~ALLY'S POV.~
For bare noen dager siden fikk jeg vite at Niall, altså broren min, skal på en 8 måneder lang verdensturné sammen med resten av gutta i 1D. Han drar i morgen, så akkurat nå er vi to på vei til en golfbane i Mullingar for å ha en siste dag med kos før avreisen. Begge to har vært stille hele tiden. "Niall, I'm gonna miss you so much" sier jeg trist mens jeg ser ut av vinduet samtidig som jeg gjør alt for å svelge den store klumpen i halsen. "I'm gonna miss you too, Ally. Words can't describe". Han sier det på en måte som får det til å høres ut som at han nesten skal begynne å gråte. Ikke mange minuttene senere ankommer vi parkeringen ved golfbanen.Niall og jeg har hatt mange bra runder i dag. Vi sitter og tar en pause inne på en cafè like ved banen. Jeg hadde aldri trodd at tre timer med moro kunne gå så fort. Tankene mine blir avbrutt da jeg kjenner et prikk på armen min. Jeg ser ned og får øye på ei jente på kanskje tre år. "Hi sweetie! Need any help?". Hun ser redd på meg og Niall. "I can't find mommy and daddy". Jeg løfter henne opp og tar henne med til kassa. Hun forteller meg at navnet hennes er Lucy. Både Niall og jeg blir kjent med henne mens vi venter på at foreldrene hennes skal komme. Det tar kanskje tjue minutter før ei dame og en mann kommer inn i cafèen. "Mommy! Daddy!" Roper Lucy og går ned fra fanget til Niall og rett til moren. De kommer bort til oss og takker oss for at vi oppholdt henne så hun ikke skulle gå lenger bort. Det var på tide å dra hjem igjen etter et par runder til med golf.
"Mommy! We're home!" Nærmest roper jeg da vi kommer inn i gangen hjemme. Jeg skvetter så jeg skriker da hun plutselig stikker hodet ut fra kjøkkeninngangen. Alle bare står det og ler før vi går videre inn. "So, did you guys had fun?" Spør hun glad med et stort smil om munnen. "Yeah, and Ally really did great, BUT she'll never beat her big brother". Jeg og mamma ler kjempehøyt. Mellom all latteren klarer jeg å presse fram "Gosh, you're so selfish Horan!"
Resten av kvelden har alle sammen det koselig. Både jeg, Niall, mamma og Greg. Vi ser på filmer, spiser, spiller og ler stort sett hele tiden. Vel, som vanlig ender det med at jeg sovner på slutten.
ESTÁS LEYENDO
Verdensturnéen
De TodoAlly Horan(15) er lillesøsteren til Niall Horan. Hun får vite at broren hennes veldig snart skal på en 8 måneder lang verdensturné med resten av One Direction. Dette er en historie som byr på blant annet følelser, overraskelser og spenning.