I-TANITIM

55.4K 1K 232
                                    


'Aradığın seni arayandır'

🕯️

ELİFagirê evînê

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





ELİF
agirê evînê

31.10.2022 22.00- Pazartesi
Başlangıç tarihinizi bırakır mısınız?

I- GİRİŞ: YENİ BAŞLANGIÇLARA, SONSUZA

Eylem Aktaş-Akşam Olur Karanlığa Kalırsın

Küçük bir hatırlatma: Kurgu ilk bölümlerde kısa sonraki bölümlerde artarak uzamaktadır. Sindire sindire, her karakterin iç dünyasına ışık tutan bir şekilde ilerlemektedir. Bunu dikkate alarak başlamanızı, ne zaman şu olacak gibi yorumlarınızı da maalesef cevapsız bırakmak zorunda kaldığımı belirtmek isterim.

⚠️ YAZARDAN NİSAN 2024 GÜNCELLEMESİ;
Bu zorunlu bilgilendirmeyi aldığım bir sürü mesaj ve yorum sonucunda yapıyorum. Kurgumuz ilk bölümlerde karakterimizin yaşadığı kayıplar sonucu psikolojik çerçevede ele alınmış, karakterimizin iç dünyasını açıklamak için detaylı yazılmıştır. Ama genel bir hikaye örgüsü çerçevesinde ilk bölümlerde okuduklarınız da ilerleyen bölümlerde karşısınıza çıkacaktır. Ayrıca kurguyu sadece 'töre' hikayesi olarak ele almamanızı belirtmek isterim. Hiçbir şekilde şiddet ve güzellemesi yoktur.
Size bu kurguda üçüncü bölümde erkek karaktere aşık olup beşinci bölümde onun zorlamalarına boyun eğen bir karakter yazmadım.
Bu konuları bilerek başlamanızı tavsiye ederim

✨YAZARDAN MAYIS GÜNCELLEMESİ;
Kurguda aldığım 'neden olaylar yarım, burayı neden okumadık' yorumlarınıza cevaben yazılan bir hatırlatmadır.
Hiçbir yer yarım kalmamakla birlikte o noktada bir yeri okumadıysanız bu ilerleyen bölümlerde mutlaka okuyacağınız anlamına gelmektedir. Yani üçüncü bölümde okuduğunuz bir kısımla kırkıncı bölümde de karşılaşabilirsiniz. Ayrıca ilk on iki bölüm oldukça kısa olup hikayenin tam başladığı kısım değildir. Tam anlamıyla olaylara on ikinci bölümden sonra başlayacağınızı, o bölüme gelene kadar da zaten kısa kısa bölümler okuyacağınızı bildirmek isterim.

'Sana zulüm bana ölüm değil mi?'


🕯️




      Gece ıssız ve soğuktu.

      Evet ıssızdı ama soğuk değildi. Üşüten gecenin ayazı değildi. Üşüten onun kafasındaki öfkenin ateşiydi.

Soğuk zihnindeydi.

      Öfkeliydi adam. Tüm öfkesi üzerindeki ince beyaz gömleğin eteklerinden kuru çorak topraklara korlar bıraka bıraka saçılıyordu.

ATEŞTEN DÜĞÜM(KİTAP OLUYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin