Selam gençler.
Başladığınız tarihi şuraya alayım.
Keyifli okumalar.
Tanrısal bakış;
Jungkook her zaman yaptığı gibi okuldan çıkıp arabasına doğru yürüyordu. Bugün babası onu acil eve çağırmış, hiçbir yerde takılmadan direkt yanına gelmesini istemişti.
Her gün okul çıkışından sonra arkadaşlarıyla eğlenir, gezer tozardı ama bugün hepsini iptal etmişti.
Arabasına binip anahtarı taktı. Anahtarı çevirip arabayı çalıştırdı ve emniyet kemerini takıp, eve doğru yol aldı.
Ev koleje uzak değildi. Beş dakika yol vardı arada ama o yinede arabasıyla gidip geliyordu. Babası güvenliği için yollarda tek yürümesini istemiyordu.
Beş dakikalık yolculuğun ardından evinin önüne gelince arabasından inip kilitledi.
Koca villanın içine girip kapıyı çaldı. Çok geçmeden hizmetçi kadın kapıyı açıp geçmesi için Jungkook'a yol verdi.
Hızlı adımlarla salonda duran babasının yanına adımlayıp çantasını koltuğa koydu ve kendisi de oturdu.
"Konu nedir baba? Seni dinliyorum."
Babası hemen karşısındaki koltuğa oturup dik bir pozisyon aldı.
"Bak oğlum. Annen öleli 5 yıl oldu. 5 yıldır bekarım biliyorsun ama artık evlenmek istiyorum. Çok güzel bir kadınla tanıştım."
"Ve evlenmek istiyorsun?"
"Aynen öyle. Sana bu konuda fikrini sormuyorum sonuçta evlenecek olan benim. O kadının annen gibi olmayacağını da biliyorum. Senden tek isteğim kararıma saygı duyman."
Jungkook babasına hafifçe gülümseyip oturduğu koltuktan kalkarak yanına geçti. Elini babasının elinin üstüne koyup ona sarıldı.
"Sana ve kararlarına her zaman saygı duyuyorum baba. Beni üzecek bir şey yapamayacağını da biliyorum. Annemin yerine koyamayacağımı bilsemde saygı duyarım."
Babası da oğlunun sarılışına karşılık verdi. Bir kaç saniye sonra Jungkook ayağa kalkıp çantasını aldı.
"Ben odama çıkıyorum baba."
Babası başıyla onayladı onu. Jungkook tam yukarı çıkarken babası seslendi.
"Bu arada eşyalarını topla. Bu evden taşınıyoruz. Yuna ile ikimizde birbirimizin evine taşınmayı kabul etmediğimiz için yeni bir eve geçeceğiz. "
Jungkook duraksayıp kocaman açtığı gözleriyle babasına baktı.
"Okulum?"
"Oradaki koleje gideceksin. Ben ayarladım. Eğer arkadaşlarını soruyorsan Jimin ve Baekhyun'un ailesiyle konuştum. Onlar da çocuklarını oraya gönderecekler. "
Jungkook rahatlıkla nefesini verdi. Okuldaki kimse sikinde değildi. Jimin ve Baekhyun hariç.
"Bu arada son bir şey daha. Üvey bir kardeşin var. Bunu sana şimdi söylüyorum ki sonradan aşırı tepki verme. Senin gibi erkek ve adı Taehyung. Yaşıtsınız. Çok tatlı çocuktur merak etme. Çok iyi anlaşacağınıza eminim."
Jungkook şimdi biraz gerilmişti. Sonuçta evinde ondan başka bir çocuğun olmasına alışık değildi. Ama yinede babasını üzmek istemediği için kabul edercesine başını salladı.
Hızla merdivenlerden çıkıp odasına geldi ve tüm eşyalarını topladı. Bavuluna attığı eşyalarla fermuarı çekti.
Yeni bir hayat kendisini bekliyordu.
___________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
step brother | taekook
FanfictionJungkook'un babası ve Taehyung'un annesi birbirlerine aşık olmuşlardı.