Selam. Baş belanız geldi.
Keyifli okumalar dilerim aşklarım.
Jungkook:
Odama girer girmez yol yorgunluğuyla duş aldım. Gerçekten yol beni mahvetmişti.
30 dk süren duştan çıkıp havluyu belime sardım. Birden kapı tıklanmadan açılınca irkilip kapıya baktım.
"Sen kapı çalma adabını bilmez misin?"
Taehyung umursamazca omuz silkip kapıya yaslandı ve vücudumun çıplak kalan yerlerinden gezdirdi bakışlarını. Utandığım için hemen ona kıyafetlerimden birisini fırlattım.
"Çık odamdan giyineceğim."
Sırıtıp ona attığım kıyafeti yere atarak odadan çıktı. Bende üstümü giymeye başladım. Saçlarımı da kurulayıp yatmak için yatağıma girdim. Tam uykuya dalacakken kapım tekrar açılınca küfür mırıldanıp gözlerimi açtım ve doğruldum.
Tekrardan o aptalın geldiğini görünce derin bir nefes aldım.
"Ne var?"
Yanıma doğru adımlayarak önümde durdu.
"Büyüklerinle böyle konuşmamalısın Jungkook. Çok ayıp."
Sinirle gülüp ayağa kalktım.
"Aynı yaştayız aptal. "
Eline oyuncak ayımı alıp tiksinerek oynamaya başladı. Bakarken sürekli yüzünü ekşitiyordu.
"Senden büyük olduğuma eminim. Kaç doğumlusun? Gün, ay ve yılı söyle."
Ayıcığımı elinden çekip yatağıma koydum.
"1 Eylül 2004."
Egolu egolu gülümsedi.
"31 Aralık 2003 doğumluyum. Ağla."
Saçlarımı karşıtırıp kendisinden küçük birisini sever gibi yaptığında elini tutup çektim.
"Ağlayacağım birisi değilsin sen. Ergen ergen davranmayı bırak."
"Senden büyük kişilere Hyung demek gerektiğini kimse öğretmedi mi sana?"
"Kes sesini ve çık odamdan."
Sinirle konuşup elimle kapıyı gösterince omuz silkti ve kapıya doğru yürüdü. Kapıdan çıkıp kapatırken neşeli kahkahası geldi kulaklarıma.
Neye gülmüştü o?
Bakışlarımı yatağa çevirince hemen uyumaya çalıştım. Tam uykuya dalacakken alarmımın son ses çalmasıyla küfür ederek uyandım. Ben alarm kurmamıştım ki?
Umursamayıp tekrar kafamı koydum. Yine tam uykuya dalacakken çalan alarmımla tekrar küfür ederek uyandım ve kapattım.
Telefonumun tuş kilidini açıp baktığımda 5 dk aralıklı kurulan 7 alarm görünce kaşlarımı çattım.
Ardından aklıma Taehyung'un kahkahası gelince neden güldüğünü anladım.
Demek oyun istiyorsun Taehyung. Öyle olsun bakalım.
_________
Sabah çalan alarmım üzerine uyanıp üstümü giydim. Bugün Taehyung ile beraber okula gidecektik. Ayrı arabalarda olsak bile okulda illaki karşılaşacaktık. Yüzünü bile görmek istemiyordum.
Hazırlanmam bitince çantamı takıp odamdan çıktım. Taehyung'un da benimle beraber çıktığını görünce bugünün ilk kötü şeyini yaşadım diye geçirdim içimden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
step brother | taekook
FanfictionJungkook'un babası ve Taehyung'un annesi birbirlerine aşık olmuşlardı.