Uzun zamandır beni rahatsız eden o pislik herif ortalıkta yok buna seviniyorum ama içimde bir huzursuzluk var. Bugün Ali'nin evinde toplanıp içmeye karar verdik. Bu yüzden hazırlandım ve evden çıktım. Ali'nin kapısının önünde Hürkan ile karşılaştım. Ona selam verdikten sonra zili çaldım.
U: Oo kimler gelmiş?
E: Oo kimleri görüyorum?
H: Oo niye Ooluyoz lan?
A: Hoşgeldiniz geçin beyler
A: Ee nasılsınız?
H: İyi Ali seni sormalı?
A: Ben taş gibiyim görmüyon mu oğlum?
E: Belli belli Umut ile sarmaş dolaş olmuşsun
Biz havadan sudan konuşurken Hürkanın telefonu çaldı ve onu açmak için mutfağa yöneldi. Birden yüksek sesle konuşmaya başlayınca onu merak edip yanına gittim gözleri dolmuş yere bakıyordu sonra beni farketti.
E: Hürkan?
H: Arkadaşımın hapis cezası onaylanmış?
E: ?
H: O bunu haketmiyor?
Aniden ayağa kalktı ve kapıya yöneldi arkasından koştum.
A: Lan Hürko nereye daha mertler gelmedi?
H: Benim gitmem lazım
E: Seninle geliyim
H: Tamam gel
Beraber arabaya bindik yol boyu sadece onun gözünden akan yaşları izledim onun mutsuz yüzünü bu arkadaşına fazla mı önem veriyor yoksa hapse gireceği için mi bu kadar üzgündü?
H: Geldik
E: Benim girmem doğru olur mu?
H: Sende benim arkadaşımsın sorun olmaz
"Evet haklısın Hürkan ben senin arkadaşınım hatta iş arkadaşı"
Hürkan zile bastı ve karşımda gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuş kıvırcık saçlı yakışıklı bir çocuk gördüm bizi hemen içeri davet etti. Hürkanla sarılıp ağlamaya başladılar içim acıyordu ,hürkana sarıldığını görünce kıskanmaya başladım. Neden onu kiskaniyorum ki???: Hürkan arkadaşınla tanıştırmayacakmısın beni?
H: Evet Pardon bu komiser Emre
??: Memnun oldum komiser bende Ömer
E: İş dışı bana komiser demenize gerek yok sadece Emre yeterli
Ö: Peki Emre
Hürkan elini yavaşça Ömer'in göz altlarına götürdü ve okşamaya başladı burnunu onun kıvırcık saçlarına gömdü. " Güçlü olmak zorundayız Ömer seni seven bunca kişi için güçlü durmak zorundasın" Hürkanın bu sözlerinden hemen sonra ağlamayı kesti ve bizi salona davet etti.
Ö: Siz salona geçin benim YouTube için video çekmem lazım
H: Tamam biz buradayız
E: Avukat tuttunuz mu?
H: Evet Ömer'in çok güvendiği tatlı bı avukatı var eminim bu durumdan onu kurtarabilir.
E: Anladım. Onunla ne zamandan beri arkadaşsınız baya yakın gibisiniz?
H: Evet o benim en yakın arkadaşım çok temiz kalpli biri tanısan ona hayran kalırsın ve onunla çocukluktan beri arkadaşız.
Ö: Bölüyorum sizi ama-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİAL KİLLER (Mengola)
FanficŞehirde dolaşan seri katil Kafası karışık bir komiser ve ikisinin yaşadığı yasak aşk