*Perspective Irina*
Buna,eu sunt Irina!Se pare ca de astazi,va veti obisnuii cu mine!
Irina=Iry(porecla)
-----------
*Convorbire Telefonica*
D(Denisa):Haide Iry, trebuie sa vii cu mine!Nu am mai mers prin cluburi de saptamana trecuta.
I(Irina,Iry):Bine Denisa,vin!Dar asta este ultima data pe saptamana asta.Am strans peste 12 absente la scoala.Nu vreau sa ajunga informatia asta la parintii,sa stii.
D:Da fata,nu afla nimeni.Oricum, maica.ta nu se supara pe tine.Faci ce vrei.
I:Doar daca ii spune Cipi.Ma rog,hai ca te las.Ma duc sa mananc ceva.
D:Sa te imbraci pe la 19:00,vin sa te iau eu si plecam dupa.Bine?
I:Binee.Te pup,pa!
--------
Cu siguranta mi-am comandat ceva de mancat,nu stiu eu sa gatesc.
Pana la urma,m-am dus sa imi aleg o tinuta decenta pentru diseara.Nu prea vreau eu sa plec,dar nu o pot supara pe unica mea prietena.
Si asa,am uitat complet ca maine am cursuri la dans.
Revenind,nici nu am mai vorbit cu Petre.Sunt singura care da mesaj.Poate a avut o perioada mai proasta,de ce sa-l invinovatesc..
----19:00---
Dupa ce m-am imbracat,am asteptat-o pe Denisa sa vina.Nu i-am spus lui Cipi despre club.Daca ii spuneam, sigur nu ma lasa.
Intr-un final a venit si Denisa,iar clubul ales de ea este imens!Am intrat inauntru si m-a lovit un miros puternic de alcool si tigara.Am mers sa-mi comand un cocktail si m-am asezat pe o canapea din apropiere.Denisa vorbea cu un baiat pe care l-a cunoscut la bar.Asa se intampla mereu,raman singura si o astept pe ea Pana se distreaza suficient de mult.
Dupa ce mi-am baut cocktail-ul,am pus un story pe instagram.In fata mea era o silueta familiara.
Era Petre care se Saruta cu o alta fata.
Tot ce am putut face este sa fac o poza si dupa sa merg la el.
I:Eu am incredere in tine si tu asta imi faci?spun eu cu lacrimi in ochi.
P(Petre):Iry,nu este ceea ce crezi, asteapta-ma! spune el si ma urmareste Pana la iesirea clubului.
Nu ma asteptam sa faca una ca asta.Am incercat sa mentin relatia asta,dar el o distruge cu fiecare cearta si mai ales comportamentul lui.
I:Mi-a ajuns sa te vad cu alte fete mereu!Crezi ca nu am observat asta Pana acum?
P:Mai da-mi o sansa,doar una!
I:Tu crezi ca mai meriti o sansa?Dupa tot ce ai facut?Si pot sa spun ca nu e prima data...
P:Tu credeai ca o sa stau cu tine toata viata?
Cuvintele lui m-au distrus,dar inca aveam puterea de a-l confrunta.....
------------------------------------------------
🔜
CITEȘTI
Pariul Pierdut🥀🍷
FanficIrina este o fata sensibila.Are o relatie cu Petre Stefan,dar baiatul n-o iubeste pe fata cu adevarat.Oare acest cuplu a fost defapt un pariu?...🥀🍷🔜 #1 petrestefan💊