- Okyanus, o- ona ne oldu ne yaptınız? Neden yaptınız böyle bir şey? Okyan-
Neler oluyordu? İçime çektiğim kokuyla Okyanus'un yanına yığılmıştım.
● ● ●
Gözlerimi açtığımda Okyanus'un dışında kimse yoktu. O ise karnı kanlar içinde yatıyordu, yerde öylece... Yüzünde de kanlar vardı, dudağı patlamış, kaşı yarılmıştı. Gözlerini açacak hali dâhi yoktu. Elimi yavaşça yüzüne götürdüm. Ve yaralarına dokundum. Çantamın içinde her zaman su, ıslak mendil ve peçete bulundururdum. Karnındaki yarayı bezle sarmam gerekiyordu. Ama öncelikle hemen ıslak mendille yarasını temizledim. Soğuktu ama o ölebilirdi onun için hırkamı çıkarttım ve yarasını sardım. Sanırım o adamlar Okyanus'dan alacakları her neyse almışlardı. Ve şu an burada değillerdi. Belki de uyumak için gitmişlerdi. Peki ya ben niye buradaydım? Hani Okyanus'u alınca gidektik. Ya tabii ya Galaksi'm nerede o benim peşimdeydi... Off off off... Hemen düşüncelerimi bir kenara bırakıp yüzüne baktım çok kanıyordu... Kaşına baktım peçetenin üstüne biraz su döktüm ve daha sonra kaşını sildim. Yanımda yara bandında vardı çünkü oraya gittiğimde böyle şeylerle karşılaşacağımı tahmin edebiliyordum. Kaşına yara bandını yapıştırdıktan sonra dudağına geçtim. Elimi dudağına deydirdim, yarasını anlamaya çalıştım. Sanırım sağ tarafındaydı yarası, silmeye başladım. Yara bandını oraya yapıştıramazdım sonuçta dudaktı. Ama elimle ıslak peçeteye tutabilirdim. Yaklaşık 10 15 dakikadır tutuyordum sürekli gözlerim kapanacak gibi oluyordu. Sonunda sanırım gözümü kapattım hiç açmamak üzere...
●●●
- Okyanuus!
- Efen-
- İyi misin bana bak, sen iyisin değil mi? Yaran acıyor mu, sende sorun var mı?
Elimi onun karnındaki yarasına götürdüm. Bakışlarını üzerimde hissettim. Elini elimin üstüne götürdü. Ve kendi kalbine Elimi koydu.
- Benim yaram burada orada değil...
Ne demek istiyordu. Ben onu sevmiyordum, sadece o kötüydü. İyileşemeyecek kadar.
Ona baktım, o bu söylediklerini gerçekten mi söylüyordu? Yoksa yine beni mi kandırıyordu?
- Doğru söylüyorsun, özür dilerim. Yani şu an yanında ben değil Hüzün olmalıydı ne de olsa o senin sevg-
Kollarını bana sardı ve ağlamaya başladı, neden ağlıyordu? Bana her şeyi yapan o değilde kimdi? Şimdi bana sarılarak ağlıyor muydu? Ona sarılmalı mıydım? Beni saran kolları boş mu bırakacaktım? O şu an mutsuz ve yalnızdı. Üstelik yarası vardı ve onu üzemezdim. Hayır, boş bırakmayacaktım. Ona sarıldım. Kulağıma şöyle fısıldadı.
- Özür dilerim. Her şey için. Ben seni çok sevdim Melodi'm ama ama yapamadım. Sana söyleyecek cesaretim olmadı, hiç bir zaman...
Yavaşça geri çekildim ve ağlayan gözlerini sildim.
- Ben özür dilerim seni çok sevdim... Seni severek çok yanlış yaptım. Belki de en büyük hatamdı. Ama sanırım sen şu an iyisin. Seni eve bırakalım, sadece hiç üzülme yeter.
- Melodi'm biliyor musun o adamlar telefonumda kayıtlı birçok kişi varken niye seni aradı?
- ...
- Çünkü ben seni telefonuma kalbim diye kaydettim. Onlar en çok senin üzüleceğini ve senin geleceğini seni ise sevgilim sandılar.
- Hmm çok yanlış tahmin peki ben seni ne diye kaydettim bıkıyor musun?
- Ne?
- Boşuna MAL demiyorum diye.
- Ne? Bana bunu mu laik gördün yani gerçekte- Aaa
- Ne oldu, yat çabuk. Ya sen niye kalkarak konuşuyorsun? Off yüreğime iniyordu? MAL mısın be?
O gülüyordu. Ne güzel gülüyordu. Dikkatlice bana bakmaya ve tebessümü yavaş yavaş yok olmaya başlamıştı.
- Ne var? Azıcık güldüm sadece.
- Ben sana yat dedim değil mi? Yat o zaman. Hayır yani niye soruyorsun? MAL mısın diye? Gayet öylesin. Ha bu arada niye öyle kaydettim, söyleyeyim. Sen bana her hakareti saydın ve sonra seni sevdiğimi bilerek onun dudaklarına...
Dudaklarını dudaklarımda hissettim ve Gözlerimi kapattım. Kalbim, onu hissetmiyordum. Yapma demek geliyordu içimden. Ben seni tekrar sevmek istemiyorum. Yapma... Yavaşça çekildim. Utanmıştım. Kim olsa aynını yapardı zaten.
- Ben onu sevdiğim için değil, onu zoru yüzünden öptüm. Ama sen... Ben seni seviyorum, sana âşığım Melodi'm. Bunu sakın unutma. Sen benim için çok farklısın.
- O zaman Hüzün? O ne olacak? O benim en yakın arkadaşımdı. Nasıl herkesin içinde onun elini tutarak beni rezil edersin? Ben seninle sevgiliyken hemde.
- Hepsi bir sır peşinde olan bir şey. Ve bunu sana söylemeli miyim? Bilmiyorum... Asla söylem-
Gözlerimi kapatmıştım, çok yorgundum, gece saat 4'tü. Ben otururken uyumuşken o yerdeydi. Beni koluna yatırdı ve elini saçlarıma koydu...Selanlaar canlarımm nasılsınızz?? Ben sizden bir gün ayrı kaldım çok özür dilerim..😓🥺😪 Ama inşallah bir daha böyle olamayacak...
500 kişiye özel böyle bir bölüm yaptım.Sizce nasıl olmuş?? Sırrı öğrensek mi hee? Oy oranı çok az son bölümlerde gerçekten çok emek veriyorum o güzel gözlerinizi aşağıda olan yıldıza kaldırın ve basının lütfeen. 💕🧡💛🤩😍🥰 Yorum yapmayı unutmayın beni takip ederseniz de çok sevinirimm😍🤩🥰💛💚😓😓❤💚💖💜
Umarım beğenmişsinizdiir... Sizi çooook seviyorum canlarımmm... Unutmayın siz bu kitabın kalbisiniizz. Ve tabiiki ilklerii💜💖💚❤💞💕💙💛💓💗🧡💙💟💌💘💝❣🤎🖤🤍👄🥰😍🤩😉😊😘🤤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Dönüm Noktası : 11
JugendliteraturAnnesi ve babasının mucizesi , onların biricikleri Melodi hayatı boyunca mutlu ama diğer yanı üzgün ve yarım kalan kız. Ortaokulda arkadaşının sevgilisini çalmakla suçlanmış... Lisede kimse tarafından suçlanmamak ve asla bir kimseye aşık olmak istem...