Şarkı Sözleri

44 1 0
                                    

     Gözlerimi açtığım da kan ter içimdeydim. Alnımda ıslak bir bez üstümde  sadece atletim vardı. Yanımda Berk yatıyordu. Dışarı baktığımda hala yağmur yağıyordu. Son bir haftadır Nisan ayında olmamıza rağmen hava hep kapalıydı. Yatakta doğrulduğum an Berk kafasını kaldırıp bana uykulu gözleriyle baktı. "İyi misin, hala ateşin var mı?" Diye art arda sordu. Benim ateşim mi çıkmıştı. Galiba dün gece den üşütmüştüm. "Hayır, iyiyim" dedim. "Sen neden geldin?" Diye sordum. "Dün gece su içmeye kalktım. Odadan çığlık sesi geldi. Bende merak ettim, yanına gelip baktım. Galiba kabus görüyordun, ateşinde çıkmıştı. Dün gece üşütmüşsün sanırım. Bende durumunu kontrol etmek için yanında kaldım" dedi. Bende başımı sallayıp "Anladım" dedim.
    Berk elinin tersini alnıma koyup ateşime baktı. "Ateşin düşmüş, istersen duş al?" Diye sordu. Bende kafamı olumlu anlamda sallayıp yataktan kalktım.
    Duştan çıktığımda Berk kahvaltıyı hazırlamıştı. Sofraya göz gezdirirken Berk sandalyemi çekip oturmamı işaret etti. Bu tarz hareketleri hoşuma gitmiyor desem yalan olurdu.
     Kahvaltımızı yaparken Berk, "Dün gece annen gelmişti. Uyuduğunu söylemiştim, uyandırmak istemişti ama sabah gelir diye ikna ettim. Zaten sonra ateşin çıkmıştı."
    Çocuğun evinde kaldığım yetmiyormuş gibi bir de hasta olup uykusundan etmiştim.

   Bravo bana!!!

  Ben Berk'e utançla bakarken zil çaldı.

     Annem.

Masadan kalkıp kapıyı açtığımda karşımda annem elinde telefonla dikiliyordu.

   Annem, "Kızım bir saattir arıyorum açmıyorsun. Merak ettim." Telefona bakmaya hiç fırsat bulamamıştım.

   "Anne telefonun sesi kısıktı, duymamışım. Kahvaltı yapıyorduk tam da Berk'le. Kahvaltımı bitirip gelicektim."
   Annem bana kafasını sallayıp evimize girdi ve kapıyı kapattı.
   Açıkçası böyle bir tepkiyi beklemiyordum. Ne dedim ki ben? Sabah sabah tersinden kalkmıştır diye geçiştirdim.

                    ❄️
Merhabaaaa
Bayaaa uzun bir aradan sonra yeniden burada buluştuk.
Her geçen gün okuma sayısı daha da artıyor ve bu beni çok mutlu ediyor.
Hepinize çok teşekkür ederim 😘
Duygularınızı ve düşüncelerinizi yorumlara yazarsanız daha da mutlu olurum.
Bu kurguya 2022'de başladım ve çok hevesliydim, hala da öyleyim. Ama o zamanlar kendimi geliştiremediğim için şuan okuduğumda gerçekten çok utandım 🙈
Ve bu kurguya ara vermek istiyorum. Tabi okuyanlar sizlersiniz, sizin görüşleriniz benim için daha önemli. O yüzden bu kurguya devam edip etmeyeceğimi sizin yorumlarda belirtmenizi rica ediyorum 🙃

  Yeni bir kurguya başladım ve çok heyecanlıyım.
Kitabın adı: Evrenin Oyunu
Bu kitabı yazarken çok umutluyum. Bu kitaba gösterdiğiniz ilgiyi yeni kitabıma da gösterirseniz gerçekten çok mutlu olurum.
  Lütfen yorum yapmayı, oylamayı ve beni takip etmeyi unutmayın!!! 😘

Sizleriii çoooookk seviyorummm💕

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Komşu Kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin