses etmemişti.

Kendisini de kuruttuktan sonra Deku'yu yatağa yatırıp yanına geçmiş, kollarını beline sarıp kafasını yeşillinin boynuna gömmüş ve onun güzel kokısuyla beraber uyuya kalmıştı.

Evet ilk defa smut yazdım...

vote ve yorum falan atın yoksa götünüzü ıssırırım

Bu arada kutuyu kullanmayı unuttular bilerek yaptım, unuttuğumdan değil ama ilerki bölümlerde onları da kullanacaklar

Sarhoş Aşk (BakuDeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin