1. Bölüm

106 7 51
                                    

Merhaba sayın oyuncular...

Bu oyun bir hayatta kalma meselesi üzerine kuruludur.

Eğer en çok müttefiki alırsanız, kazanırsınız.
Ev sahibi olursanız, kazanırsınız.
Ve en önemlisi saygınlık duyulan biri olursanız, kazanırsınız.

Ama bu kadar kolay değil.
Öncelikle kimse arkadaşları ile giremez.

Kimse oyun bitmeden oyunu terk edemez.

Ve en önemlisi hile yapmaya çalışan gerçek acı ile başbaşa bırakılır.
Hile hiç bir şart altında kabul edilemez.

Kimse kimseye gerçek adını söyleyemez. Söyleyen oyundan ban yer ve oyun tamamen bitene kadar oyundan çıkamaz. Seyirci olarak izlemekle yetinir.

Esas amaca gelecek olursak.

Bir nevi açlık oyunu diyebiliriz. Şu an bile burada beni dinlemeniz bunu kabul ettiğiniz anlamına gelir.

Öyleyse oyunun gidişatından bahsedeyim. Oyunun içine aktardığımız zihinlerinizle gerçekten orada bulunacaksınız. Orayı hissedecek ve görebileceksiniz.

Orada acıyı az da olsa hissetmeniz için burada bulunan gerçek vücudunuza bazen baskılar yapılacak.

Açlık ve o tarz hisleri net bir şekilde hissedeceksiniz.

Eğer oyunda başarılı ve yemek yersen kolundan bir serum ile seni doyuracağız.

Ama ne yazık ki yemek bulamayan oyunu kaybeder. Bunun anlamı açık değil mi?

Oyunun ilk günü tüm oyunculara yemek verilecek. Sonrası sizin yaptıklarınıza göre şekillenecek.

Eğer orada birini öldürürsen 1 hafta bedava yemek hakkı kazanırsın. Öldürülürsen ise zihnin buraya geri döner ve 1 hafta burada bedava çalışırsın. Merak etme câni değiliz.

Oyun bir ormanda başlayacak. 100 oyuncu aynı haritaya yerleştirilecek ve başla komutu ile yemek arayışına girecek. Öldürmek, çalmak daha doğrusu her türlü illegal şey serbest.

Hile dışında.

Ormadan çıkmayı başaran kişiler görevler sonucu evcil hayvan sahibi olabilirler.

Tercihe göre tek başına veya evcil hayvanınla birlikte hayatta kalmaya çalışmalısın.

Oyuna 1 ay sonunda 100 kişi dışında suikastçiler ve nicelerini göndereceğiz.

Onların amacı tamamen sizi yok etmek olacak.

Bazı davranışlara ödül olarak ev sahibi olabileceksiniz. Ve bu suikastçiler hiç bir ev sahibine dokunmayacak.

Eğer orada ev sahibi olursan ve ardından ölürsen, ödülün sadece 10.000 dolar olacak.

Eğer orada biri ile evlenir ve ev sahibiyken ölürsen, ödülün o evin gerçek hayattaki hali ve 50.000 dolar olacak.

Ama orada evlenir ve ev sahibiyken hayatta kalırsan o evin gerçeğine ve 1.000.000 dolara sahip olacaksın.
Tabii bunun için orada 1 yıl hayatta kalmalısın.

Ödüllerden yeterince bahsettim sırada cezalar var.

Orada hiç kimse tarafından sevilmezsen acı çekersin.

Ev sahibi olmadan ölürsen acı çekersin.

Ve hiç bir görevi yapmadan pes edersen acı çekersin...

Oyun gidişata göre size e-mail yollayacaktır. Geri kalan sürpriz olsun ama değil mi?

Eee? Ne diyorsun oyuna katılacak mısın?

Kazan veya Öl~ Baji Keisuke ⁠♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin