7. Bölüm ( Mektubun Gizemi Çözüldü )

25 6 16
                                    

İki hafta sonra

Aradan iki hafta geçmesine rağmen biz hayla o bektubu yazanı yani benim kralice olduğumu bilen kişi bulamadık . Arkadaşlarla bu konu hakkında konuşuyorduk .

- peki kim o zaman
Cen
- bilmiyorum ama artık saraydan biri olmadığını biliyoruz .
Odi
- amacı iyi mi kötü mü acaba ?
Zehra
- okuldan biride olabilir bence .
- evet olabilir .
Cen
- belkide okuldaki hizmetliler olabilir.
- öğretmenlerden biride olabilir
Odi
- Zehire ve Siyam değildir umarım .
Cen
- o ikisi sadecene dersleri eksik anlatıyor .
Zehra
- Doğru ama yinede onlarda kötü .
- sizin derslerinize girdiler sonuçta ben yeni geldim ve onları daha hiç görmedim .
Cen
- evet dersimize girdi yazıda yazdılar ve o yazıyı Siyam veya Zehire yazmış olamaz .
Odi
- bize giren öğretmenler olamaz çünkü hepsinin yazı tipini biliyoruz .
Zehra
- bize girmeyen öğretmen dört tane onlarda Azman , Oktay , İbi , Gorfi .
- eğer bu kişi öğretmense bu dört öğretmenden biri . Ve ben sadecene ibi öğretmeni tanıyorum .
Cen
- o dördünü gözlemleriz ama birazdaha bu konu hakkında konuşmalıyız hemen plana girişmeyelim .
Odi
- ama benim gitmem gerekiyor staj başlicak yarın tatil o zaman konuşuruz .
Zehra
- tamam yarın konuşuruz pazartesi günüde tenefüslerde o öğretmenleri takip felan ederiz
Cen
- iyi plan yarın görüşürüz

Yurda giriş yaptık konuyu yarın konuşmaya karar vermiştik gerçeği plan biraz belli pazartesi günü o dört öğretmeni her birimiz takip etçez . Zehra dalgın duruyordu büyük ihtimalle sıhrı kim öğrendi oda merak ediyor . Bana şöyle dedi
- eğer öğretmen değilse .
- yani öğrenci olma ihtimalide var dimi ?
- evet Almina .
- ama şimdi hedef öğretmenler zaten 4 kişiler .
- haklısın öğrenciler daha fazla ma reine .
- yemek yesek mi hem birazda öğrencileri gözlemleriz .
- tamam Almina .
Yemek bölümünde ki öğrencıleri inceliyorduk her şey normal görünüyordu bizde yemek almak için sıraya girdik ama o anda elektrik gitti .
- şimdi gözlem yapmak suya düştü .
- onu boşverde yemeği nasıl yicez ma reine .
- jenaratör neden aktif olmadı ki .
- sıhır güçler var diye ma reine .
- tamam .
Bunları sessiz konuşmuştuk sonra ben biraz yüksek sesle .
- ışık sihiri olan var mı acaba ?
Öğrenci
- benim var tamda kullanıyordum zaten .
Zehra
- oh biraz aydınlandı ortam .
- evet şimdi gözlem yapma olasılığımız yükseldi .
- o zaman başlayalım .
Yemek yerken aynı zamanda öğrencilere baktık ama normal görünüyordu .
- Zehra gidelim artık şüpheli biri yok galiba .
- tamam ma reine .
Ve biz çıkarken elektrik gelmişti . Gelmesi iyi oldu Zehranın odasına çıktık hayla kim olabilir diye düşünüyorduk yarın çok daha detaylı bu konuyu konuşçaktık o yüzden fazla düşünmemeye karar verdim .

Biraz kafa dağıtmak için ödevleri yaptık . Ödevler bitince televizyondan film izliyorduk ama film pek sarmadı . Aklımız hayla o konudaydı . Birazdan vakit geçirdik . Sonra ikimizin de uykusu geldi ve bizde uyuduk .

Ertesi gün kalvaltıdan sonra Odi ve Cen geldi ve o konu hakkında konuşmaya başladık .

Cen
- evet plan belli öğretmenleri takip edicez .
Zehra
- kim hangi öğretmeni takip edicek .
Cen
- Ben Oktay öğretmeni takip ederim .
Zehra
- bende Azman öğretmeni takip ederim .
- ben İbi öğretmeni seçeyim çünkü birtek onu tanıyorum .
Odi
- banada Gorfi öğretmen kalıyor .
Zehra
- B planı yapsak mı ?
Odi
- Evet ikinci bir plan iyi olabilir .
- ikinci plan ne olsun peki ?
Zehra
- aklıma şöyle bir fikir geldi cin felan mı çağırdak bize yardım felan eder belki ?
Odi
- ne hayır olmaz hem Cin diye bir şey yoktur .
Cen
- cin diye bir şey var Odi onlar gerçek .
Odi
- ama onlar kötü olabilir .
Zehra
- Cin ile iş birliği yaparız olmaz mı ?
Odi
- konuştuğunuz şeye bak ben öyle şey yapmam yapamam başka plan bulun . BEN GİDİYORUM .

Sihirli Ada ( Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin