𝙴𝚕 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚎𝚗𝚣𝚘 𝚍𝚎 𝚝𝚘𝚍𝚘 𓂀

175 17 6
                                    

𝐄𝐬𝐩𝐞𝐫𝐨 𝐪𝐮𝐞 𝐥𝐞𝐬 𝐠𝐮𝐬𝐭𝐞 𝐞𝐬𝐭𝐚 𝐧𝐮𝐞𝐯𝐚 𝐡𝐢𝐬𝐭𝐨𝐫𝐢𝐚! 𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐬𝐚𝐫𝐞́ 𝐞𝐧 𝐥𝐚 𝐬𝐞𝐫𝐢𝐞 𝐝𝐞 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐌𝐨𝐨𝐧𝐤𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐞𝐬𝐭𝐨𝐬 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐣𝐞𝐬 𝐪𝐮𝐞 𝐬𝐞 𝐦𝐮𝐞𝐬𝐭𝐫𝐚𝐧 𝐧𝐨 𝐬𝐨𝐧 𝐝𝐞 𝐦𝐢 𝐩𝐫𝐨𝐩𝐢𝐞𝐝𝐚𝐝, 𝐓/𝐍 𝐌𝐢𝐥𝐥𝐞𝐫𝐬 𝐞𝐬 𝐬𝐨́𝐥𝐨 𝐝𝐞 𝐦𝐢 𝐩𝐫𝐨𝐩𝐢𝐞𝐝𝐚𝐝. 𝐃𝐢𝐬𝐟𝐫𝐮𝐭𝐞𝐧 𝐥𝐚 𝐡𝐢𝐬𝐭𝐨𝐫𝐢𝐚!

㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎
ɴᴀʀʀᴀ ᴛ/ɴ:
ᴍɪ ɴᴏᴍʙʀᴇ ᴇs T/N ᴍɪʟʟᴇʀs ᴠɪᴠᴏ ᴇɴ ʟᴏɴᴅʀᴇs,ɪɴɢʟᴀᴛᴇʀʀᴀ ᴛᴇɴɢᴏ 25 ᴀɴ̃ᴏs, sᴜᴇɴ̃ᴏ ᴄᴏɴ sᴇʀ ᴜɴᴀ ɢʀᴀɴ ᴅᴏᴄᴛᴏʀᴀ, ᴇsᴛᴏʏ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴇsᴛᴜᴅɪᴀɴᴅᴏ ᴍᴇ ғᴀʟᴛᴀɴ 5 ᴍᴇsᴇs ᴘᴀʀᴀ ɢʀᴀᴅᴜᴀʀᴍᴇ ᴅᴇ ᴇsᴘᴇᴄɪᴀʟɪsᴛᴀ ᴇɴ ɴᴇᴜʀᴏʟᴏɢɪ́ᴀ, ᴘᴏʀ ᴇʟ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴇsᴛᴏʏ ᴛʀᴀʙᴀᴊᴀɴᴅᴏ ᴇɴ ᴜɴ ᴍᴜsᴇᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴘᴀɢᴀʀ ᴄᴀʀʀᴇʀᴀ ʟʟᴇᴠᴏ 1 ᴀɴ̃ᴏ ʏ ᴍᴇᴅɪᴏ ᴛʀᴀʙᴀᴊᴀɴᴅᴏ ᴇɴ ᴇsᴛᴇ ʏ ʜᴀsᴛᴀ ᴀʜᴏʀᴀ ᴇʜ ʜᴇᴄʜᴏ ᴜɴ ᴀᴍɪɢᴏ ʟʟᴀᴍᴀᴅᴏ sᴛᴇᴠᴇɴ, sᴛᴇᴠᴇɴ ʏ ʏᴏ ᴛʀᴀʙᴀᴊᴀᴍᴏs ᴇɴ ʟᴀ sᴇᴄᴄɪᴏɴ ᴅᴇ ᴛɪᴇɴᴅᴀ ᴅᴇ ʀᴇɢᴀʟᴏs, ᴅᴇsᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴄᴏɴᴏᴢᴄᴏ ᴀ sᴛᴇᴠᴇɴ ᴇʟ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ʟʟᴇɢᴀ ᴛᴀʀᴅᴇ ᴀ ᴛʀᴀʙᴀᴊᴀʀ ʏ ᴀᴠᴇᴄᴇs ɴᴏ ᴠɪᴇɴᴇ; ᴇʟ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ sɪ ᴀʜ ᴠᴇɴɪᴅᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴛᴀʀᴅᴀ ᴇɴ ᴠᴇɴɪʀ ᴇɴ 3 ᴏ 4 ᴅɪ́ᴀs ᴀ ᴛʀᴀʙᴀᴊᴀʀ ʟᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ sᴇ ᴍᴇ ʜᴀᴄᴇ ᴍᴜʏ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴏ ʏᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟ ɴᴏ sᴇ ᴠᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ɪʀʀᴇsᴘᴏɴsᴀʙʟᴇ, ᴍᴇ ᴀʜ ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴀᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏɴsɪʟɪᴀʀ ʟᴀ ᴄᴀʟᴍᴀ sᴇ ᴛɪᴇɴᴇ ǫᴜᴇ ᴇɴᴄᴀᴅᴇɴᴀʀ ᴀ sᴜ ᴄᴀᴍᴀ, ʏᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟ sɪᴇɴᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴇɴ ʟᴀs ɴᴏᴄʜᴇs ᴇs sᴏɴᴀᴍʙᴜʟᴏ ʏ ᴅᴇᴅᴜᴄᴇ ǫᴜᴇ ᴇs ᴘᴏʀ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴇsᴛʀᴇ́s. sᴛᴇᴠᴇɴ ᴀʜ ᴇsᴛᴀᴅᴏ ᴀʟᴛᴇʀᴀᴅᴏ ʜᴀᴄᴇ 1 ᴍᴇs ʏᴀ ǫᴜᴇ sᴜ ᴘᴇᴢ ʟʟᴀᴍᴀᴅᴏ "ɢᴜs" ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴏ́ ᴄᴏɴ sᴜs 2 ᴀʟᴇᴛᴀs ᴅᴇ ᴜɴ ᴅɪᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏᴛʀᴏ; ᴇʟ ᴊᴜʀᴀ ǫᴜᴇ sᴜ ᴘᴇᴢ sᴏʟᴏ ᴛᴇɴɪ́ᴀ ᴜɴᴀ ᴀʟᴇᴛᴀ ᴇʟ ᴅɪ́ᴀ ᴀɴᴛᴇʀɪᴏʀ ᴅᴇ ᴇsᴇ ʜᴇᴄʜᴏ, ʟᴇ ᴇʜ ɪɴᴛᴇɴᴛᴀᴅᴏ ᴀᴘᴏʏᴀʀ ᴇs ᴇsᴇ sᴇɴᴛɪᴅᴏ ʏ ʟᴇ ᴇʜ sᴜɢᴇʀɪᴅᴏ ɪʀ ᴀʟ ᴘsɪᴄᴏ́ʟᴏɢᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴇʟ sᴇ ɴɪᴇɢᴀ, ʏᴀ ǫᴜᴇ sᴇ "sɪᴇɴᴛᴇ ʙɪᴇɴ ʏ ǫᴜᴇ ᴇsᴏ ᴘᴀsᴀʀᴀ́" ʟᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ ᴇs ǫᴜᴇ ᴇs ᴍᴜʏ ɴᴇᴄɪᴏ ʏ ᴛᴇʀᴄᴏ...

ɴᴀʀʀᴀ sᴛᴇᴠᴇɴ:

ᴄᴏɴᴏᴄɪ ᴀ ᴛ/ɴ ʜᴀᴄᴇ 1 ᴀɴ̃ᴏ ʏ ᴍᴇᴅɪᴏ ᴘᴏʀ ᴍᴇᴅɪᴏ ᴅᴇ ᴍɪ ᴊᴇғᴀ "ᴅᴏᴏɴᴀ" ᴅᴏɴɴᴀ ʟᴇ ᴅɪᴏ́ ᴛʀᴀʙᴀᴊᴏ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏɴᴍɪɢᴏ ᴇɴ ʟᴀ ᴛɪᴇɴᴅᴀ ᴅᴇ ʀᴇɢᴀʟᴏs, ᴇᴍᴘᴇᴢᴀᴍᴏs ᴀ ʜᴀʙʟᴀʀ ᴘᴏʀ ᴍᴇᴅɪᴏ ᴅᴇ ᴍɪs sᴜᴘʟɪᴄᴀs ᴀ ᴅᴏᴏɴᴀ ᴘᴏʀ sᴇʀ ᴜɴ ɢᴜɪ́ᴀ ᴛᴜʀɪ́sᴛᴜᴄᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟ ᴍᴜsᴇᴏ, ᴘᴏʀ ʟᴏ ᴄᴜᴀʟ ᴅᴏᴏɴᴀ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ʀᴇᴄʜᴀᴢᴀ ʟᴀs ᴘʀᴏᴘᴜᴇsᴛᴀs ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴅᴏʏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟ ᴍᴜsᴇᴏ ʏᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴇ ᴛɪᴇɴᴇ ᴇxʜɪʙɪᴄɪᴏɴᴇs ᴇɢɪᴘᴄɪᴀs, ʏᴏ sᴏʏ ᴜɴ ɢʀᴀɴ ᴇxᴘᴇʀᴛᴏ ᴇɴ ᴛᴏᴅᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴇɴɢᴀ ǫᴜᴇ ᴠᴇʀ ᴄᴏɴ ᴀʀǫᴜᴇᴏʟᴏɢɪ́ᴀ ᴇɢɪᴘᴄɪᴀ.
ᴅᴇsᴅᴇ ʜᴀᴄᴇ 7 ᴍᴇsᴇs ᴍᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴍɪ ᴄᴀᴍᴀ ᴅᴇᴍᴀsɪᴀᴅᴏ ᴄᴀɴsᴀᴅᴏ ʏ ᴀʟɢᴏ ᴀɢᴇᴛʀᴇᴀᴅᴏ "ᴄᴏᴍᴏ sɪ ᴠɪᴇʀᴀ ʜᴇᴄʜᴏ ᴇᴊᴇʀᴄɪᴄɪᴏ" ᴛ/ɴ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ ᴇs ᴍᴇᴊᴏʀ ɪʀ ᴀ ᴜɴ ᴘsɪᴄᴏ́ʟᴏɢᴏ ᴘᴇʀᴏ ʏᴏ sɪᴇɴᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴏʏ ʙɪᴇɴ, ɴᴏ ɴᴇᴄᴇsɪᴛᴏ ᴀʏᴜᴅᴀ ᴅᴇ ᴜɴ ᴅᴏᴄᴛᴏʀ, ʏᴀ ǫᴜᴇ ʏᴏ ᴍᴇ ᴛᴇɴɢᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴍᴀʀʀᴀʀ ᴀ ᴇʟ sᴏᴘᴏʀᴛᴇ ᴅᴇ ᴍɪ ᴄᴀᴍᴀ ᴘᴏʀǫᴜᴇ sᴜғʀᴏ ɪɴsᴏᴍɴɪᴏ, ɴᴏ ᴇs ᴛᴀɴ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀɴᴛᴇ..... ᴄɪᴇʀᴛᴏ?....

𝐄𝐬𝐩𝐞𝐫𝐨 𝐪𝐮𝐞 𝐥𝐞𝐬 𝐡𝐚𝐲𝐚 𝐠𝐮𝐬𝐭𝐚𝐝𝐨 𝐞𝐬 𝐮𝐧 𝐩𝐨𝐜𝐨 𝐜𝐨𝐫𝐭𝐨.... 𝐩𝐞𝐫𝐨 𝐞𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞́ 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐥𝐨 𝐦𝐚́𝐬 𝐫𝐚́𝐩𝐢𝐝𝐨 𝐪𝐮𝐞 𝐩𝐮𝐞𝐝𝐚.... 𝐆𝐫𝐚𝐜𝐢𝐚𝐬 𝐩𝐨𝐫 𝐥𝐞𝐞𝐫!!

𝐸𝑐𝑙𝑖𝑝𝑠𝑒 𝐿𝑢𝑛𝑎𝑟 𓂀Donde viven las historias. Descúbrelo ahora