1. bölüm

58 6 1
                                    

Yeni bölümden merhabaaa:)
Az okunma var ama inşaallah daha fazla okunacak
Neyse hadi bölüme geçelim.

Hatırlatma

Hızlı bir şekilde arabadan indim. Çağatay'da benimle birlikte arabanada indi. Kolumu sıkmaya başladı.

Bir daha bana sesini yükseltme anladın mı! Sen benimle eğleneceksin ve beni seveceksin şimdi sus ve bin arabaya.

İMDAT YARDIM EDİN, NOLUR!!!

Bu sefer sesimi çıkarmak istiyordum. Artık dayanamıyorum. Bıkmıştım ondan.

Sen ne yapıyorsun ya o kıza şerefsiz köpek seni. Bırak kızın kolunu bırak!

Sonunda biri gelmişti. Beni kurtarmaya ama babama ne diyecektim. Kesin yine bana kızacaktı.

Kızım git başımdan hem sanane benim nişanlımdan.

İstediği kadar nişanlın olsun bir kadına şiddet uygulayamazsın. Şimdi bırak kızı yoksa polis çağıracağım.

Çağatay hızlıca arabasına binip gitti.

"İyi misiniz ?"

"İyiyim teşekkür ederim."

"Bu arada ben Eylem."

"Memnun oldum. Bende Cansu."

"Birgün görüşelim Cansu seni yakından tanımak isterim."

"Aynen olabilir numaramı vereyim."

Eylem'in telefonunda numaramı yazıp çaldırdım. İşi olduğunu söyleyip gitti.

Eylem çok güzel kızdı. Bir kız olarak onu kıskanabilirdim.

Eve gelip Azrayı aradım. Onu buraya çağırmak zorundaydım. Çok kötü bir gün geçirmiştim.

"Alo Azra neredesin."

"Dışarıdayım. Canım sıkıldı geziyorum. Noldu balım."

"Çabuk bize gel kendimi iyi hissetmiyorum."

"Tamam balım geliyorum hemen."

"Tamam."

Telefonu bırakıp koltuğa oturdum. Başım çok ağrıyordu. Başımı yastığa koyup uzanmışken telefonuma bildirim gelmişti.

0551*******: kusura bakma ilk günden böyle oldu ama.

Tekrar yazmıştı. Ne diyecektim şimdi. Belki bu kişi beni Çağatay'da kurtardı. Ama nasıl.

Ben: Sorun yok

0551*******: Hee iyi o zaman

İnanmıyorum bu iki oldu. Bana iki kere güzelim dedi. Off ya. Acaba nasıl biri.

Ben: Nasıl birisin acaba

0551*******: yavaş yavaş tanırsın

Görüldü...

0551*******: Lan şuan tanımadım kızdan trip  yiyorum.

Kızım atma la

Nolur 😔😣

Görüldü...

Beni kurtar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin