Capitolul 7

108 8 7
                                    

*Perspective Petre*

Ieri am fost la restaurant cu Sebi.M-am dus doar pentru Irina.Stiam ca este acolo,mi-a spus Denisa.
Da...eu vorbesc cu prietena ei de foarte mult timp.Am fost colegi in gimnaziu si ne-am inteles foarte bine.In acest moment,ma ajuta foarte mult sfaturile ei.
Irina este foarte frumoasa.O sa spun de o mie de ori asta,imi este foarte dor de ea.Poate suntem noi "prieteni",dar stiu ca inca mai are sentimente pentru mine.Dar,nu putem fii impreuna.Nu putem forma un cuplu,iar.Nu sunt destul de bun pentru ea.Irina merita mult mai mult.Parintii ei sunt foarte stricti,daca  aflaa de absentele ei de la liceu,nu o sa o mai vad Des.

*Perspective Irina*

M-am trezit de dimineata,din cauza galagiei.Se auzea din sufragerie.M-am schimbat repede,si acolo imi vad parintii...Ce naiba?
E(Emilia-Mama Irinei):Buna dimineata,draga!
I:Neata...ce faceti voi aici?-spun eu dar sunt intrerupta de telefonul mamei.
E:Stai putin,ma suna diriginta ta.Sper ca nu ai facut ceva!
*convorbire Telefonica*
D(Diriginta Irinei):Buna ziua!Va sun de la scoala,sa va informez ca Irina are peste 15+ absente.Va rugam sa luati masuri,nu putem accepta asa ceva.Multumim,o zi buna!
E:Multumesc si eu...
*convorbire Telefonica inchisa*

E:Imi explici si mie de ce ai atatea absente,domnisoara?
I:Nu este vina mea ca nu va ocupati de mine!
E:Eu si tatal tau muncim pentru tine,sa ai un viitor bun!Sa nu imi spui ca ai iesit in cluburi cu Denisa.Oricum,o sa am eu grija de telefon,laptop si tableta.Nu mai ai acces la ele!Sunt foarte dezamagita de tine,Irina.Mi-ai scapat de sub control!Nu intelegi cat de greu imi este.Te-ai schimbat foarte mult.De maine mergi la scoala cu un sofer privat.Te duce la scoala si la finalul orelor vine sa te ia.
Spune mama suparata.
I:Sunteti niste parinti oribili...
E:Si tu o fiica oribila!
Am plecat in camera mea,cu lacrimi in ochi.Daca parintii lor au fost stricti,nu inseamna ca si ei trebuie sa fie stricti.Nu am telefon,laptop sau tableta.Mai imi trebuia si un sofer privat...
*Peste 2 ore*

Am asteptat sa plece mama la lucru.
(*Nu locuieste cu Irina in acelasi apartament*).
M-am dus in bucatarie sa mananc si cautam un telefon vechi.Femeia asta mi-a luat tot din casa.Daca Maria merge la scoala maine,as putea vorbii cu ea.Am mers in camera mea si mi-am cautat niste Carti.In timp ce cautam,geamul meu se deschise.
Si apare ......
Petre!
I:Esti nebun?Ce faci aici? spun eu si ma intorc spre el.
P:Da,nebun dupa tine.. Cipi mi-a spus ca esti pedepsita si am venit la tine sa iti aduc telefonul inapoi.Mama ta l-a lasat la fratele tau acasa.
I: Multumesc mult!spun eu si il imbratisez.

Pariul Pierdut🥀🍷Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum