"Biliyorsun, bu korkunç bir fikir." dedi Steve.
Peggy, "Korkunç fikrim olduğunu ima ettiğin için seni affedeceğim," diye karşılık verdi. Steve yutkundu. Kötü fikir , diye düşündü.
Yine de midesindeki uğultuyu bastırmak için pek bir şey yapmadı. Kör buluşma. Peggy, aşık olduğu Thor Odinson'dan kurtulması için ona kör bir randevu ayarlamıştı. Dürüst olmak gerekirse gülünçtü ama Steve şimdi adam için bir yıl boyunca özlem duyduğundan, pek bir alternatif görmüyordu. Steve ilk kez bir biyoloji laboratuvarına gittiğinde başladı her şey. Thor, NYU'da biyoloji ya da başka bir şey okuyan bir yüksek lisans öğrencisi olarak yüksek lisans asistanıydı. Yani genellikle aynı ortamda oluyorlardı.
Ondan sonra, Steve büyüme hamlesini başlatıp bir jimnastik faresi olmaya başladığında, odanın karşısında sık sık Thor'u görüyordu. Bucky ve Peggy'nin iğnelemelerine rağmen asla ona yaklaşmaya cesaret edemedi.
Kadınlarla ilgilenseydi, Peggy'ye giderdi. Akıllı, esprili, güçlü, tamamen kendine güvenen ve muhteşemdi. Bunu bir gece sarhoş bir şekilde ona itiraf etti ve Peggy, eğer kadınlarla ilgileniyor olsaydı, teklifini seve seve kabul edeceğini söyledi.
İlginçtir ki, Steve'in en iyi arkadaşı Bucky'nin lisedeyken söylediğine oldukça benziyordu. Bucky erkeklerle ilgilenseydi, Steve'le anında çıkarmış.
Ne yazık ki, ikisi sonsuza kadar arkadaş olmaya mahkumdu, Steve'in bununla bir sorunu yoktu. Steve, onu şu anki kız arkadaşı Angie Martinelli ile ayarlamaktan sorumluydu. Angie ile seçmeli derslerinden birinde tanıştı ve üçü birkaç kez takıldıktan sonra, Angie'nin Peggy'ye karşı bir ilgisi olduğunu öğrendi. Angie'yi Peggy'ye çıkma teklif etmesi için cesaretlendirdi ve yaklaşık bir aylık iğnelemeden sonra bunu yaptı.
"Ya beni çekici bulmazsa?" Steve sordu. Peggy, ona uzun, sabit bir bakış atmak için saçını düzelttiği yerden geri çekildi.
"Steve, eğer bu kadar saçma bir şey daha söylersen, yemin ederim kırmızı atkımı beyaz çamaşırlarınla birlikte atarım." dedi. Steve kızardı.
"Üzgünüm Peg."
"Geçen yıl yaşadığın büyüme atağı inanılmazdı," dedi. “Bunu geçen yıl yapıyor olsaydık nereden geldiğini anlayabilirdim, ama dürüst olmak gerekirse, kendine bir bak! Herhangi bir erkek sana sahip olmak için herkesle yarışır."
Steve dairelerinin aynasına bakmak için döndü. O haklıydı. Geçen yıl bu zamanlar, zar zor 40 kiloydu. Şimdi vucudunun çoğu kastı. Astımı düzeldi, görüşü sabitlendi ve sivilceleri temizlendi. Sanki daha yüksek bir güç ona acımış ve yıllarca süren kötü sağlık durumunu telafi etmesi için ona bir lise oyun kurucu bedenini vermiş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mevsimleri ↪ Thundershield ✔
FanfictionSteve randevusunden tam kalkıp gidecekken kapıdan biri girdi. Steve ona baktı ve ağzı şaşkınlıkla açıldı. Girişte duran, Steve'in fantezilerinin ve arzusunun figürü Thor Odinson'dan başkası değildi. Gözlerini Steve'e çevirmeden önce telefonuna baktı...