Pov: Amelka
Ale mnie głowa boli. CO DO CHUJA!!?
-Co się stało- spytał kinny.
-Co ty robisz w moim łóżku?!
-Nic nie pamiętasz ?
-Nie? Ale czekaj .. między nami do niczego nie doszło?
-Nieee..
-Uff , opowiesz mi co się stało wczoraj ?
-No to tak, poszłaś z Michałem pod bar i mega się upiliście później poszłaś na parkiet z Michałem , Jankiem i Fukajem.Michał wylał ci na głowie piwo.
-Wiem czuje właśnie.
-No , a później znowu poszliście pod bar we czwórkę i dalej piliście, zaczęłaś odwalać to uznałem ze zabiorę cie do twojego mieszkania.Strasznie nie chciałaś iść,ale usnęłaś w samochodzie postanowiłem cie nje budzić to zabrałem cie na ręce i zaniosłem do łóżka, chciałem wyjść z twojego pokoju i iść się położyć na kanapę bo byłem zmęczony żeby jechać do siebie.Zawołałaś mnie i kazałaś mi się położyć koło ciebie. I to w sumie tyle.
-O kurwa , sorki ze się tak zachowywałam ale byłam nie trzeźwa.-odpowiedziałam zażenowana swoim postępowaniem.
-Nie ma problemu. -uśmiechnął się.
Strasznie głupio mi było za moje zachowanie wiec nie mogłam nic nie zrobić postanowiłam ze zrobię wspólne śniadanie:
-Nie tak być nie może.. co powiesz na śniadanie w zamian za twoja opiekę?
-No w sumie głody jestem wiec możesz coś zrobić- Znowu się uśmiechnął.
-Wytrzymasz jeszcze trochę, muszę się wykapać bo strasznie wale alkoholem.
-Tak spokojnie idź się myj.
Najpierw poszłam do swojego pokoju po czysta bieliznę i ubranie.Weszłam do łazienki i zaczęłam się ogarniać. Po 30 minutach wyszłam z łazienki.
-Wiktor?
-Tak?
- O jestes.
-No jestem,jestem.
-To super myślałam ze wyszedłeś.
-Niee czemu miałbym wyjść?
- Nie wiem haha. Co byś zjadł?
-Nie mam pojęcia ,a co polecasz ?
-Może inaczej, wolisz słodkie śniadanie czy słone ?
-Hm... ciężki wybór oczywiście ze słodkie, a ty?
-Też! To co naleśniki ?
-Tak zjem wszystko.Pomogę ci.
-Okej.-Smacznego.- powiedziałam.
-Nawzajem.
Jedliśmy i rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym.Nagle przerwał mi dzwoniący telefon była to moja przyjaciółka Angelika.
CZYTASZ
JAZDA //Kinny Zimmer\\
FantasyStyl instagramowy ale tez fikcyjna opowieść; Wulgaryzmy; Przemoc; Seks; Narkotyki;