En yakın arkadaş ha?

183 21 24
                                    

****

-"Ali merdivenlerden düşmüş şuan hastanedeyiz."

-"NEEE nasıl"

-"Bilmiyoruz ama sanırsam biri onu itmiş."

Hemen elime arabamın anahtarını aldım ve kapıya yöneldim. Boynundaki izi bile unutmuştum oraya vardığımda Hürkan karşıladı beni onu gördüğüm için mutluydum. Hürkan boynundaki izi farketmiş olmalı ki bir kaşı havada bana bakıyordu. Utançtan yerin dibine girmiş gibi hissettim. Hemen bir bahane uydurup ordan uzaklaştım.
Tuvalette kendimi kitledim. Telefonun ön kamerasını açtım ve gerçekten fena görünüyordu. O orospu çocuğu beni nasıl yediyse...

Tuvaletten çıktığım anda Hürkan beni karşıladı yine yüzünde aynı ifade vardı sanki birşeyler biliyor ve benden saklıyor gibiydi ondan şüpe duymaya başladım.

-"Emre Ali'nin yanına dönelim mi?"

-"Evet olur"

Beraber yürüyorduk arada çaktırmadan ona bakıyordum çok sevimli kendinden emin biriydi kesinlikle mükemmel bir polis olur diye geçirdim içimden. Ali'nin odasının önüne gelmiştik.

-"Manzara güzel mi komserim?"

-"Anlamadım?"

-"Beni izleyip duruyorsun da"

-"Pardon dalmışım"

-"Sorun değil"

Hürkan sırıtmaya başladı. Ali'nin kapısını açtık ve Ali'yi duvarı izlerken gördüm. İçim parçalanmıştı.

A: Oo Emreem

E: Tam bir aptalsın Ali ne kadar korktum haberin varmı?

A: Özür dilerim birdaha bu kadar icmiyecem söz

E: Söz verdin ama

A: Seni seviyorum Emre

E: Bende seni Ali'mm 💕

Ali ile gülmeye başladık. Hürkana doğru baktığımda hafif kaşlarını çatmış bizi izliyordu.

A: Ne oldu bizi mi kıskandın pis stajer

H: Ne alaka?

E: PWSBSOSNSOSB

A: Beni yiyecek gibi bakıyorsun

H: Sana öyle gelmiş

Hepimiz kahkaha atarken odanın kapısı açıldı. Hepimiz pür dikkat kapı bakarken içeri girenin Umut olduğunu farkettim. Umuttun gözleri dolmuş bir şekilde Ali'ye doğru koşusu resmen içimi parçaladı.

Hürkan bana kaş göz yaparak dışarı gitmemizi söyledi. Beraber yiyecek birşeyler almak için markete gittik. Ordan benim evime doğru yol aldık. Hürkanı içeri davet ettim.

-"Gelsene"

-"Tamam"

-"Ali'yle fazla yakın gibisiniz"

-"Evet o benim en yakın arkadaşım iş ortağım"

-"Ona bişey olursa bu seni yıkar"

-"Eğer Ali'ye birşey olursa ben yaşayamam"








Kısa oldu çünkü hâlâ porçayın durumunu idrak edebilmiş değilim ama Cuma günü çıkacağını öğrendim ona özel bir bölüm yazmayı düşünüyorum 💪🥺

SERİAL KİLLER (Mengola)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin