Luku 8.

303 0 0
                                    

Mercedes

Olen edelleen köytettynä tuolissaan ja en edes tiedä onko Daniel enää hengissä. Helvetin helvetti ihan oikeasti. Oksennan aivan kohta enkä edes tiedä miksi minulla on näin huono olo. Onneksi kuulen pian auton ääntä , mutta tunnistan sen äänen vähän liiankin hyvin nuoruudestani. Vittu poliisiauto. Kuulen kuinka he kuuluttavat että" kaikki ulos" no vähän vaikea tästä on mennä herra hyvä. He eivät kummiskaan tule sisälle väkisin ( voi olla että rautaovien läpi on hankala kulkea ) . Vielä tutumpi ääni kantautuu myös korviini. Äiti. Alan itkemään paniikissa kuin jokin pikkutyttö taas kerran. Hetken itkettyäni pihalta kuuluu myös ferrarin ääniä. Ne kuitenkin loppuvat ja olen aivan varma että Italialaiset hakevat minut . Koko kehoni tärisee ja tiedän että pian minut tapetaan . Poliisit kumminkin lähtevät pihaltani vähin äänin mutta äitini varmasti jäi ovelle . Kuulen puhetta mutta en tunnista ketkä puhuvat . Pihaan ajaa vielä toinen auto, ei mikään kovatehoinen. Alan jo hermostua , miksi minua ei päästetä pois täältä vittu! .

Joku kävelee rappusia huoneeseeni, varmasti Italialaiset . Ovella kumminkin odottaa kummallinen mutta ihana näky. Vanhat ystäväni . Lumi ja Casper. Purskahdan itkuun mitä helvettiä he täällä tekevät.
" Tossa toi Daniel vähä soitteli et oli tilanne päällä ja kaikkee sit kerto vähä teijä elämästä ja oltii että mitä helvettiä ei me mitää vittu uskottu vitu runkkarit! Casper (tutummin cassu ) huutaa . " Siis ihan oikeasti oisitte lähettäny rahaa tai jotain meille " Lumi valittaa.
" Joo me voidaan keskustella tästä jos irrotatte mut hei! Huudan kovaääniseen mesoamiseen väliin. Halaamme erittäin agressiivisesti. Puhumme ja puhumme ja unohdan taas kerran äidin pihassani.
" Okei joo en ois koskaan uskonut sillon ku lähitte Stadiin lukioon että päätyisitte mafiaan ja vieläpä että Daniel ois mafiapomo Herranjumala " Cassu päivittelee.
Elämä on kyllä oikeasti aika vitun hullua.
" Oon oikeasti ollu katkera viis vuotta että en päässyt teijän häihin vitutti tosi paljon" Lumi jo melkein itkusena sopertaa. Halaamme taas ja koko lössi itkee . Vittu me pillitetää kaksvitosena näin paljon .
" Juteltii Danielin kaa aikasemmin että pitäis tulla käymään mut täs tais käydä aika outoja juttuja , Lumi naurahtaa . Nojoo ei tässä mitään ei ei .... perus päivä meille.
Daniel ryntää yhtäkkiä huoneeseen ja vain nappaa minut . Cassu ja Lumi katsovat toisiaan . Tämä oli suunniteltu juttu . Hän laskee minut olohuoneeseen ja alkaa riisumaan minua . Olen shokissa sillä en edes ollut varma minuutti sitten onko hän hengissä. Hän sitoo minut kiinni jaloista ja käsistä. Daniel riisuu myös itsensä . Herranjumala en voisi ikinä kyllästyä tuohon näkyyn .Hän leikittelee ensiksi minun nänneilläni ja häpyhuulilla.
" Mä käytän suo tänään , huora" Hän kuiskaa ja alkaa liikuttamaan sormiaan klitoriksellani. Voihkin aivan liian paljon . Olen jo litimärkä ja rukoilen häntä sisälleni. " voi suo rakas kestä vielä pari orgasmia " No en vitussa kestä. Itken jo melkein kiiman vallassa kunnes hän lopettaa. Yritän liikuttaa käsiäni kunnes muistan että minut on sidottu. Daniel vihdoin työntyy sisälleni ja jalkani tärisevät . " ah kulta vittu sä oot litimärkä " hän kuiskaa . Tulen jo varmaan viidettä kertaa tänään . " Aah en pysty " huudan ja Daniel vain koventaa vauhtia ja työntyy syvemmälle. Pian hänkin onneksi tulee huohottaen . ". Ei tää ollu vielä tässä rakas" hän vielä sanoo. Tunnen kuinka hän lipuu alemmas ja pian jo nuolee . Yritän riuhtoa itseäni mutta hän nappaa kurkustani kiinni . Luovutan ja annan hänen tehdä sen . Hänen isot sormensa menevät g pisteeseeni samalla kun hän nuolee klitaani. Huomaan kuinka hän nauttii siitä että saan orgasmeja toinen toisensa perään. Onneksi hän vapauttaa minut. En kyllä pysty kävellä , jalkani tärisee todella paljon.
" Lupaan kostaa tän sulle " Sanon vielä Danielille.

 " Lupaan kostaa tän sulle " Sanon vielä Danielille

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Daniel

Olen juuri tappanut monta miestä ja takakontissani on noin viiden miljoonan arvosta heroiinia. Poliisien näkeminen ei ole kauhean mukavaa. Menen lähemmäs autoa ja sydämeni muljahtaa neljä kertaa ympäri. Poliisiautossa istuu Verneri. Vanha ystäväni.
"Mitä?! Mitä vittua Daniel anteeksi mutta mulle ilmoitettiin , että täällä tapahtui ammuskelu! Verneri korottaa ääntään. Selitän tilanteen todella nopeasti ja annan Vernerille 10 tonnia käteistä . Hän lupasi olla hiljaa asiasta ja sovimme näkemämme myöhemmin tällä viikolla. Meillä olisi paljon puhuttavaa . Mercedeksen äiti hyppää Vernerin kyytiin ja vie hänet kotiin . Mitä helvettiä hän täällä teki? No en jaksa oikeastaan välittää siitä huorasta. Vanhuudenhöperö. Olen aivan ajatuksissani ja pihaani kurvaa vanha Volvo.
Ei helvetti sieltä astuu ulos kaksi (taas) vanhaa ystävää. Casper ja Lumi. Olin puhunut heille aikaisemmin mutta miksi he nyt tulivat käymään. Huono ajoitus tosiaan.
" Onks Mercedes täällä onko se vittu hengissä kuultiin ne laukaukset !!!" Lumi karjuu. Viiton heitä yläkertaan ja sanon vielä perään" Tekee mieli häntä ollaan kumminkin elossa". Cassu ymmärtää heti mitä tarkoitan . Annan heidän olla hetken ja lastaan huumeet jaguar xf:ään sillä se ei ole niin huomiota herättävä auto .
Juoksen portaat ylös vaimoni luo ja vain sieppaan hänet . Pian olen jo sitomassa häntä kiinni. Leikin hänellä kunnes hän on märkä. Pyörittelen sormiani hänen klitoriksellaan. Vittu hän voihkii seksikkäästi . Kovennan tahtia ja pian Mercedes saa jo orgasmeja . Työnnyn hänen sisällensä ja hänen jalkansa tärisevät . Tulen pian jo , hän tuntuu aivan saatanan hyvältä . Nuolen häntä vielä sen jälkeen kunnes päätän lopettaa sillä sohvamme on aivan mällissä .

" Rakas mun pitäis kertoo sulle kyllä vielä yks juttu , oon melkein varma siitä" Mercedes sanoo peloissaan. " oon raskaana"
Olen hämilläni ja vain pussaan vaimoani.
Emme puhu siitä sen enenpää , kumpikaan ei tiedä mitä sanoa.
" no munkin pitäis sano yks juttu" huokaan.
" Rakastan suo "
"Mäkin suo "
"LOPETTAKAA TOLLANEN OOTTE AIKUISIA !" Casper huutaa vaikka tiedämme hyvin hänen olevansa tossun alla myös.
Nyt kun ollaan kaikki elossa ja poliisit ei kiusaa mennäänkö yhdessä syömään Helsinkiin kunnon ravintolaan ? Kysyn köyhiltä ystäviltäni .
" No ei nyt oikeasti ole rahaa" Cassu nyyhkäisee.
" Meitsi tarjoo." Tarjoon kans kyydin ei tolla Volvolla voi mennä minnekää. Naurahdamme ( tai vain minä itselleni) Mietin minkä ottaisin seitsemästä rakkaastani. Päädyn kumminkin ottamaan uusimman kalleuteni minkä ostin juuri kun saavuimme Suomeen . Vaimonikaan ei tiedä tästä . Upouusi Mercedes-Benz G 63. Pienen pienellä twistillä tietenkin . Auto on päällystetty Swarovskin kristalleilla. Koko porukan suu loksahtaa auki kun saavumme pyhään paikkaani ( autotalliin) Rivissä on sellaisia autoja mitä kukaan ei uskaltaisi edes kuvitella . Perällä oleva mersu ihmetyttää vaimoani mutta ei suinkaan haittaa.
" helvetti me lähetään tolla! Cassu huutaa innoissaan. Hyppääminen kyytiin ja heti matkalla noin 30 ihmistä pysähtyy ottamaan kuvia. Lasit on tummennettu joten meitä ei välttämättä tunnisteta.  Väärässä olin , heti ravintolaan saapuessamme kymmeniä ihmisiä ottaa meistä kuvia . Minulla on Burberryn puku ja vaimollani Burberryn mekko. Ollaanhan me aika näyttävä pari pakko sanoa. Taitaa olla isi ylpeä taas pojastaan . ( jos ei lasketa sitä, että myyn huumeita ja tapan ihmisä ) Istumme pöytään ja vietämme aivan ihanan illan .
Yhtäkkiä koko ravintola hiljenee ja joudun ottamaan aseeni käteen.

Not that bad love story(Finnish )Where stories live. Discover now