Mercedes
Mieheni kantaa minut kotiin sillä luulee että nukun, aika söpöä kylläkin. Katselen kuolaten hänen käsivarsiaan ja koko kroppaa joka on pelkkää lihasta . Hän laskee minut nätisti sängylle , kyllä haluaisin että hän tänään kaataisi minut sinne. Joo voisin vähän alkaa rauhoittumaan. En vain millään saa ajatustani pois komeasta miehestäni . Haluan vain tuntea hänet sisälläni. Hetken päästä huomaan kuinka hän riisuuntuu edessäni ja menee poreammeeseen . Haluan häntä nyt ja heti helvetti. Päätän vaihtaa vaatteet ja houkutella hänet sänkyyn. Pahoin pelkään Danielin olevan liian väsynyt mihinkään.
Astelen terassille ja hän nousee heti luokseni. Näen kuinka hänen munansa on jo aivan kovana. Hän suorastaan juoksee luokseni ja heittää minut sängylle. Olen aivan helvetin kiimassa enkä edes tiedä mitä teen . Harrastamme järkyttävän hyvää seksiä kaksi tuntia. Herranjumala. Rojahdamme sängylle ja vain makaamme .
" Haluutko kattoa sitä baby yoda sarjaa" Daniel sanoo ja purskahdan nauruun, " Baby yoda sarja" ei saatana. vastaan , että tottakai. Me molemmat kyllä nukahdamme jo ensimmäisessä jaksossa.
Kello näyttää 4.07 kun puhelimeni alkaa soida . Tuijotan näyttöä . En saa mitään tehtyä ja jäädyn . Puhelimessa värähtelee " äiti". Painan punaista , en pysty tekemään mitään muutakaan. En kyllä kutsu häntä enää äidiksi. En ole kutsunut moneen vuoteen. Kyynel valuu poskeltani tyynyyn. On minulla silti häntä aivan helvetinmoinen ikävä vaikkakin hän on satuttanut minua eniten koko elämässäni. Onhan hän kummiskin oma äitini. Jännä , olen aika tunteellinen ollut lähiaikoina. Alan väsymyksissäni ajattelemaan voisinko olla raskaana ? Ei minulla mitään menkkoja näy. Naurahdan ajatukselle ja suljen silmäni.Näen unta äidistäni . Juoksemme hiekkarannalla ja hän pitää kädestäni kiinni. Yhtäkkiä äidin käsi muuttuukin Italialaiseksi aseeksi ohimollani. Suljen silmäni .
Kuulen kuinka Daniel puhuu agressiivisesti Italiaa noin kymmenennelle pukumiehelle. En uskalla avata silmiäni , tunnen sen aseen edelleen ohimollani. Pysyn silti erittäin rauhallisena . Ottaisin kyllä luodin mieheni puolesta jos tilanne sen vaatisi. Tiesin , että se puhelu aikaisemmin WQ nimiseltä tarkoitti jotakin. Daniel ei vain suostunut myöntämään sitä että kusi nyt todella pahasti.
"dammi un milione o uccido tua moglie!!"
"È stato un errore" Daniel huutaa.
En ymmärrä mitään ja minua alkaa oikeasti pelottamaan. Tärisen .
"ti ucciderò!" Italian Mafiapomo huutaa miehelleni . Olen edelleen vitun hämilläni.Tunti kuluu ja mitään ei tapahdu. Minut on sidottu tuoliin ja laitettu side silmilleni. Toivoisin että tämä olisi minun ja Danielin esileikkiä , nyt ei taida kyllä olla. Miehet ovat vain huutaneet toisillensa Italiaa . Daniel ei ole puhunut minulle koko aikana sanaakaan. Kuulen kuinka jonkinlainen erittäin iso auto ajaa pihallemme. Pian kuulen myös noin kymmenen muuta autoa. En uskalla ajatella mitään. Meidät tapetaan varmasti . Pillitän kuin pikkulapsi. Hitto.
"Ne pleure pas princesse" Hän kuiskaa korvaani. Tuon minä onneksi ymmärsin. " älä itke prinsessa.
Rauhoitun kunnes muistan ne autot . Ei mene varmaan edes minuuttia ja kuulen kamalia isojen konekiväärien ääniä. Koko Italian mafia hyppää makuuhuoneemme ikkunasta ja Daniel juoksee etuovesta. Mitä vitun vittua?! Ja mut sitten jätettiin tänne kitumaan. Italialaiset lähtevät mutta autot seuraavat heitä perässä . Olen aivan varma , että Ranskan mafia tuli auttamaan pomoaan. No tietysti ! Tästä taitaa tulla aika veristä. Autojen ja aseiden äänet hälvenevät. Mahtaa olla Espoo ihmeissään. Tunnen kuinka minua lyödään jollakin kovalla ja tajuni lähtee.Daniel
Tiedän että Mercedeksen äiti soitti hänelle . Olen kumminkin rättiväsynyt joten en jaksa välittää asiasta sen enempää. Minullekin soitettiin ja se ei ollut hyvä soitto se . Italian mafia oli laskeutunut Helsinki-Vantaalle ja tulisivat pian talollemme. En saa alkaa nyt panikoimaan. Soitan Ranskaan. Heillä kestäisi noin neljä tuntia tänne . Helvetti tästä tulee veristä puuhaa . Miksi vitussa tapoin ne kaksi miestä . Vittu oon tunari ja mun vaimo on nyt vaarassa. Luotan kyllä meidän mafiaamme. Silmäni sulkeutuvat ja nukahdan.
(5 vuotta sitten)
" Apua mitä ihmettä Daniel?!" Muutammeko oikeasti Monacoon? Mercedes huutaa minulle . Olen vasta 20 ja nyt jo Ranskan mafiassa. Vaimoni ei tiedä asiasta . Kukaan ei tiedä . En edes tiedä miten jouduin tähän tilanteeseen . Yhtenä päivänä kävelin vain kadulla Westendissä ja minulle soitettiin . Vanha mies puhui englantia ja kertoi , että he ovat tarkkailleet minua. Minussa on kuulemma potentiaalia johtamaan Italian ja Ranskan mafiaa. Hän on itse johtanut sitä monta vuosikymmentä ja kaikki hänen mafioosonsa ovat pettäneet hänet. Luulin että tämä on vain hauska pila ja kohta olen televisiossa. Aloin uskomaan koko " mafia " juttua vasta kuin tililleni laitettiin 2 miljardia euroa . Perään oli kirjoitettu " this is the new start, move to the Monaco " Olin nuori ja peloissani ja pakkohan sitä oli lähteä . Olimme juuri menneet naimisiin vaimoni kanssa tuolloin ja häämatka piti muutenkin olla Nizzassa. En uskaltanut kertoa mafiasta varmaan moneen kuukauteen. Hoidin asioita vanhan pomon kanssa salaa ja väitin että isäni voitti lotossa ja sen takia järkyttäviä summia rahaa tippui tililleni. Mercedes kyllä ihmetteli suuresti miksi halusin muuttaa Monacoon , olen aina vain halunnut asua Suomessa. Kun kerroin hänellä totuuden sain vastaukseksi naurua. Päätin viedä hänet mafioosojen päätalolle Monacon korkeimpaan rakennukseen . Sitten hän uskoi . Elämämme oli ihanaa noin pari vuotta sen jälkeen . Rahaa, luksusautoja, veneitä ,laukkuja kaikkea mahdollista. Yhtenä iltana saimme soiton , että vanha pomo on kuollut . Hautajaiset olivat vähän liiankin upeat. Olivat kyllä hetken kunnes Italian mafia päättyi siinä hetkessä kääntyä meitä vastaan . He halusivat pomon rahat , vaikka hän oli testamentannut ne minulle . Siitä tämä koko paska alkoi .(Nykyhetki)
Herään siihen että näen vaimoni ohimolla aseen ja Italialaiset ovat piirittäneet minut . Voi vittu . He olivat todella nopeita . No kyllä se Ferrari kulkee . Italialaiset haluavat vain rahaa . Ja vaimoni . En anna papan( vanhan pomon) omaisuutta kellekään. He tässä rikkovat Mafian sääntöjä ja ansaitsisivat kuolemantuomion. Sovimme säännöistä ja Papa kertoi kaikki Mafian säännöt . " Älä käänny veljeäsi vastaan ,älä koskaan " He kääntyivät ja näin tässä sitten kävi . Huudamme Italiaa ja riitelemme enkä edes huomaa kuinka vaimoani sidotaan ja hän alkaa itkemään . ""Ne pleure pas princesse" kuiskaan hänelle ja onneksi hän rauhoittuu . Kuulen kaukaa tuttujen autojen ääniä. Rakas Ranskalainen perhe saapuu paikalle vauhdilla. Vitun Italialaiset eivät edes kuule huudoltaan heitä .
"Possiamo parlare fuori" Huudan heille ja menemme ulos. He eivät tienneetkään että perheeni Ranskasta toi pieniä yllätyksiä ja pelästyvät . Ai helvetti kun näyttää hienolta 7 mustaa luotilaseilla varustettua Defenderiä isoilla aseilla pihallani. Hyppään kyytiin ja Italialaiset mulkut pakenevat pikku Ferrareillaan. Mieheni osaavat tähdätä todella hyvin ja pian saamme heidät kaikki piiritettyä. Tapamme heidät kylmäverisesti. Mafian laki.
Siivoamme jäljet sekä annan kaikille pari tonnia hyvästä työstä . Koko Mafiani on ollut todella uskollinen ja suorittanut huumekaupat ja muut uskollisesti . Rakastan heitä . ( vaimoni ei saa sitten tietää että oikeasti teen isoimmat rahat huumeilla ja ihmisten tappamisella ) Ai vittu vaimosta puheen olleen hän on vieläkin sielä köytettynä. nappaan yhden Ferrarin ja kurvaan kotiin . Pahin pelkoni taisi juuri tapahtua . Hänen äitinsä istuu portin vieressä poliisien kanssa .
YOU ARE READING
Not that bad love story(Finnish )
ActionKun nuori mies joutuu mafiapomoksi mitä siitä seuraa? sisältää paljon seksiä huumeita tappamista yms