Gözlerimden Geçenler Dilimde Şimdi...

50 4 1
                                    

  Karat vermiştim yapmayacaktın şu an öğrenmeyecektim çünkü... Galaksi'me söylemeden olmazdı,  yapmayacaktın hem hem bi dakika Galaksi ban-
- Alo ??? Melodi şaşırıp kaldın mı yoksa? Anlatmamız istiyorsun değil mi? Aksini söylersen çok şaşırırım vallahi. Melodi?? Melodi orada mısın kaç dakika oldu, saymadım ama sanırım artık kapatacağım.???? Melodiiiii!
- Tamam, buradayım. Öncelikle ben sizin sırrınızı hiç mi hiç merak etmiyorum. (eminim öyledir, kesin merak etmiyorum ve bu sır için BeNOyUnyApmIyOrUm) Ha bu arada kusura bakma sizin sevgili olmanızı yani Okyanus ve Hüzün'ün aşkını kutlayamadım, tebrik ederim gerçekten o kadar sevindim ki... Hatta şöyle söyleyeyim, şere*siz bir en yakın arkadaşım vardı, bana Okyanus'a oyun yapıp intikam almamı söyleyen sonra da onunla sevgili olduğumu sınıfın bildiğini bilen ve herkesin önünde Okyanus'un elini tutan benim dedikodumu yaptıran şere*siz, gurursuz, haysiyetsiz birisi... Onu kaybettiğim için çok mutluyum... İyiki yok, iyiki onunla hemen bitti her şeyim... Her ilişkimiz... Birde ilk başta sevdiğim çok değer verdiğim ve sonradan sırtımdan bıçaklayıp beni kanlı gözlerle bırakan ve herkesin içinde beni rezil eden sevdiğim ama şu an nefret ettiğim gözleri gözüme baktığında nefretle baktığım kişi... O da iyiki yok yanımda... Hayatımda...
İyiki var dediğim tek kişi kim peki? Galaksi'm... Sırdaşım, gizli kişim, sevgilim..(bunun kesinlikle yalan olduğunuben ve Galaksi'm biliyordu,  i da bize yeterdi.) Ben onunla çok mutluyum sizsiz bir dünya çok güzel... Ama maalesef bir şey var Okyanus yok onu kaçırmışlar. Neden sevgilisini değil de beni aradılar sanki çok umurumdaymış gibi... Sadece bunu söyleyecektim duy diye seni ne diye kaydettiğiniz söyleyeyim mi azıcık daha ağla, KALBİMDİN,ŞEREFSİZ  nasıl beğendin  değil mi? Ben bayıldım çünkü  muhteşem bir isim bence... Sence de değil mi?
Telefonun diğer ucunda ağlayan bir çift göz bırakmıştım, o kişi hep gülsün asla üzülmesin dediğim kişiydi. Ben ise ağlamanın tam sınırında hatta ağlayacaktım... Ama tabii ki ağlayamazdım. Güçlü ve sakin kalmam lazımdı. Peki ya o Okyanus için mi ağlıyordu belki de evetdi onun için ağlıyor olabilirdi. Ne de olsa sevgilisiydi... Şaşırmam gerekmezdi.
- Öncelikle ben Okyanus'la isteyerek sevgili değilim.
Ne, ne ,nee?? Sanırım bunu biliyordum ama onun ağzından duymak farklıydı. Hemen cevap vermem gerekiyordu. Verecektim de...
- Ne yapmamı bekliyorsun. Var ve inanmıyorum siz sevgili değil misiniz? O zaman Okyanus benim oley sonunda öğrendim gerçekten sevgili olmadığınızı... Falan dememi mi? Bekleme sen ve ben en yakın arkadaş, best frene anlarsın ya bitti. Finish anladın inşallah... Sen yoksun artık hiçsin onun için senin olduğun hiç bir şey beni ilgilendirmiyor. (şu an amel defterim bayağı bi yalanla günah doldu ne kadar muhteşem...
İç sesim: Allah'ım yok öylebir şey gerçekten bunların tam tersi doğru, nE olURSun güNaH yaZMa... ) Git ağla şimdi Okyanus'um diye okeyy??(Alara damarlarından mı var, onun kanından miyim ya Rab?? )
Telefonu yüzüne kapatmıştım. Muhteşem bir histi. Sırada ise Alara vardı.
- Alo? Ne var sümsük?
- 1.'si ben sümsük değilim. 2.'si sümsük olsam bile senin gibi bir yaratığa yapışmam değil dokunmam değmem dâhi... Her neyse Okyanus'u kaçırmışlar.
- Aaa çok güzel olmuş muhteşem bir şey bu bana söylediğim şey  var ya, inandım değil mi?
- Ne diyorsun sen? Ne inanması ister inan ister inanma kaçırmışlar Sümsük...
Böyle dedikten sonra telefonu yüzüne kapattım ve telefonuma gelen bir bildirimle hemen yerimden kalktım, saat 12'ye geliyordu. Ne yapmalıydım peki??
Bu Kim Be: Adresi gönderdik bu adrese yarım saat içinde gelmezsen her şey olabilir. Ona göre...
Elbette gidecektim ama ondan önce Galaksi'me mesaj attım, o gördükten sonra beni aradı.
- Alo, dediklerini yap ve oraya git ben senin arkanda olacağım hiç merak etme Melodi'm.
- Ama ya ailem onlara ne demem gerek ki of...
- Onlara döndüğünde anlatırsın, şu an birisini kurtarmanızı lazım anladın değil mi? Bu kişi o bile olsa...
- Tamam, bay bay.
Telefonu yüzüne kapatmıştım ama olsundu bunu o istemişti.
                ●●●
Oraya doğru hızla ilerliyordum sadece 14 dakikam kalmıştı. Umarım yetişirdim yoksa hayır yoksası yoktu. Olmazdı, olmazdı değil mi? Onu öl- tamam sustum. Ne Alara aramıştı, ne de Hüzün... Acaba biliyorlar mıydı biz boşuna mı çırpınıyorduk? Öylece, ailemi dâhi karşıma almışken hem de... Eğer öyle bir şeyse olacakları ben bile düşünemiyorum. Oraya bir iki adım kalmıştı, aklıma koşarak girmek geldi, ki ne kadar çabaladığımı anlasın. Belki böyle daha çabuk söylerler ve Okyanus'u hemen verirlerdi.
Girmiştim ama gördüğüm o manzarayla mahvolmuşum bu da neyin nesiydi, ne yapmışlardı ona?
Dilimden bir çift söz dökülmüştü;
- Okyanus iyi...
O iyi değildi hem de hiç...
  Selam. Nasılsıniz canlarımm ben biraz üzgünüm çünkü galiba artık okuyan sayımız azaldı peki neden? Eğer kitapta istediğiniz bir şey var ise söyleyin demiştim oysa ki ama sanırım işe yaramamış...😪😓🥺 Ama olsun bu bölümü gerçekten beğenerek yazdım ve en kısa bu bitti 2 saatte...
Bu arada arkadaşlar bir kitap gerçekten hiç kolay yazılmıyor çok emek veriyorum oy ve yorum oranı ise gerçekten biraz az oy değil belki ama yorum az ... Lütfen o okuyan güzel gözlerinizi biraz aşağıya doğru indirin ve oy yerine tıklayın beğenmiyorsunuz eğer... Ama eğer bu bölüme kadar geldiysen beğenmişsinizdir kitabımızı...😁😄 Sizi çoook seviyorum umarım emeğine saygı duyup kitapla kalıp oy  verip yorumlayıp beni takip edersiniz.

Sizi çoook seviyorummm size minnettarım 480 kişi olduk belki 500 kişiye bi şeyler olur kitapta😋😉😊🙃
Çooook seviliyorsunuzz, hoşça kalın canlarımm 💓💙💜💖💚❤🧡💛💕

  

Bir Dönüm Noktası : 11Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin