꧁༺5༻꧂

18 1 0
                                    

- Fhu... Ezt megúsztuk - töröltem le drámaian nem létező izzadságcseppjeimet.

- Hát valóban vészes volt - fújta ki ő is a levegőt.

✈︎

Miután ledolgoztuk a munkaidőnket, megbeszéltük, hogy azt a sok kinyomtatott papírt az idegennel rajta szétosztjuk és ki plakátozzuk vele a várost.

Így aztán haza se menve indultunk meg Szöul utcáin és kerestük az idegen szerelmem.

- Elnézést hölgyem! Nem tetszik ismerni ezt a fiatalembert a képen? - szólítottam meg egy idős hölgyet.

- Sajnálom tündérkém, de fogalmam sincs ki ez az úriember - válaszolt kedvesen.

- De elvihetem a képet, és ha meglátom segíthetek. - mosolygott, majd elvitte a képet.

Még jó pár embert megkérdeztem én is és Hoseok is. Voltak, akik kedvesen közölték, hogy bocsi, de nem ismerik, voltak akik csak átsétáltak rajtunk, voltak akik bunkón lemorogtak és még sokfajta.

Már kezdtem volna feladni és teljesen elveszíteni a reményt, hogy valaha is megtalálom, mikor jött ez a lány.

- Szia! Kit kerestek? - mosolygott.

- Hát ömm... Őt keressük - nyújtottam felé egy képet, amit el is vett. Kíváncsian vizsgálta a képet, majd felnézett ránk.

- Eltűnt személy? - kérdezte a képet tanulmányozva.

- N-nem. Hát az úgy van, hogy véletlen készítettem róla egy képet és beleszerettem, és most szeretném megkeresni - meséltem el, neki amit ő kuncogva hallgatott.

- Nagyon ismerős ő nekem valahonnan - gondolkodott el.

- Hát biztos nem Jin John a modell - súgta oda nekem Hobi, mire én mosolyogva megforgattam a szemem.

- É-és tudod, hogy honnan ismerős? - csillant fel szemeimben a remény.

Mutatóujját felmutatta, jelezve, hogy várjunk, elővette a telefonját és valamit keresgélt.

- Megvan! - szólalt meg pár perc után, mire gyorsan odafutottam.

- Talán ez az Instagramija - mutatta meg az oldalt, majd pedig az egyetlen képet, ami fent volt róla.

abcdefghi_lmnop

❤️5307 💬201Keress

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

❤️5307
💬201
Keress...

- Ez valóban nagyon hasonlít rá - hasonlítottam össze a két képet és be kell vallanom a két személy ugyanaz volt.

ℙ𝕚𝕔𝕥𝕦𝕣𝕖 𝕆𝕗 𝔸 𝕊𝕥𝕣𝕒𝕟𝕘𝕖𝕣 || ʲᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ᶠᶠ ✔︎Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon