3.Bölüm

226 14 14
                                    

Medya Melisa. İyi Okumalar.


Neşe'den


Yataktan inleyerek kalktım. Bir dakika yatakta değilim! Dün gece aklıma gelince gözlerim Bulut'u aradı.

''Günaydın.''

''Günaydın.'' Kafasını koltuktan kaldırıp bana dikti.

''Ben bir Melisa'ya bakıyım.''

Yuh! Oha! Melisa ne oldu lan sana? Egemen'e mi sarılıyor o? Niye beraber uyuyor bunlar? Melisa kesin çok içti. Neyse telefonum nerede benim? Sen görürsün Melisa! Egemen ve Melisa'nın mükemmel pozunu çektikten sonra;

''Melisa! Hadi kalk!''

''Bugün ne var?''

''Egemen'e sarılıyorsun.''

''Iyy. Egemen git demedim mi ben sana ya?''

''Dün gece böyle demiyordun ama?'' Egemen yatakta döndü.

''Ne yaptınız lan akşam siz?'' diyerek güldüm.

''Ne yapıyorsu -Oha! Bana 'höşt' diyene bak!'' Bulut içeri girdiğinde Melisa, Egemen'den uzaklaştı.

''Hadi gidelim Bulut. '' diyerek kanepede duran pantolonunu giyerek odadan çıktı.

''Pantolonunu da mı çıkardın puşt?'' diye bağırdı Melisa, Egemen'in arkasından. Bulut'la gülerek odadan çıktık. Onları geçirdikten sonra üzerime rahat bir şeyler giydim ve mutfağa gittim. Kahvaltıyı hazırladım, Melisa söylene söylene içeri girdi.

''Melisa tuzu uzatsana!''

''Uzatsana? Ne oldu bizim kibar Neşemize?''

''Elimde ifşaların var yine de sen bilirsin.'' Elimi tuza uzattığım zaman koluma vurdu.

''Ne ifşası be?'' Telefonumu elime aldım. Galeriye girip fotoğrafı Melisa'ya gösterdim.

''Ya! Nasıl arkadaşsın kızım sen? İnsan en yakın arkadaşına böyle yapar mı? Hiç yakıştıramadım Neşecim. Hadi telefonunu ver şimdi.'' Nasıl yalakalığa başlıyor ya.

''Silmeyeceğim, silmeyeceğim benim telefonum değil mi silmeyeceğim!''

''Kurbağa kılıklı!''

''Ya ben sana niye Pamira diyordum ki hiç prenses gibi değilsin Melisa!'' diyip dil çıkardım.

''Kes be kurbağa!''

''Pamira!''

''Kurbağa!'' ısrarcı şekilde çalan kapıyı açtık.

''Pamira!''

''Kurbağa!''

''Öpsem prensese dönüşür müsün?'' Bulut, senin için dönüşürüm. Sen iste Ben Ten yaratıklarına dönüşürüm. Yanaklarım kızarırken kafamı yere eğdim.

''Al işte, yine. Ne oldu?'' dirseğimi Melisa'nın karnına geçirdim.

''Bulut telefonunu unutmuş versenize.''

''Sana mı sordum Egemen?'' Of yine başladık işte. Arkadan kızıl saçlı bir kız gelerek kolunu Egemen'in omuzuna attı.

''Hadi versenize şu çocuğun telefonunu!''


Melisa'dan


Bu kız kim ya? Sen kimsin kızım? O eli- Ne oluyor Melisa? Kendine gel!

ObsesifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin