Epilog

3.6K 260 33
                                    

Selam sadfjkjggsdlk Bir ficimin sonuna daha geldim ve bitirebildiğim için mutluyum. Light Me Up benim için çok değerli ficlerimden biriydi ancak okunacağını cidden hiç düşünmemiştim. Hayatım boyunca günlük yazmayı hep seven biri oldum ve bu kez günlüğümü başkalarının da okumasını istedim. Kendi yaşadıklarımı ve hissettiklerimi Baekhyun ağzından anlatmaya çalıştım afasdlkgjf Umarım başarılı olabilmişimdir.

Bazılarınızın finalden memnun kalmamış olabileceğini düşünüyorum, ben de kalmadım asdfkjsadfjkjgf Ayrıca Light Me Up kadar fluff dolu bir fici yazmayı bırakmak istemiyordum, o yüzden ikinci bir sezon yazmak istedim çünkü daha yazmak istediğim çok şey vardı. Light Me Up'ın 2. Sezonu Raise Me Up' ı yakında yüklemeyi düşünüyorum, yükleyince buradan size haber vereceğim :')

Bu ficin konusunda bana yardım eden Hilal'e (@yoonwinnertae) çok ama çok teşekkür ediyorum, günlük tarzında yazmak istiyordum ve herhangi bir konu bulamamıştım, oysa bu konuyu 5 dakika içinde buldu asdfjksdkalfkajsd Cidden teşekkürler :')

Birkaç konu için de Tumblr hesabı olan @askparkbyun'dan ilham aldım, fanartlara bakmanız gerektiğini düşünüyorum çünkü hepsi hayatımda gördüğüm en tatlı şeyler ('ε` )♡ Güzel bir gün geçirmek istediğimde açıp onlara bakıyorum ve mutlu oluyorum asdfjsadfsdkfjkg

Son olarak bu fici okuyan ve yorum yapan herkese çok teşekkür ediyorum, Raise Me Up'ta tekrardan görüşmek üzere, hepinize bai bai!~ ♡

~



Light Me UpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin