Bölüm 5

1.2K 35 51
                                    

"Kim Lalisa bunlar kim? " demişti soğuk tavrıyla Taehyung. Onu görünce aklıma dün geldi. Suratım düşmüştü. Rosé ise ona ölümcül bakış atıyordu.

"Demek şu meşhur kim taehyung sensin" dedi ayağını ayağının üstüne atarak. Taehyung ona soğuk bir bakış attı.

"Evet sen kimsin? " rosé alaylı bir bakış atıb kalktı yerinden. Jisoo ve Jennie de kalktı klasik olarak. "Yakışıklısın ama keşke yakışıklı olduğun kadar da vicdanın olsa ve insanları kırmasan:)"

Dur Rosé herşeyi biliyormuydu? Peki nasıl? Aklımdaki tüm sorular cevapsız kalmıştı. Çünkü Lisa hariç tüm kızlar kalkıp gitmişti.

"Abi sana normal davran demiştim kıza. Daha kim olduğunu bile bilmeden ona hakaret etmek kötü.. Ben kalkıyorum yarın Yuna'yı alırım. Sana emanet Yoon" elini sallayarak gitmişti.

Gece saat iki

Uykum yoktu. Aşağı bahçeye indim. Taehyung'da burada sigara içiyordu. Onu görünce gitmek istedim ama buraya gelmemi söyledi. Yanına gittim ve salıncağa oturdum.

Taehyung
Kimsin sen?

Yuna
Ne?

Taehyung
Bu soru biraz saçma oldu sanırım. Şöyle sorayım.. Seni neden evlendirdiler zorla?

Yuna
Üvey babamın paraya ihtiyacı vardı. Beni de sattı:)

Taehyung
Hmm  *** sokağında mı kalıyorsun?

Yuna
E-evet sen nereden biliyorsun?

Taehyung
Senin hakkında herşeyi biliyorum. Lee Yuna:)

Yuna
Ama nasıl? Sen bir ajanmısın? Yoksa polis mi?

Taehyung
Çok safsın güzelim.. Herşeyi zamanında öğreneceksin. Şimdi git ve uyu. Ha birde sana üyelerle yakınlaşma demiştim. Dimi?

Yuna
Ben ne yaptım ki?

Taehyung
Yoongi hyung ile fazla yakınsın. Ne var aranızda?

Yoongi
Bu seni ilgilendirmez Taehyung. Kızı rahat bırak

Taehyung
Ah başrolde geldi. Farkındamısın? Bir kız yüzünden aramız bozuldu. Sence değer mi?

Yoongi
Değmez Taehyung ama sen günahsız birini suçluyorsun. Onu tanımadan etmeden. O kız senin öld- öhöm tanıdıklarına benzemez.

Yuna
Ben uyuyacağım iyi geceler

Taehyung
Bak, olaydan nasılda sıyrılmayı biliyor. Burak bu masum ayaklarını Yuna. Herkes herşeyin farkında.

"Kim neyin farkında lan? " Yoongi son sözünü söyledikten sonra Taehyung'a kafa attı. Hayır. Hepsi benim yüzümden! Taehyung karşılık vermedi. Sigarasını yere atıp, yukarı çıktı. Bende koşarak onu takip ettim. Odasına girdim. Bana garip bir bakış attı.

"Çık dışarı" dedi. Ama ben onu dinler miyim? Elimdeki ilk yardım kutusunu yatağa bıraktım. Biraz krem aldım ve patlamış kaşına sürdüm. O ise bana şaşkınca bakıyordu.

Yuna bana pansuman yapıyordu. Aklıma bir şey gelmişti. İstemeden de olsa elinden tuttum. Diğer elimi ise yanağına koydum. Yavaşça ona yaklaştım.

"ne yapıyors-" demeden Taehyung dudağımdan öpmeye başladı. Onu itsem bile çekilmiyordu. İçeri birinin girmesiyle Taehyung geri çekildi. Ama artık çok geçti..

"Yuna.. " dedi sinirli bir tavırla. Elini yumruk yapıb kapıya vurdu. Sinirle odadan çıktı. Şimdi olaylar fena karışmıştı...

Heyoo! Sizce gelen şimdi? Yorum yazmayı unutmayın🙂

Sizi seviyoreee💜😌

Oy verin ln 💘

Hadi öptüm sizi muck muck💅

MAFYA ||Kim Taehyung||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin