4. Bölüm ( Sisli Gün )

19 11 3
                                    

Okula gitmek için hazırlanıyordum . Zehra duş alıyordu bende saçımı yapıyordum . Zehra çıkınca yemek yemek için aşağı indik yemek yedikten sonra okula gitmek için yürümeye başladık okula varınca okulun önünde sıra vardı büyük ihtimalle yeni staj günleri belirleniyordu işte bizim meslek gurubun günleri açıklanıyor .
İbi
- Çocuklar için sihir bölümün de çalışanlar öğrenciler sizin staj günleriniz çarşamba , Perşembe ve cuma .
Zehra
- bence iyi .
- evet bencede iyi .
Cen
- hm çocuklar için sihir bölümünü iyiki seçtim ya öğleye kadar duruyoruz .
Odi
- ben akşam 18 : 00 'a kadar çalışıyorum .
- senin günlerin belli oldu mu Odi ?
Odi
- daha belli değil ma reine .
İbi
- sıra garson bölümü öğrencileri sizin staj gününüz çarşamba , Perşembe ve cuma bide saat olarak değişti 16 : 00 .
Odi
- bu daha iyi .
İbi
- neyse hadi herkes sınıflara .
İlk dersimize yeni bir öğretmen girdi İbi öğretmeni zaten tanıyordum . Ama bu ibi öğretmen değil .
Lisa
- merhaba gençler ilk hafta gelemedim hasta olmuştum . Yeni gelenler için ismim Lisa .
Cen
- geçmiş olsun öğretmenim
Lisa
- Teşekkürler konu olarak biraz gerideyiz gençler hadi defterleri çıkartın .

Ders güzel geçmişti Lisa öğretmen iyi biri diğer derslerde fena değildi tek sıkıntılı iki tane öğretmende arkadaşlarımın dediğine göre ders konuları eksik anlatıyorlarmış isimleri Zehire ve Siyam hm zaten isimleri bı acayip ... Okul bitmişti yurda giriş yaptık ödev felan vardı onları yaptık akşam yemeğine az kalmıştı Zehra önceden gitti ben o sırada duş alıyordum bende yemek yemek için aşağı iniyordum çok güzel piza kokusu geliyordu aşağı indim makarna vardı Zehraya
- kanka pizzalar nerde ?
Zehra
- ne pizzası ma reine ?
- ama ben pizza kokusu aldım .
-  pizza yok hayali kokular mı alıyorsun ?
-  açlıktan galiba .
-  olabilir .

Gün bitmişti henem yattım . Ama gece yarısı uyandım Zehra birşeyler yapıyordu
- Zehra ne oldu
- yarın sisli gün yani okul tatil zaten sokağa çıkma yasağı var
- ha ha bir sis yüzüne neden sokağa çıkma yasağı olsun ki
- bu normal bı sis değil Almina bu siste 20 adım ilerisini göremessin
- Yaaa bu sis çok sık olurmu
- hayır yılda bir kez gerçekleşiyor
- hm aslında iyiki sokağa çıkma yasağı olmuş kaza felen olabirdi .
- Zaten bu sisli gün ilk olduğunda kimse önemsemedi ama sis yoğunlaştı göz gözü görmüyordu ( 20 adım ilerisini görünmüyor ) kaza felan olmuştu . Ama bunu sadece o gün için olduğunu sandılar yani birdaha olmaz sandılar ama bir yıl sonra tekrar oldu anladılar ki bu her sene bir kere oluyor onlarda önlemler aldı .
- ilk sisli gün ne zaman oldu hangi yıl ?
- bende tam bilmiyorum bana Annem anlattı Anneme de Ananem anlatmış .
- yani Zehra .
- Ananemin küçüklüğünde .
- hm tamam yani yarın bir bakıma tatil .
- evet öyle oluyor .
- peki her yıl aynı gündemi oluyor bu olay ?
- hayır mesela en son yaz ayında oldu şimdi sonbahar ayında olucak.
- tamam peki sis ne zaman azalır ?
- akşam 11 : 00 gibi .
- hm tamam .
- neyse bence artık yatalım .
- evet bencede yatalım çünkü benimde uykum var  .
- bu tatil iyi oldu .
- galiba .
Sabah olmuştu ama hava biraz karanlıktakı camdan baktım ve gerçekten göz gözü görmüyordu Zehraya şunu söyledim .
- yemek yedikten sonra film izlesek olurmu ?
- olur aslında çünkü bütün gün yurtta durcaz .
- güzel kokular geliyor .
- ben böyle söylediğimde pizza değil makarna çıkmıştı .
- ha ha ha ha hadi yemek yiyelim ma reine .

Normal bir kalvaltı yaptık . Sonra odayı toparladık ah biraz yorucuydu o yüzden dinlendik dinlenirken film aradık ve hani Odi korkunca film izleyemedik ya işte o filmi izlicez ve gerçekten korkunçtu zaten hava sisli yani film izlerken sanki filmin içindeymiş gibi oluyor . Bu sis gerçekten çok farklı filmede etkisi oluyor sis olmasa daha az korkunç olurdu bence .
- Aaaaa reklam çıktı .
- Almina ben patlamış mısır almaya gidiyorum .
- tamam .
Reklam bitince izlemeye devam ettik . Aslında çok korkunç bir film ama   arasıra komik kısımlarda vardı . Sonra ikimizde uyumuşuz . Uyandığımızda bir alarm sesi duyduk bu yangındı tüm katlara yayılmıştı .
- Almina sanırım o kız .
- ne ?
- ataşi kotrol edemeyen kız .
- peki şimdi ne yapçaz burdan çıkmalıyız .
- bilmiyorum .
- ışınlansam ?
- ya bizden başka birileri varsa ?
- of ne yapsam ?
Çok panik olmuştum o panikle tek bir şey geldi aklıma
- zaman geriye aksın .

Sihirli Ada ( Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin