Po pewniej chwili weszła pewna nie wysoka brunetka, z czarnymi okularami.
Przywitała sie tylko z Jagodą a mnie tak jakby "zignorowała"Jednak po pewnym czasie blondynka rzekła to tamtej dziewczyny
-Lucja nie bądź takim osłem! Przywitaj sie z naszą nową przyjaciółką, ro jest ta dziewczyna o której pani nam odpowiadała na godzinach wychowawczych.Łucja az nie wiedziała co powiedzieć, najwidoczniej było jej trochę wstyd ze sie ze mną nie przywitała.
Szybkim całkiem miłym spojrzeniem przejrzała mnie od góry do dołu.Nie wysoka dziewczyna powiedziała spontanicznie:
-Czesc mam na imie Lucja, mam nadzieję ze miło spędzisz chwile w naszej klasie, a i oczywiście trochę o mnie, bardzo lubie zwierzęta, oraz Harrego Pottera, mam nadzieje ze mnie polubisz- podała mi dłoń.
-Um hej, ja mam na imie Wiktoria, i.. mam nadzieje ze dobrze będzie mi w tej klasie- uscinelam jej dłoń.
akurat w momencie w którym podaliśmy sobie ręce zadzwonił dzwonek, gdy wychodziłam z łazienkami, zobaczyłam kątem oka ze Kamil na mnie patrzył.
Gdy już weszłam do klasy, nie widziałam totalnie z kim mam usiąść, nie znałam nawet ½klasy..
Po jakims czasie rozglądania sie po sali zobaczyłam ze znajoma mi osoba macha mi ręka, abym najwidoczniej tam przyszła mi obok niej usiadła.
Popędziłam jak najszybciej do ostatniej ławki gdzie siedziała Jagoda.Na lekcji matematyki było nudo, mieliśmy jakieś ułamki, zrobiłam kilka notatek a takto rozglądałam sie po klasie albo patrzyłam na okna sali gdzie na szybach były naklejone różne matematyczne wzory.
CZYTASZ
Tu jestem bezpieczna
AdventureKsiążka opowiada o historii pewnej dziewczyny, która trafia do nowej szkoły po przeprowadzce, poznaje ona tam nowych znajomych... ❕ Mogą wystąpić obraźliwe słowa ❕ ❕ Przepraszam gdyby pojawiły sie jakieś literówki ❕