Daniel
Otan aseen esille kun kuulen ovikellon soivan . En halua että nyt tulee mitään välikohtausta . Mercedeksen isä näyttää erittäin järkyttyneeltä , mutta en anna sen häiritä. vaimoni ottaa myös aseen kädelleen. Ovesta astuu rymisten FBI. Mitä helvetin helvettiä? Rynnäkköjoukko pysähtyy ja johtaja lausuu Italiaa heille.
"Eivittu ei nää mitää FBI äijiä ole!!" Mercedes huutaa . Paniikki valtaa minunkin kehon ja hetkessä nappaan vaimoni ja hänen isänsä luodinkestävään Defenderiini. "FBI" joukko ajaa perässämme , mutta he eivät ammu. Kummallista , ajattelen . Päätän ajaa mutkikasta reittiä Helsinkiin että saan karistettua joukon. Tottakai minä onnistun siinä taas. Vaara ohi, toistaiseksi...
" mitä vittua " Mercedeksen isä päästää suustaan kun ajamme Kaivokatua pitkin. Selitän hänelle ihan suoraan , että saatoin tappaa kaksi Italialaisen mafian miestä ja minut halutaan teurastaa. Tero katsoo minua suu ammollaan. Hänen ilmeensä on niin järkyttynyt . Mercedes purskahtaa nauruun ja isä huutaa vihaisena " Vittu jos sä et Daniel pidä Mercedestä turvassa lupaan tulla teurastaa sut" Katson Teroa ja lausun ironisesti valan" Lupaan pitää Mercedes Auroora Rönqvistin turvassa Italian kaikilta vaarallisilta mafioilta"
Nauramme kaikki yhteen ääneen , jopa Tero. Kyllä minä sen tiedän , että hän luottaa minuun.
Kameran räpsähtäessä silmieni edessä muistan että olemme vaimoni kanssa erittäin kuuluisia Suomessa varallisuudemme takia . Kukaan täällä ei vieläkään tiedä miten helvetissä olemme näin ökyjä. Tero kertoo kuinka Suomen lehdet uutisoivat juoruja meistä ja elämästämme Monacossa. Koko katu tukkiutuu ja joudumme kaasuttelemaan , että ihmiset lähtisivät rakkaan autoni luota. Voi jumalauta .Sanomme Terolle hyvästit ja heitämme hänet asemalle . Uskon , että vaimonikin alkaa olla väsynyt päivästä joten ajamme kotiin . Soitan pari puhelua matkalla ja tililleni kolahtaa taas 200 tuhatta euroa . Pikkurahoja, mietin mielessäni . Kotimme on nyt varustettu turvamiehin aseiden kanssa , Italialaiset eivät pelleile . Haluan pelata varman päälle, en kestäisi jos vaimolleni tapahtuisi jotain. Ties he vaikka ottaisit hänet heidän mafiaansa. Yökkään ajatukselle ja sitten huomaankin olevan kotona. Mercedes nukkuu etupenkillä ja joudun kantamaan hänet kotiin. Voi vittu nyt aikuista naista kantelen täällä , olen mäki tossun alla saatana. Peittelen hänet ja itse menen poreammeseen.
Aikani chillattua kuulen kun joku avaa terassin oven. Saan sydänkohtauksen ja pelästyn. Saan toisen kun huomaan kuka sieltä kävelee erittäin hyvännäköisenä( tietysti vaimoni) . Munani herää myös henkiin . " Nähään sängyssä Daddy" Hän kuiskaa . Helvetti tunnen kuinka iso kaverini sykkii jalkovälissäni. kaadan vaimoni sänkyyn. Haluan nyt häntä aivan saatanasti . Hän huokailee kun suutelen hänen kaulaansa ja menen pikkuhiljaa alemmas. Imen hänen nännejänsä ja Mercedes päästää pieniä moanauksia. Nuolen häntä ja annan hänen tulla kerran. Munani menee sulavasti hänen sisäänsä ja molemmat moanaamme . Hänen huutonsa kuulostavat ihanilta. Pari tippaa tippuu ja tunnen kuinka hänen pillunsa kostuu entistä enemmän. Kovennan tahtia ja pian minä tulen hänen sisäänsä ja vaimoni on orkun vallassa. Päätän sormittaa häntä vielä . Mercedes yrittää ottaa kättäni pois , mutta haluan hänen saavan ainakin pari orgasmia . Hän moanaa vielä lujemmin ja pian vatsalihakseni on lämpöisen nesteen peitossa . Vitun seksikästä.
" Däämn rakas" kuiskaan hänen korvaansa huokaillen ja hän kehuu kuinka hyvä olen . Yhtäkkiä en edes huomaa kuinka vaimoni on köyttänyt minut tuoliin ja tekee sylitanssia minulle . En saa edes runkata . Muuten hän kiristää naruja jos en osaa käyttäytyä. Hän ottaa oman seksilelunsa ja squirttaa hyvin nopeasti päälleni . En pysty tähän enään. Huudan " Vitun huora sä päästät mut . Mercedes vain naurahtaa ja jatkaa kiusaamistani. Huudan ja tiedän mitä kohta tapahtuu . Hän päättää laittaa suuhuni kapulan. Päästän epämääräistä ääntä ja ennen kuin huomaankaan vaimoni antaa minulle päätä . En saa silti edes koskea hänen hiuksiinsa jotka ovat seksikkäästi yläponnarilla. ( koetin koskea, hän löi minua) Hän lopettaa juuri kun olen tulossa . Ovela nainen. Ähkin kapula suussa ja hän puree huultaan seksikkäästi.Ah . Vihdoin hän päästää minut vapaaksi . Panemme niin lujaa , että yksi taulu tippuu seinältä . En ole koskaan ollut näin saatanan kiimainen. Jatkan vaikka tulin jo monta minuuttia sitten. Mercedes moanaa ja huutaa daddya niin kuumasti , että pian olen taas antamassa hänelle päätä. Laitoin kylläkin käsiraudat hänelle . Hänen jalkansa tärisevät jo valmiiksi . Nyt ne suorastaa sheikkaavat. Lopetan ja hengitämme sängyllä raskaasti ainakin viisi minuuttia .
Tilaan meille pitsaa ja katsomme Star Warssia lopun yön.
Hänen puhelimensa soi ja nimi näytöllä saa veren kiuhumaan ...
~~~~~
Hei kiitti ku jaksatte lukee tätä paskaa kirjottakaa ihmeessä mielipiteitä xx
YOU ARE READING
Not that bad love story(Finnish )
ActionKun nuori mies joutuu mafiapomoksi mitä siitä seuraa? sisältää paljon seksiä huumeita tappamista yms