7.rész-Bocsi Max

196 12 4
                                    



•Melody szemszöge•


Annyira jó volt az egésznapos lazítás.Igyekeztünk nem túl feltűnően sokszor kettesben hagyni Will-t és Summer-t.Amikor elhívtam a medencékhez elmondta, hogy tetszik neki.Egyedül csak Maggie-t sajnálom, de meglepően jól kezeli a helyzetet.Egészen pontosan le sem szarja őket, csak élvezi a kiruccanásunkat.
Megünnepeljük a születésnapját ezért beültünk az étterembe vacsorázni.Aztán irány a bár.

-Egy kérdés.April és Sebastian, akkor Ti most jártok?Csak mert láttam ám délután, hogy mit csináltatok a szaunában.-nevettem

-Ez irtó ciki.-nevettek fel egyszerre.-majd folytatta April-Nem vagyunk együtt, barátok vagyunk.

-Egyelőre.-javította ki mosolyogva Sebastian

-Na és Maggie, neked van már barátod?-kérdezte kedvesen Summer

Egyből oda kaptam a fejemet de még April és Seb is.Will óvatosan, félve pillantott Maggie-re.

-Nem, nincsen.-erőltetett mosolyt az arcára.

-Dehát miért?Biztosan sok fiú udvarol, hiszen nagyon szép lány vagy.-tudom, hogy Summer csak kedves akart lenni.

-Szerintem inkább hagyjuk ezt a témát.-mondtam.-Intettem a pincérnek aki egy gyönyörű tortát hozott az asztalunkhoz.
Mögötte egy másik hölgy, egy tálca pezsgővel érkezett.

Mind elkezdtük a szokásos kis éneklést ezzel irtó kellemetlen helyzetbe hozva a húgocskámat aki megmutatta Derek-nek a hangfelvételt.
Mondtam, hogy visszakapja.

-Boldog Születésnapot Maggie!-kiáltottuk mind egyszerre.

Felálltunk és koccintottunk Maggie egészségére, majd ezután mindenki átadta az ajándékát.

April egy piros erősen dekoltált tapadós felsőt adott neki.

-Viseld egészséggel Cica!Az ilyen felsők igazi faszmágnesek.-kacsintott majd megölelte őt.

-Köszi April.-kuncogott a szülinapos.

Seb egy hatalmas csokor virágot húzott elő az asztal alól amit az itteni virágboltban vett.

-Olyan gyönyörű vagy mint ezek a virágok.
Boldog születésnapot!-puszilta arcon barátságosan.

-Nagyon köszönöm!

Summer egy pár karika fülbevalót adott át és Maggie nagyon értékelte, hogy ő is készült ajándékkal számára.
Megölelte és illedelmesen megköszönte.

Az én ajándékom pedig egy egyforma nyaklánc volt, ami a testvéri kötelékünket szimbolizálta.Mindkettőnk medállja egy kéz volt amit, ha összeérintünk akkor egymáshoz kapcsolódnak.

-Boldog 16.születésnapot Bubi.-öleltem szorosan magamhoz.

-Melody, ez gyönyörű.Köszönöm.

Will egy dobozt nyújtott át, amikor Maggie kinyitotta széles mosolyra húzódott a szája és meglepetten Will-re pillantott.Minden benne volt amit szeret.

Egy álomfogó mert Maggie nagyon rossz alvó és állandóan rémálmok gyötrik.
Rengeteg chips, kis dobozos üdítők, arcpakolások, gumicukrok, illatgyertyák, fürdősók, fürdőbombák, két szál cigaretta mert Maggie néha titokban rágyújt ha stresszes.Végezetül pedig egy lezárt boríték, amit nem nyitott ki előttünk.

Will nagyon figyelmes, sok időt tölt nálunk tehát bőven volt ideje megfigyelni miket szeret a húgom, de ennyire részletesen tudni.Azért ez még engem is meglepett.

Mindig is szerettelek (1-2)✔️Where stories live. Discover now