Zehra
- bu konuyu daha sonra konuşuruz şuraya bakın .
Cen
- ben bu üçlüyü ilk defa görüyorum .
Odi
- sakın Medine'nin askerleri olmasın .
Zehra
- sanmıyorum çünkü asker kıyafetleri yok .
- o zaman kim bunlar ?
Zehra
- gidip soralım .
Odi
- olmaz ! Tanımadığınız kişilerle konuşmamalıyız .
- içimdeki bir his onların iyi olduğunu söylüyor .
Odi
- yani yanlarına mı gidicez biz şimdi ?
- evet gidicez .
Zehra
- o zaman acele edelim uzaklaşıyorlar .Onların yanına gittik . İlk Zehra kendini tanıttı .
- Merhaba ben Zehra . Siz kimsiniz ? Yani sizi ilk defa görüyorum .
Sarı saçlı kız şöyle dedi .
- Demek Zehra sensin . Ne kadarda büyümüşsün . Ve çok güzel olmuşsun .
Zehra
- Beni tanıyor musun ?
Sarı saçlı kız tekrardan konuştu
- Evet , şu yakışıklı çocuk Cen yanındaki Odi .
Sonra bana bakarak konuştu Sarı saçlı kız .
- Seni ilk defa görüyorum aynı zamanda çok tanıdık geliyorsun .Tanımadığım biri beni nasıl tanıya biliyordu anlamadım . Sonra gerçek kralice olduğumu anlamasın diye şöyle dedim .
- birine benzetmiş olabilirsiniz .
Yine o sarı saçlı kız konuştu
- sesin çok melodik geliyor . Ve sizi gerçekten birine benzetiyorum .
Ben cevap veremeden Zehra cevap verdi
- yaaaa kime benzeyebilirki .
Yine sarı saçlı kız konuştu
- Oda doğru Zehra . Sonuçta adada bir ismi sadecene bir kişi kullana bilir . Ve bir yüzü sadecene bir kişi kullana bilir . Amayayı uzun zamandır görmedim o nasıl ?Ülkemizde bu tarz kuralların olduğunu bilmiyordum . Ama Amayayı tanıyorum benim gerçek anmemmiş bi ara Zehra bana söylemişti . Sarı saçlı kız annem hakkında soru sorunca üzücü haberi birazdan alacaktı .
- Onu nerden tanıyorsun ki ?
Sarı saçlı kız yeniden konuştu
- Ben Kitsune adasının kraliçesiyim ismim Chaeyoung. Bunlarda arkadaşım Catherine ve Artemis .
Zehra
- Hoşgeldiniz majesteleri . Maalesef Amayayı kaybettik .
Chaeyoung
- O zaman onun yerine kızı Almina aldı .Maalesef daha alamadım . Neyse Zehra bu soruya da cevap verdi .
- işte orda yanılıyorsunuz . Kralice Medine seçildi . Savaşta Amaya öldü . Kızı kayboldu .
Chaeyoung
- anladım .
Artemis
- Yolu buldum .Üçünde başka bir yere doğru gitmeye başladı .
Artemis
- mağaranın girişi bu evin altında
Cen
- Ne mağarası ? Chaeyoung ne diyor bu ? Yoksa bizim adanın altında bir hazine mi var ?
Catherine
- Ne saçmalıyorsun . Biz buraya cevapları almaya geldik . Ve eğer almazsak arkadaşımız ölucek . Onun ilacı bu adada bir yerde . Şimdi ya bize yardım edin ya da yolumuzda durmayın .
Cen
- Burası bizim adamız ve bizi yenmeden geçemessiniz .
Araya girmek zorunda kaldım . Bu kadar sessiz kalmak yeter .
- Cen ! Amaçları arkadaşlarını kurtarmak yapma .
Sonrada sessiz bir şekilde şunu söyledim
- hem ayrıca aralarında kraliçe var .
Cen
- Haklısın ma reine
Tekrardan sessiz bir şekilde
- Cen bana neden ma reine dedin ? Ya onlar yabancı dil biliyorsa
Cen
- bu hiç aklıma gelmemişti özür dilerim .
- umarım duymamışlardır .
Sonra Artemis bir anda bağırdı ve şunu söyledi
- Neeee !
Tabi bir anda bağırınca Odi irkildi ve Cen ' in arkasına geçti ve şunu söyledi .
- o kız neden bağırdı ?
Artemis
- yol bodrum katına işaret ediyor .Biz onların arkasından geliyorduk . Cen en önden ilerliyordu Zehra onun arkasında bende Zehra'nın arkasından ilerliyorum . Odi ye baktım ama onu göremedim . Sonra arkama baktım öylece durmuş eve bakıyordu .
- Odi gelsene misafirlere ayıp oluyor .
Odi
- Ben gelmem arkadaş o eve bir kere girdim bir daha girmem .
- Odi hadi ama !
Odi
- ya kendileri hakkında yalan söylüyorlarsa ? Ya kralice Medine gönderdiyse ?
- Odi bu imkansız çünkü Chaeyoung da bir kraliçe . Ama eğer haklı olan sen isen yani amaçları bize tuzak kurmaksa bu sefer kopya ile uğraşmam zamanı geriye alırım . Hadi şimdi lütfen o eve girelim .
Odi
- tamam hadi girelim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihirli Ada ( Ara Verildi)
AventuraAlmina dünyada yaşıyan bir kızdır . Ama bir gün Zehra adında biri onu Sihirli Adaya götürür çünkü Almina sihirli dünyanın kralicesidir . Ama kötü kralice onu daha kücükken dünyaya gönderdi . Alminanın gerçek annesi ( sihirli adadaki ) Savaşta ölmüşt...