4. Bölüm

26 8 19
                                    

Genç kız ve genç oğlan el ele vermiş ve ağaç ev yapmaya başlamışlardı. En azından barınacak kadar yetsin diye en tepeye küçük yapıyorlardı.

Kızın teklifinden bu yana 5 gün geçmişti. Bu demekti ki 2 güne artık güvende değillerdi. Ve açlık bir sorun oluşturacaktı.

Kız bildiği kadar avlanmayı öğretse bile anlaşılan genç oğlan sadece kaba kuvvette iyiydi.

İkisinin de çok çabuk sinirlenen yapısı ile sürekli tartışıyorlardı.

"YA MAL SANA DEDİM Kİ BALTAYI TAHTALARIN YANINA BIRAK, NEDEN GİDİPTE TAHTALARI BALTANIN YANINA GÖTÜRDÜN!?"

"Sanane karı? Ben istedim böyle yapmayı."

"ARGHH"

Kız umursamaz oğlan ile kafayı yiyecekti. Ölme ihtimalleri var!!

---

"Bana bak Edward sana burdan bir girerim-"

"Eee, napabilirsin?" (Baji)

"Test edelim mi?"

"Gel lan vs atalım o zaman."

Kız sadece tepki olarak elini alnına vurmuştu.

"Ahh hadi ama. Sınanıyorum resmen."

---

Son bir gün. Ardından resmen açlık oyunları başlayacaktı. Sürekli atışan ikili birbirleri hariç hiç bir oyuncu ile karşılaşmamışlardı. O kadar yürümelerine rağmen üstelik. Bu da haritanın ne kadar büyük olduğunu gösterirdi.

"Hey Ed. Sıkıldım gel taş-kağıt-makas oynayalım."

"Olur"

"Taş-kağıt-makas!" (İkiside)

Makas yapan kızı yenmişti Baji. Yumruğunu göstermiş ve sırıtmıştı.

"Kırk yılın başı okuduğum bir yazı işime yaradı. Kızların makasla başlama ihtimali yüksek oluyormuş. Hihi~"

"Oha Ed. Sen okuma yazma biliyor muydun!?"

Yukarı kaldırmış olduğu yumruğu kızın omzuna indirmişti oğlan.

"İyi ki bir kere okumadım kuralı he."

"Bir kere okumadın ama götüne girdi. O n'olucak Edward bey?"

"Tamam kes. Taş-kağıt-makas!"

Bu sefer ikisi de kağıt yapmıştı.

"Taş-kağıt-makas!"

1-1. Durum berabere.

"Taş-kağıt-makas!"

2-1 Baji öne geçti.

"Taş-kağıt-makas!"

2-2 Eşitlik sağlandı.

"Taş-kağ-"(Baji)

"Hey hey dur! Kazanana ne var?"

"Ne ne var?"

"3 te bitsin kazanan maçı alsın. Kaybeden de kazanana masaj yapsın! Var mısın?"

Baji kızın dediği üstüne köpek dişlerini göstererek gülümsedi.

"Daha sonra mızıkçılık yapmak yok ama!"

"Taş-kağıt-makas!"(ikiside)

"VE BEN KAZANDIM! ARTIK KÖLEMSİN!"

3-2 Baji Keisuke kazandı.

Tam yenilgi ile kendini geriye bırakacak olan kız üstlerinde gördüğü havada asılı olan yazıyla dona kaldı.

Ve birden ses duyulmaya başladı.

"Meydan okuyan 'Kira' adlı oyuncu. Kabul eden 'Edward adlı oyuncu. Kazanan Edward. İşte ödülü! Ve ceza..."

Her şey bir anda olmuştu. Bazı yerlerinde yaralar olan oğlan tamamen iyileşmiş ve açlığı bitmişti.

Kızsa birden acı çekmeye başlamıştı olduğu yerde. Kolunda beliren bir kesik ile hızla kolunu tutmuş ve nedenini aramıştı.

"Oyun içi oyunlar bir meydan okumadır. Her meydan okumanın bir kazananı ve kaybedenleri olur. Ve ödülü vermekse bize düşer. İyi oyunlar dileriz!"

Duyulan sesle birlikte oğlan kaşlarını çatarak hızla kıza yönelmişti.

"NE SİKİM SAÇMALIYORSUNUZ! BU NEYDİ!? MADEM BU TARZ BİR ŞEY YAPACAKSINIZ BUNU SÖYLESENİZE SİKİKLER!?!?"

"Ağzı bozuk olanlar cezalandırılmalı."

Ardından duyulan son ses oğlanında kolunda bir çizik belirmişti.

"Hay ben sizin a-!"

"Ed! Sakin ol!

Ve böylece 'Kira' takma adlı Akira ve 'Edward' takma adlı Keisuke, sol kollarında omuzlarına yakın aynı bölgede aynı büyüklükte iki kesiğe sahip olmuşlardı.

Oysa nereden bilebilirlerdi ki bu kesiğin ileride onlara yol göstereceğini...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 17, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kazan veya Öl~ Baji Keisuke ⁠♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin