TAJUK : MS S AURORA
EBOOK! EBOOK! EBOOK!HARGA ASAL RM50.00 (5 SEASON COMPLETE)
HARGA PROMO RM18.00 (25 JUNE – 15 JULY)
Hello gais! Ini salah satu koleksi ebook Mafia Siries. Berminat boleh ws saya untuk langgan dengan harga promo ya.
NAZIRA RAFFIE : 0111 208 6528
BAB
1MENJADI wanita cantik dan di gilai ramai lelaki bukanlah satu dosa kerananya ianya adalah kurniaan dari yang maha pencipta. Namun ada saatnya kecantikkan yang mempunyai daya tarikkan yang boleh membunuh di salah guna oleh sesetengah manusia yang berhati iblis.
Itulah yang terjadi dengan nasib seorang gadis yang bernasib malang sejak lahir ke dunia. Dia di lahirkan dari rahim seorang wanita yang tidak tahu siapa bapa kepada kandungannya. Dia di lahirkan oleh seorang wanita yang hidup sebagai butterfly.
Tidak ada yang boleh mengubah putaran kehidupannya kalau bukan dirinya sendiri. Tapi yang menjadi persoalan, adakah dia mampu meninggalkan dunia yang penuh kegelapan itu?******
AURORA menarik selimut menutupi tubuhnya yang terdedah dan terasa begitu dingin kerana suhu yang begitu sejuk di dalam bilik itu.
“Hei! Wake up shit!” Tubuhnya di tolak kasar oleh seorang lelaki. Ya lelaki yang sudah puas dia layani semalaman sehingga tubuhnya kepenatan dan dia sudah kehabisan tenaga siang itu.
“Hei! Bodoh punya butterfly! Bangun! Bodoh! Bangun! Bini aku mau balik sudah! Sial!” Maki lelaki gemuk yang hodoh dan tua itu.
“Urg..Boleh saya tidur lima minit lagi? Saya betul-betul penat..” Aurora masih tidak boleh membuka matanya.
“No! Get up! Arg!” Lelaki itu terus menarik kasar tubuh Aurora lalu di heret ke lantai. Selimut tadi terlepas dari tubuhnya dan dia berbogel di atas lantai.
Dia cuba bangun dan mencari di mana pakaiannya. Tubuhnya begitu lemah sekali. Entah berapa kali dia di gasak semalam sehingga terasa tulang temulangnya patah riuk.
“Ni! Ni! Get out!” Lelaki itu menghumban pakaian Aurora ke wajah wanita itu.
“Urg.. OKAY! Ish! Kalau tau ada bini jangan cari saya! Bodoh!” Marah Aurora. Dia jadi sangat marah apabila di tengking seperti tidak punya perasaan.
“Apa kau cakap? Kau menjawabkah tu? Kau menjawab! Sial!” Lelaki itu jadi bertambah marah bila di jawab oleh Aurora.
Dia terus meluruh dan menarik rambut Aurora lalu tangannya pantas melepaskan satu tumbukkan padu ke perut Aurora. Gadis itu jatuh terpelanting ke sudut lantai.
“Urg...” Aurora mengerang kesakitkan. Terasa begitu perit sekali tumbukkan itu.
“Kalau kau masih mau guna mulut kau tu, bagus kau jangan berlagak! Butterfly macam kau ni tidak layak mau cakap sama aku begitu! Pelacur!” Maki lelaki itu lebih sadis.
“Arg!” Aurora mengerang kesakitan lagi bila perutnya di sepak lagi.
Aurora bangun. Perlahan-lahan dia menyarungkan semula pakaiannya. Dia berdiri seperti pengemis yang menunggu di beri wang di hadapan lelaki gemuk itu.
“Sepatutnya aku mau bayar kau 2500 kan? Tapi di sebabkan aku nda puas hati sama layanan kau semalam dan perangai kau biadap. Kau ambil ni 25 ringgit!” Lelaki gemuk itu membaling kepingan duit ke wajah Aurora.
Duit jatuh ke lantai dan hanya di pandang oleh Aurora. Hatinya jadi lebih parah dari tubuhnya yang di pukul bila melihat duit itu. Dia memandang lelaki gemuk itu.
“Its not the deal!” Marah Aurora.
“Deal? Kau pikir saya puaskah semalam? Hah?! Kalau setakat itu kau bagi aku, 1 sen pun aku nda akan bayar. Tapi aku tetap bayar jadi kau belajar bersyukur! Bodoh! Sudah! Keluar! Bini aku mau balik sudah!” Marah lelaki itu lagi.
“No! Give me my money! Kau pikir saya pelacur jalanankah?!” Aurora jadi semakin berang. Dia tidak terima bayaran yang begitu.
Lelaki gemuk itu memandang Aurora dengan mata yang tajam. Dia tersenyum sinis lalu menggelengkan kepalanya.
“Kau tau aku siapa?” Tanya lelaki gemuk itu lagi.
“No! I don't know! Saya mau duit saya!” Bentak Aurora. Lelaki gemuk itu terus melangkah ke arah katil. Dia menarik laci di tepi katil. Tangannya mencapai sesuatu. Perlahan dia menoleh dan memandang Aurora. Di tangannya ada sepucuk pistol yang di acuhkan tepat ke arah Aurora.
“Kau! Kau mau buat apa ni? Hah?!” Aurora jadi begitu takut.
Bang! Satu tembakkan di lepaskan ke arah pintu menyebabkan Aurora semakin ketakutan. Tubuhnya menggeletar.
“Run before I kill you..” Kata lelaki gemuk itu.
“Begini cara kau layan saya? Selepas kau pakai saya? Begini? Okay! Kau jangan harap saya akan layan kau lagi lepas ni! Lelaki gemuk bodoh!” Aurora segera lari dari bilik itu.
Langkahnya begitu laju keluar dari kediaman mewah tersebut. Dia berlari sehingga ke hujung simpang jalan utama.
“Urg!” Dia terjatuh ke jalan raya. Kakinya terseliuh kerana berlari laju tadi. Matanya memandang sekeliling kawasan yang begitu asing.
“Dari mana saya mau dapat teksi ni? Urg...” Aurora mengeluh sendiri.
Lama dia berdiri di tepi simpang itu tetapi tidak ada satu pun kenderaan yang lalu. Dia duduk di atas rumput seperti gelandangan.
“Kenapa hari ni saya sial betul ah? Kenapa saya mesti jumpa manusia macam si gemuk tu? Arg!” Aurora menjerit kesal. Sakit hatinya.
Dari jauh di melihat ada sebuah kenderaan. Cepat dia berdiri dan berlari ke tengah jalan raya untuk menahan kenderaan itu.
Nyiiiiiiittttttttt!!! Bunyi tayar kenderaan itu. Aurora menarik nafas dalam-dalam lalu hembus. Dia berlari ke arah pintu kanan tempat duduk penumpang. Tanpa berkata apa-apa dia terus membuka pintu dan masuk.
“Apa kau buat ni?” Tanya pemandu itu. Aurora memandang lelaki itu kemudian dia tersengih.
“Boleh saya tumpang?” Tanya Aurora. Lelaki itu berkerut dahi. Kaca mata hitamnya di turunkan ke paras hidung. Matanya yang menawan memandang Aurora.
“Like seriously lady? Kau fikir saya apa? Teksi?” Tanya tu lelaki dalam nada geram.
“Er.. Ya.. Please... Lama sudah saya tunggu tu teksi tapi tiada yang lalu. Please.. Oh! Nah! Saya bayar 25..” Aurora serahkan duit yang dia genggam sejak tadi pada lelaki itu.
Lelaki itu tunduk seketika kemudian kedengaran dia menghembus nafasnya. Dia angkat kepala lalu meneruskan pemanduannya. Aurora tersenyum gembira.
“Thanks!” Aurora letakkan duit tadi di hadapan dashboard. Lelaki itu hanya diam dan terus memandu keluar dari kawasan tersebut.
Aurora cuba tenangkan dirinya. Sepanjang perjalanan itu dia diam hingga terlena. Lelaki yang memandu itu juga tidak berkata sepatah pun.
Tiba di kawasan bandar lelaki itu menghentikan kenderaan yang di pandu di hadapan kedai serbaneka. Dia memandang Aurora yang masih terlena nyenyak.
“Hei..” Dia kejutkan Aurora.
“Urg...” Aurora cepat tersedar. Dia pandang sekeliling.
“Thanks..” Aurora buka pintu dan melangkah keluar. Dia tutup pintu dan sekali lagi ingin ucapkan terima kasih tetapi lelaki itu terus memecut kenderaannya.
“Urmm.. Its okay. Men always be a men..” Aurora melepaskan keluhannya.To be continue..
YOU ARE READING
Ms S AURORA
RomanceTAJUK : MS S AURORA EBOOK! EBOOK! EBOOK! HARGA ASAL RM50.00 (5 SEASON COMPLETE) HARGA PROMO RM18.00 (25 JUNE - 15 JULY) Hello gais! Ini salah satu koleksi ebook Mafia Siries. Berminat boleh ws saya untuk langgan dengan harga promo ya. NAZIRA RAFFIE...