Medya Poyraz. İyi Okumalar.
Melisa'dan
Lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım. Normalde korku filmlerinden korkmazdım. Hatta lisedeyken, Poyraz'la birlikte Neşe'ye inat açıp onu korkutmak için izlerdik ama bu seferki korku filmi gibi değildi. Bir kadını vahşi şekilde öldürmek adil miydi? Feministliğime verip bu işin içinden sıyrılmayı planlıyorum.
"İyi misin?" Neşe'yi ve Ece'yi içeri girerken izledim.
"Evet, sadece fazla vahşiydi. Bitti mi?"
"Hayır, sadece film arası. İstersen eve gidebiliriz?" El kurutma makinesinin altında ellerimi kuruttuktan sonra ceketimi üzerime giydim.
"Hayır, sorun değil. Siz izleyin, ben başka bir filme girebilirim."
Poyraz film reklamlarına yaslanmış, Egemen ve Bulut konuşuyorlardı. Hızlı bir şekilde Poyraz'ın yanına yaslanıp saçlarını karıştırdım.
"Feministliğine veriyorum."
"Bu yüzden dünyadaki en mükemmel erkeksin."
"Öyleyim değil mi?" Alayla kafamı sallayıp suratımı buruşturdum. Beni uzun kolları arasına alırken bir kez daha zayıf ve uzun bedenine nazaran ne kadar ufak tefek kaldığımı hatırladım. Egemen, Ece'yi terslerken Neşe araya atladı.
"Başka filme girelim mi, hem Melisa'da beğenmemiş?"
"Beğenmediğinden değil, sadece korktu." Egemen gülümserken yeni yaktığı sigarasını dudaklarına götürdü.
"Savunmasız bir kadını vahşice öldürmek sence normal mi beyefendi?"
"Savunmasız mı? Filmi izlediğine emin misin, yoksa erkek arkadaşınla mı uğraştın? Senin isteğinle korku filmine girdik Melisa, hatırlatırım!" Ops! Rezil olmuşken tekrar rezil olmak tabi ki de bana özgü bir şeydi.
"Poyraz be-" nim erkek arkadaşım değil diyecekken sözümü Bulut kesti.
"Başka bir film süremiz daha var değil mi? Korku istemiyorsanız komediye girebiliriz. Yeni vizyondaki komedi filmlerinin iyi olduğunu duymuştum."
***
"Of Poyraz ya hadisene! Geç kalacağız!" Neşe yine sabah erkenden kalkmış bize bağırıyordu. "Melisa'ya ne kadar çok benzediğini şimdi hatırladım! Of hadisene ya! Melisa sende hadi! Bugün okula erken gitmemiz gerek. Poyraz sende ilk dönemde gelseydin ya 2. dönem gelmek nedir? Kime diyorum ben? Hey!''
''Valla Neşe, o kadar uzun bir konuşma yaptın ki Melisa'dan sonrasını dinlemedim.''
''Valla Neşe, o kadar uzun bir konuşma yaptın ki Melisa'dan sonrasını dinlemedim.'' Neşe Poyraz'ı taklit edip bana döndü;
''İlk ders Anayasa Hukuku. Profesörün ne kadar kıl olduğunu ikimizde biliyoruz. Keyfiniz bilir ben gidiyorum.''
Bir kapı sesi duyduk. Klasik Neşe. Her zaman ki rutin işim olarak yataktan inleyerek kalktım.