Öncelikle merhaba:))
Yeni kitabımı yazayım dedim. Hemen bir girişle başladım. Neyse çok uzattım hemen başlayalım...Hayat istediğiniz zaman size iyi davranmaz.
Aynı bende olduğu gibi...Annem öldükten sonra babam kötü işlere bulaştı. Bana iyi davranıyordu. Tâki o güne kadar. Şimdi ne oldu diyeceksiniz.
Babam beni işi için evlendiriyordu yani resmen satıyordu. Ne kadarda istemediğimi dile getirsem de bu iş ciddiye bağlanmıştı. Hatta dün akşam ilk defa beni dövmüştü.
Sabah kahvaltıya inmedim. Zaten babamda evde yoktu. Dün gitmiş olmalı. Odamda oturmuş Instagram' da geziyordum. Takipçilerim niye post atmadığımı soruyordu evet babam sayılı iş adamlarındandı. Özer ailesinin biricik kızı bendim.
Adım Cansu... Cansu Özer eskiden babamın prensesi şimdi işte eşyası gibiydim.
***
Bir anda WhatsApp' tan bildirim geldi. Tanımadığım bir numara...0551*******: Selam
Açıkçası merak etmiştim.
Ben: Selam
0551******: Selam dediğine göre kızsın erkek olsan ana baba girersin.
Ben: Sende erkeksin sanırım.
0551*******: Doğru tahmin güzelim.
Ben: Güzel olduğumu düşünmüyorum.
Şuan ne yaptığımın farkında değildim. İlk defa böyle birşey başıma gelmişti ve açıkçası konuşmak istiyordum.
0551*******: Foto at desem ama öyle açık değil nude falan istemiyorum. Yanlış anlama.
Atsam mı atmasam mı diye tereddüt ettim. Sonra kim bilir onu görebilecek miydim ki diye düşündüm.
Ben:
0551*******:Bu sen misin
Ben: evet benim
0551*******: çevrimdışı
Çocukla konuşurken birde çevrimdışı olmuştu. Nolmuştu şimdi telefonu bırakacaktım ki mesaj geldi. Hızlıca elime telefonu aldım. Fakat mesaj zorla evleneceğim adamdı.
Piç Çağatay: Selam güzelim hadi düğün için gelinlik bakmaya gideceğiz.
Ben: Gelmek istemiyorum.
Piç Çağatay: İlla babana mı haber vereyim.
Ben: Tamam yarım saat sonra gel.
Piç Çağatay: Peki güzelim.
Sinirle telefonu yatağa attım. Hızlıca kıyafetlerimi giydim.
( Kızımızın giydiği olarak düşünebilirsiniz .)
Çabucak giydiğim için Çağatay'ı beklemeye başladım. Sonra telefonum çaldı. Arayan Azraydı.
Azra benim en yakın arkadaşımdı. Annemler ve onun ailesi çok yakındılar.
" Alo balım ne yapıyorsun."
" Ne yapayım Çağatay bozuntusuyla gelinlik bakmaya gideceğiz."
" Off acayip sinir oluyorum o piçe."
Neden Çağatay'ı ' piç Çağatay ' diye kaydettiğimi anlamışsınızdır herhalde.
" Aynen ama ne yapayım ki onunla zorla da olsa evleneceğim. Mecburum babam için "
" Böyle deme ya bak üzülüyorum. Sadece ben ve baban biliyor dimi zorla evlendiğini."
" Evet sadece sen ve babam biliyor tüm sosyete ben mutlu bir genç kız sanıyor."
" Sikeyim böyle işi bı bok da yapamıyoruz."
" Kızım senin ağzın iyice bozulmuş. Ne bu laflar."
" Hepsi senin yüzünden sana üzüldüm başladım işte."
" Kıyamam ya neyse pislik gelmiş ben kapatıyorum."
" Tamam balım dikkat et kendine birşey olursa ara."
" Görüşürüz bebeğim."
Telefonu kapattıktan sonra birinin bana yazdığını söylemeyi unutmuştum.
Akşam söylerim diye düşündüm ve evden çıktım.Kapının önünde beni bekleyen Çağatay'a baktım. Çağatay gerçekten çok yakışıklıydı. Fakat ben ona karşı hiç birşey hissetmiyordum.
Çünkü o her gün başka bir kızla yatıyordu. Bunu ben gözlerimle görmüştüm. Hatta bunu babasına söylemem için bana bi teklifi sunmuştu.
Teklifi onunla evlendikten sonra bana dokunmayacağıydı. Bunun için susmuştum.
Güzelim noldu bana aşık mı oldun.
Ya bi git ben sana aşık olmadım. Olmam da anladın mı seni sevmiyorum. Sevmeyeceğim. Seninle zorla evleniyorum. Babam için baba...
Tam konuşacağım sırada yüzümde hissettiğim acıyla gözümden yaş gelmişti. Bu iki olmuştu. Bir erkekten şiddet yediğim iki olmuştu.
Ben Cansu Özer sosyetede prenses diye geçen adım şimdi yerlerdeydi. Herkese sesini çıkaran ben şimdi şiddete maruz kalıyorum. Bu çok acı vericiydi ama mecburdum.
Babamı çok severdim onun kılına zarar gelse kıyameti koparırdım. Onun için bunlara katlanıyordum.
Hızlı bir şekilde arabadan indim. Çağatay'da benimle birlikte arabanada indi. Kolumu sıkmaya başladı.
Bir daha bana sesini yükseltme anladın mı! Sen benimle eğleneceksin ve beni seveceksin şimdi sus ve bin arabaya.
İMDAT YARDIM EDİN, NOLUR!!!
Bu sefer sesimi çıkarmak istiyordum. Artık dayanamıyorum. Bıkmıştım ondan.
Evet arkadaşlar ilk bölümü attım. Bence çok güzel bir bölüm oldu. İyi okumalar dilerim.
Sizi seviyorum ❤️