Kız aynı benim gibi bana şok olmuş bir ifadeyle bakıyordu. Zorlukla konuştum.
-Sen?
Kız bana cevap verdi.
-Bana benziyorsun. Hatta benzemiyoruz aynıyız.
Ceren ablaya baktım.
-Bu kim?
Ceren abla bana baktı.
-İkiz kardeşin.
Annemler ve o kız dahil olmak üzere hepimiz aynı anda konuştuk.
-Ne!
Kızla birbirimize baktık. Nasıl bir kardeşim olabilirdi? Hem de ikiz! Ve yıllarca bunu nasıl bilemedik?
Ceren ablanın yanındaki kadın bana gözleri dolmuş bir şekilde baktı.
-Kızım Neva!
Kadın yanıma gelip bana sarıldı. Ağlamaya başlamıştı. Adam bana bakıyordu.
Konuşamayacak haldeydim. Bana sarılan kadın benim gerçek annem miydi? Ben yıllarca gerçek olmayan ailemle mi büyümüştüm?
Ceren abla konuştu.
-İçeri girelim bence burada olmaz.
Hepsi kabul etti. Kadın bana sarılmayı bırakıp yüzüme baktı. Ona bakmadan içeri girdim.
Hepimiz salona geçtik. Koltuğa oturdular. İkizimle birbirimize bakıyorduk. Fiziksel özelliklerimiz kopyalanmış şekildeydi. Fakat giyim tarzlarımız farklıydı. Onun üzerinde bir elbise vardı. Ben elbise giymeyi sevmezdim.
Kimse konuşmuyordu. En sonunda ikiz kardeşim ile beraber konuştuk.
-Burada neler oluyor anlatacak mısınız?
Aynı anda konuştuğumuzu farkedince birbirimize baktık. Ceren abla bize baktı ve konuşmaya başladı.
-Siz ikizsiniz artık bunu biliyorsunuz. Siz doğduktan sonra Neva kaçırıldı ya da kayboldu bunu bilmiyoruz. Aylarca Neva'yı aradık fakat yoktu. Annem mahvolmuştu. Fakat bunu Milena bilmiyordu.
Kardeşimin adı Milena'ydı. Anlamı zarif, sevilen kız demekti.
-Neva, sen bana ilk geldiğimde neden böyle garip davranıyorsun diye sormuştun? Ben o zaman seni görmenin şokuyla öyle davrandım, kardeşim.
Bana kardeşim demişti. Ben onu ilk gün bir yabancı diye görürken, aslında ablam olduğunu öğrenmiştim. Milena ayağı kalktı.
-Bu sakat kız benim kardeşim mi!
Öfkeyle ona baktım. Bana böyle hitap edemezdi. Ceren abla öfkeyle bağırdı.
-Düzgün konuş Milena!
-Sen sus abla, yıllarca benden kardeşim olduğunu sakladınız. Kardeşimin olmasını isterdim, ama bu sakat kızı değil.
Gerçek babam olan adam ayağı kalktı.
-Milena!
-Ne var baba!
-Kardeşinle düzgün konuş!
-O benim kardeşim değil!
Annem olan kadın ayağı kalktı.
-Milena bunu nasıl söylememizi bekliyordun? Sanki çok kolaydı söylemek. Ayrıca o doğuştan engelli değil, kaza sonucu oldu.
Milena bana baktı, sonra annesine tekrar döndü.
-Ne kazası?
-2 yıl önce olan mağaradaki kaza.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHKUMLUKTAN GERÇEĞE
Teen FictionSakat bi kızın sandalyeye mahkumluğundan gerçeklerin ortaya çıkmasının hikayesi