Вийшовши з літака, у тебе було лише одне бажання - приїхати додому та зробити подарунки близьким. Ти дуже довго їх не бачила і хотіла їх порадувати, але спочатку все ж таки потрібно приділити час собі. Поки ти стояла та замовляла таксі, до тебе підійшов Коля.
Коля: Я можу тебе підвезти, якщо ти не проти.
Ти: Ти була трохи шокована і з невпевненим голосом сказала: Ну, якщо тобі не важко, то я буду дуже вдячна тобі.
Коля: Та мені тільки в радість. Такій неймовірній дівчині, як ти, тільки і в задоволення допомагати.
Ти з усмішкою на обличчі сіла у машину разом з Колею. По дорозі ви почали спілкуватися.
Т/и: Дякую тобі, Коля. Справді неочікувано, але дуже приємно мати твою допомогу.
Коля: Нічого, це ж само собою розуміється. Я сам часто подорожую і знаю, наскільки приємно, коли хтось може тебе підвезти, особливо після тривалої відсутності.
Т/и: Ти правий. Я вже так сумувала за своїми близькими, що не можу дочекатися, щоб побачити їх.
Коля: Як я тебе розумію, але, на жаль, буває важче, ніж ти думаєш, зустрітися з рідними казав Коля дуже засмученим голосом.
Коли ти почула це, тобі стало сумно, бо знаєш, як важко не бачити своїх близьких. Коля побачив, що ти якось засумувала і вирішив з тобою поговорити на тему подорожей. Ваша розмова навіть дуже гарно розвивалася, у вас було багато спільних інтересів. Коля запропонував випити трохи кави та продовжити бесіду. Ти радо погодилася, бо вже почувалася комфортно його компанії.
Під час кави ви обговорювали свої подорожі, захоплення та незабутні місця, які кожен з вас відвідав. Ти з захопленням слухала розповіді Колі про його пригоди і пригадувала свої власні екскурсії та мандрівки.
Ти помітила, як Коля розгортається в розмові, стає більш живим та веселим. Виявляється, його справжнє покликання - подорожі та пізнання нового. Ви весело обговорювали плани на майбутнє, місця, які хочете відвідати, та поділилися порадами щодо найкращих маршрутів та культурних подій.
Так ти почала свою подорож додому, сповнена радості від розмови з Колею.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Від мафії до кохання(Шапаренко)
Fanfic{ 2 частина} Продовження історії "Життя в насичених тонах" на вас чекають нові емоції.