Ти прийшла додому та повечеряла. Завтра в тебе був вихідний і ти хотіла піти до магазинів та обрати собі нові речі. Поки ти планувала собі плани ти вирішила піти зняти відео у ютуб. Ти знімала відео,як ти співаєш,але відео не залітали і ти не намагалась,щоб вони залітали. Це ти робила для себе. Співом ти змогла пройти через всі проблеми. Ти підготувала камеру та почала співати.
Ти залила відео на ютуб та дивилась новини. Ти вже хотіла йти спати,як тут повідомлення. Ти взяла телефон і там було повідомлення від Влади.
Влада:привіт,вибач,що так пізно пишу,але хотіла запропонувати сходити завтра по магазинах. Ти згодна?
Т\и:привіт,так.
Влада:давай тоді у 10.
Т\и: добре.Солодких снів тобі
Влада:дякую і тобі
~Ранок 7:30~
Ти прокинулась та пішла робити всі свої процедури.
Ти поснідала та пішла тренуватися.
~9:30~
Ти почала збиратися. Ти одягла сукню та вирушила до місця зустрічіТ\и:привіт
Влада:привіт
*Ви обійнялись*
Влада:будеш собі шукати нові речі на Євро?
Т\и:так,я розумію ти теж
Влада: так,тому і запропонувала разом піти.
Ви пішли спочатку до найближчого ТЦ
Ви підібрали собі пару образів.
Т\и:Влада, я собі знайшла пару образів,подивишся?
Влада:так
Влада:перший і останній просто бомба. Не забувай,що літо і потрібно шукати щось зручне. Ось на ефіри перший і останній образ буде суперово. Ми тобі ще знайдемо сукню і будеш готова на всі 100. А другий і третій образ теж дуже гарний і можеш брати. Не забувай,що ми не тільки працюємо но і відпочиваємо разом. Ми ходимо на різні заходи і т.д. Тому можеш брати все.
Т\и: дуже дякую! Щоб я без тебе робила.
~Влада собі теж обрала декілька образів~
Ви купили майже все що вам потрібно було. А сукню ти вирішила вже купити в інтернет-магазині
Влада:дякую тобі за такий чудовий день!
Т\и:тобі дякую! До зустрічі завтра на роботі
Влада:до зустрічі
~ти пішла додому. Ти вирішила вже збирати речі на Євро.
Т\и:так,костюми я поклала,перші речі особливості теж,що можна ще покласти? Купальник? Ну краще візьму,бо хто знає,що там буде. Щось забула. Точно,сукня.
Ти відкрила свій ноутбук та пішла шукати сукню.
Ти вирішила купити дві сукні.
Одна для ефірів,а друга для особистого
•якщо вам подобається історія то проголосуйте за неї(це зірочка під історією)
Дякую💞
•поширюйте,будь ласка,цю історію читачам,яким подобається читати фф з Шапою
ВИ ЧИТАЄТЕ
Від мафії до кохання(Шапаренко)
Fanfiction{ 2 частина} Продовження історії "Життя в насичених тонах" на вас чекають нові емоції.