9.rész-6évvel később...

184 11 1
                                    

6 évvel később...







Derek szemszöge

-Nagyon sok rajongó kíváncsi, hogy miért fontolgatja a visszavonulását?-kérdezte az újságíró

-Azt hiszem elfáradtam és szükségem van a pihenésre, amire az elmúlt 14 évben nem volt időm.

-Akkor ez már el van döntve Black?

-Nem.Az is lehet, hogy egy pár évet pihenek és aztán visszatérek.Ez még a jövő zenéje.

-Arra nem gondolt, hogy hanyagolja a zenét és a színészet felé evez esetleg?
Nemrégiben szerepelt egy sorozatban és a visszajelzés alapján úgy tűnik tetszett a nézőknek.

-Igen, és hálás vagyok, hogy kipróbálhattam magam a színészetben és élveztem.

Miután vége lett a szokásos faggatásnak alig vártam, hogy haza érjek lezuhanyozzak és Max-el nézzünk egy jó sorozatot.

-Szia Nyuszi!Megjöttél?-üdvözölt a barátnőm Robin.

-Szia!Igen, milyen napod volt?

-Nem túl jó.De így, hogy itt vagy sokkal jobb.-ugrott a nyakamba.

-Figyelj baby, eléggé fáradt vagyok.Lezuhanyzom és pihenek.-ráztam le a kezeit magamról.

Azt hittem ma a saját lakásán alszik, nem számítottam rá, hogy itt lesz.

Robin és én három éve vagyunk együtt, előtte nagyon sokáig csak barátok voltunk.
De aztán...aztán amikor Melody elhagyott depressziós lettem és évekbe telt mire kilábaltam az állandó önsajnálatból.Szerencsére Robin mindvégig mellettem volt és segített nekem.Aztán bevallotta, hogy elejétől fogva szeret és adjak neki egy esélyt.
Sajnos azóta se sikerült beleszeretnem.Szégyellem, hogy így vagyok vele de az évek elteltek és én hiába akartam szerelmes lenni nem ment sajnos.
Azt hiszem Robin ezt érzi is, nyilván szeretem hiszen mindig is szerettem...de mint barátot.
Max utálja őt, ezért félve hagyom őket kettesben.
Melody-ról nem sokat hallottam az elmúlt négy évben.Előtte mindig kérdezgettem Will-t és April-t róla, de már nem.
Seb és April az egyetem után visszaköltöztek és azóta nagyon jó a viszonyunk.Egyébként Maggie-vel is.

Melody szemszöge

Végül ügyvéd lett belőlem és imádom a munkám.Az éneklés mára már csak hobbi számomra.
Az elmúlt hat évben nem találkoztunk túl sokat a többiekkel mert nehéz összeegyeztetni, de minden nagy eseménynél igyekszünk a másik mellett lenni és folyamatosan kapcsolatban vagyunk.
April és Sebastian visszaköltöztek az egyetem után.Sebastian rögtön a hazatértük után éttermet nyitott ami nagyon jól megy.Anya és Maggie sokat járnak oda.
April reklámfilm készítő lett és bár ő még nem tud róla, de hamarosan menyasszony lesz.

Will egyébként építész lett és ő azóta is Angliában él.Tudtommal van valami csaja, de tudjuk milyen ő...van ami évekkel később sem változik.

Maggie egyetemre jár de ő bizony nem ment sehova.Apánk nagyon akarta, hogy ő is ide jöjjön de nem akart.Ragaszkodott hozzá, hogy maradni akar és az ottani egyetemre jár.

De tudom mire kíváncsi mindenki...
Nem, nem találkoztunk azóta Derek-el.Sajnos nem tudom elkerülni a róla szóló cikkeket és úgy láttam valami sorozatban is szerepelt.
Azt hiszem még mindig együtt van azzal a csajjal akivel már akkor is.Természetesen vele örömmel pózol mindenféle publikus eseményen...de mindegy, egyébként se érdekel már engem.
Nekem nincs pasim.Van egy nagyon jó barátom itt akivel néha, hát hogy is mondjam?Megszegjük a barátokra vonatkozó szabályokat.
De semmi komoly mert most nálam a munka és tapasztalat az első.

Mindig is szerettelek (1-2)✔️Where stories live. Discover now