Medya: Lina'nın kıyafetiŞuan nerede miyim? Bir kuaförde. En yakın arkadaşınız evleniyorsa bu normal bir durum. Yanımda şuan gelin topuzu yaptırıyor. Kıyafetimin üstüne açık yanlardan toplanmış toplanan yerlere beyaz küçük çiçekler eklenmesinin istediğim bir saç modeli yaptıracağım. Umarım istediğim gibi yaparlar. O kadar para veriyoruz. Gerçi damat veriyor ama banane.
Ben kendimi tanıtmadım ALYA LİNA KAYER ben. 21 yaşında psikoloji öğrencisiyim. Son 1.5 yılım...
Yavaş yavaş düğüne hazırlanırken çalan telefonla sessizliğimiz bozuldu. Ayça'nın telefonu çalıyordu. Telefonu açıp hoparlöre aldı. Damat beyimiz arıyordu.
-sevgilim?
Dedi damat beyimiz.
-efendim sevgilim
Dedi bizim salak kız. Bu ne ya böyle vıcık vıcık.
-hazırlandınız mı? Ne zaman almaya gelelim?
Bizide düşünürmüş.
-aşkım daha hazırlanamadık Lina'nın saçı kaldı. O da olunca ararım ben seni.
-Lina kim?
Dedi kalın bir ses. Beni tanımamaları normaldi. Sınavlarımdan dolayı nişana söze falan gelmemiştim. Beni daha yeni göreceklerdi.
-gelince görürsün
Dedi bizim salak kız. Sonrada telefonu kapattı.Sonunda saçım bitmişti. Ayça damat beyimizi aramıştı. O sırada telefonum çaldı.
Arayan Bora'ydı. Aynı bölümde okuyorduk. Baya samimiydik. Çok bekletmeden telefonu açıp
-efendim Bora
-selam güzellik geliyorum seni almaya bekle beni
- tamam
Dedim ve telefonu kapattım. 5 dakika sonra Bora gelince direk öne geçtim. Ben biner binmez sürdüğünde birbirimize selam deyip yola koyulduk.
-çok güzel olmuşsun güzellik
Dedi göz kırparak. Ona gülümsedim. Bir süre başka yollardan gittiğimizde Bora sonunda doğru yolu bulmuştu.
Saate baktığımda 19.56 olduğunu gördüm. 4 dakika sonra düğün başlayacaktı.Düğün salonuna geldiğimizde Bora arabadan inince benimde kapımı açtı. Bora'nın koluna girerek salona girdim. Damat Adanalıydı. Düğün de Adana'da yapılıyordu.
Salona girdiğim sırada gelin ve damat yeni geliyorlardı. Tam zamanında gelmiştik. Alkış yaparak onlara doğru ilerledim. Bizimkilerin nerede olduğuna baktığımda gelin masasının 5 metre solundaydı.
Oraya doğru ilerlediğimde masada tanımadığım kişilerde vardı. Gülümseyerek onlara yaklaştığımız sırada Elif yanıma gelerek sıkı sıkı sarıldı. Uzun zamandır görüşemiyorduk. Ayça gibi liseden arkadaşımdı.
Ondan ayrıldığım sırada Elif sandalyesine oturdu. Bende onun yanındakine otururken karşımda esmer siyah gözlü takım elbise giymiş 26lı yaşlarda kaslı bir adam gözlerini benden ayırmıyordu.
Onun yanına baktığımda 25li yaşlarda yeşil gözlü kumral bir adam bana gülümseyerek bakıyordu. Bana bakmaya devam ederek
-Lina sen olmalısın?
Diye sordu. Ona başımı sallayıp
-evet Lina ben.
Sohbetten ayrılarak gelin ve damatı izliyordum.Benim kardeşim gelin oluyordu. Çok güzel bir gelin olacağını biliyordum. Kolumun dürtüklenmesiyle düşüncelerimden sıyrıldım. Elif'e baktığımda
-Semih sana diyor
Semih'e baktığımda
-dans edelim mi?
Diyerek sordu. İyi de neden bana soruyordu?
-istemiyorum.
Dedim kafamı iki yana sallayarak.
Elif bana bakarak
-neden?
- ilk dansımı düğünümde kocamla yapmak istiyorum. Var mı başka sorunuz?
Dedim sert bir ifadeyle. Esmer çocuğa baktığımda hafif tebessüm ettiğini gördüm.
Bunları boşverip best çiftime baktım. Çok yakışıyorlardı.Yeni seriyi nasıl buldunuz?
Sizce Lina nasıl birisi?
Bora Lina'ya neden yakın?
Barkın Lina'ya ne yapacak?
Herkese merhabalar arkadaşlar yeni hikayemi nasıl buldunuz? Diğer hikayelerime bakmayı unutmayııın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Mavisi
RomanceHerkesin aşık olduğu KARAHAN aşiretinin ağası Barkın Uras Karahan üniversiteli bir genç kıza aşık olursa ne olur? Sizce sınırları ne kadar zorlar? Gelin hep beraber bakalım... ~02/07/2022~