Pov: George
Kolejna impreza i kolejny teatrzyk . Dlaczego teatrzyk? Bo rodzice robią że mnie jakaś kukiełkę do przedstawień w których zawsze muszę wyjść na tego super fajnego najlepszego syna. A nie źle to ująłem robią ze mnie najlepsza CÓRKĘ. Od zawsze tak było. Ojciec wiedział że ludzie prędzej czy później odkryją moją prawdziwą tożsamość ale leprze powiedzenie że mój syn jest trans niż powiedzieć że zabiłem mojego syna bo chciałem mieć córkę a nie jego. Wiecie reputacja jest ważniejsza niż dobro rodziny.
Wstałem jakoś o 7 z okazji że dziś sobota mogłem wstać później bo miałem tylko lekcję manier i powtórkę z matmy bo nie rozumiałem ostatniego tematu. Uczę się w domu bo pomimo braku jakiegokolwiek szacunku do mnie rodzice martwili się o mnie. Przynajmniej takie sprawiali wrażenie.po wstaniu dostałem śniadanie do łóżka od gosposi. Ta kobieta powinna w zamian za takie pyszności dostać pół zamku a jedyne co dostała to mini pokoik z łóżkiem i komodą na ubrania. Oczywiście to wina ojca bo matka nie potrafi się mu sprzeciwić ale to i tak jego wina.(wiem ten argument nie był zbyt dobry)
Po zjedzeniu posiłku trzeba było iść się ubrać.
Mój prywatny stylista nie popierał tego co król robi tak samo jak ja ale co poradzić jak nikt się mu nie sprzeciwi?Mój ubiór to: peruka koloru czekoladowego czyli naturalnego koloru moich włosów. Gorset, szkielet sukienki, kolejne warstwy poszewek, tiuli i tych innych. Szpilki, makijaż i paznokcie, to wszystko zajmuje dziennie jakieś 4/5 godzin. Ale nie zawsze tak jest bo w dniu w którym nie ma balu nie muszę być aż tak dokładnie zrobiony na bóstwo.
~skip time~
Idąc do ogrodu zachaczylem o kuchnie z której doszły mnie ciekawe wieści.
- Ciekawe jaki ten nowy rceż będzie, co nie?-zapytała jednia z gospodyń.-
-Mam nadzieję że jakiś przystojny albo waleczny i odważny.
- Dobrze że nie długo się dowiemy.-
Były podekscytowane jak nastolatki przed koncertem swojego idola.
Nie wiem o co tyle szumu, zł ale nie powiem że mnie to nie zainteresowało.
- Z kąd mają informacje o nowym rycerzu?-zapytałem sam siebie.-
Z transu wyrwała mnie moja nauczycielka od lekcji manier.
-Możesz mi wytłumaczyć czemu tu tak stoisz a nie jesteś na lekcji?-zapytała poddenerwowana moim spóźnieniem -
-Przepraszam zamyśliłam się. Przeprosiłem i poszedłem na lekcję.~skip time (znów bo jestem za leniwa żeby dalej coś wymyślić)
Na imprezie królewskiej byli sami królewicze i królewny którzy dobrze się bawili.
Gdzieś kilka minut po rozpoczęciu imprezy król wygłosił przemowę:
-Jestem zaszczycony was tu wszystkich gościć jednak przed rozpoczęciem balu chciałbym mianować pewnego młodzieńca na rycerza.
Ludzie zainteresowali się w sumie bardziej samym rycerzem niż przemowa jaką wygłaszał król. Ale trzeba przyznać że przystojny to on jest w cholerę. Ja wraz z matką zasiadłysmy do tronów a ojciec mianował niejakiego Dreama nowym strażnikiem murów królewskich. Ludzie klaskali, wiwatowali, gratulowali. Cała impreza minęła by dość spoko gdyby nie fakt ,że czułem się obserwowany. Nienawidzę uczucia bycia obserwowanym dlatego też poinformowałem rodziców ,że idę się szykować do spania.Będąc w łazience czułem się jakoś nie swojo moje ciało... Nabierało kobiecych kształtów, pewnie przez te wszystkie diety i ćwiczenia ale czy możliwe jest że moja figura była taka od zawsze?
Wyrwałem się z transu i wszedłem pod prysznic.
Układając się do snu miałem w głowie jedno zdarzenie z dziś a mianowicie moment podczas mianowania na rycerza. Nasze oczy się spotkały... Były takie piękne szmaragdowo zielone z wkradającą się tam żulcia mógłbym patrzeć w nie godzinami. CZEKAJ O CZYM JA WOGULE MYŚLĘ!!??CO JEST ZE MNĄ NIE TAK !!?
-Przestań o nim myśleć to tylko jakiś bądynek z chytrym uśmieszkiem.OGARNIJ SIĘ...
Potem zasnąłem
______________________________
Hej wszystkim chciałam tylko powiedzieć że to moja pierwsza książka która piszę tak na poważnie i przepraszam za błędy czy brak przecinka lub źle zapisanie dialogu ale nie dość że piszę to późno to mam też małe problemy z ortografią jeśli są jakiś niedociągnięcia możecie mi o tym powiedzieć
Bay<3
❤️🩹♥️❣️💕
~653~ słowa
CZYTASZ
jaki skrywa sekret?(dnf);)
Historical FictionGeorge to młody książę z którego własni rodzice robią osobę trans pluciową ,ponieważ jego ojciec od zawsze pragnął mieć córkę a nie syna. George jest przedstawiany jako jedyna CÓRKA rodziny królewskiej do której należy jego ojciec.Matka nie może się...